חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 סוגים של בר מתוקים ודוכנים מפנקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות רייקי רפואה אלטרנטיבית בריאות

נושא המאמר: רייקי - שליחת אנרגיה לרחוק לאנשים ומצבים
מאת: משה בש    שמור מאמר למועדפים

כידוע, אחד הדברים המאפיינים את שיטת הטיפול ברייקי הוא שליחת הרייקי לאדם שלא נוכח, וכן שליחת רייקי למצבים\ אירועים, שאירעו בעבר כגון טראומות מהעבר, מגלגולים קודמים וכן שליחת רייקי לעתיד- לאירועים ידועים שיהיו בעתיד.
שליחת רייקי הינה טכניקה הנלמדת החל מהדרגה ה-שנייה ברייקי ונעשית תוך שימוש בסמל מיקוד לשליחה מרחוק ושימוש בתמונה של האדם המטופל או בנייר עליו אנו כותבים את בקשתינו, שיטה זו מתעצמת ומשתכללת בלימודי רייקי-III ע"י שימוש בעין השלישית שלנו בלבד.
שליחת רייקי לאדם מסוים יכולה לעיתים להיעשות על ידי מספר מתרגלים השולחים רייקי בו זמנית וזאת על אף שהם נמצאים באזורים גיאוגרפיים שונים ויעילותה גבוהה מאוד למרות זאת.

לאור טכניקה זו עולים מידי פעם מס' שאלות.

·האם שליחת הרייקי מתאימה לכל מצב, לכל בעיה, לכל אדם או שיש לה מגבלות כלשהן?
·האם שליחת רייקי כמוה כאיזון רייקי הנעשה לאדם הנוכח לפנינו או שהיא אפקטיבית פחות?
·האם ניתן לשלוח רייקי לקבוצת אנשים או רק לאדם בודד?
·האם ניתן לשלוח רייקי לטראומות אזוריות כגון המצב בשטחים, טראומות עולמיות, כגון בזמן נפילת מגדלי התאומים, אסון הצונאמי, לרעבים באפריקה ולעוד קטסטרופות עולמיות או לא?

אביא כאן את דרכי כפי שקיבלתי אותה ממוריי הרוחניים אשר חלקם בשר ודם וחלקם לא, וכאמור זוהי דרכי בלבד ואין בכוונתי לפגוע חס ושלום במאסטרים אחרים אשר לא מסכימים עימה.

האם שליחת הרייקי מתאימה לכל מצב, לכל בעיה, לכל אדם או שיש לה מגבלות כלשהן?

המגבלה היחידה אשר מאפיינת את הרייקי ומהווה "מהות" בשיטת הרייקי היא חובת קבלת הרשות לטפל או לשלוח רייקי מהאדם הזקוק לכך.
רק לאחר שקיבלנו את אישורו של האדם לטפל בו או לשלוח לו רייקי , הופך הטיפול ברייקי להיות מתאים לכל מצב ולכל בעיה ורק כאשר מתקבלת הסכמת המטופל, אזי אין בעיה או מצב שהרייקי לא יוכל לטפל בהם, והאיזון על ידי רייקי "דומה" לאיזון ברייקי הנעשה כאשר האדם המטופל נוכח לפנינו.
יש לזכור כי כללי האתיקה בזמן שליחת רייקי לרחוק תקפים וזהים בדיוק לכללים כאילו היינו מעבירים רייקי לאדם הנוכח לפנינו.
כללי האתיקה,( בנוסף לקבלת רשות מהמטופל), כוללים גם אי משלוח רייקי לאנשים הנמצאים תחת השפעת סמים , תרופות פסיכיאטריות, ואנשים הנמצאים בזמן ניתוח מסובך וקשה או מתאוששים מניתוח כזה. (במקרה של ניתוח- עדיף ורצוי מאוד לשלוח רייקי לפני תחילת הניתוח להצלחת הניתוח והתאוששות מהירה ממנו.כל זאת עקב רגרסיה זמנית של המטופל שעלולה להיות במהלך שליחת הרייקי ואשר אין אנו מעוניינים להכביד על האדם אשר בלאו הכי נמצא במצב אנרגטי ירוד ביותר.
במקרה של שבר שלא קובע, הרי שאנו נמנעים מלטפל ברייקי לפני קיבוע העצמות על ידי גבס,זאת למניעת איחוי העצמות לא תקין עקב אי קיבוען לפני כן. (הרייקי מסוגל לאחות עצמות בצורה טובה)

האם שליחת רייקי מרחוק כמוה כאיזון כאשר האדם נוכח או שיעילותה פוחתת בזמן השליחה ?

שליחת איזון לאדם שלא נוכח לפנינו אינה דומה לטיפול באדם שנמצא לפנינו.
על מנת לאזן ולהגיע לתוצאות טובות, רצוי מאוד שהאדם הדורש זאת, יגיע אלינו לטיפול. שיטת הרייקי יעילה ביותר כאשר שולחים איזון למצבים בעבר או לעתיד , גם משום שזו האופציה היחידה העומדת לפנינו באיזון רייקי (המצב המבוקש איננו פיזי ואי אפשר להביא אותו לפנינו),אולם יעילה פחות כאשר מושא העניין הוא אדם ולא מצב.
עוצמתו ויעילותו של איזון לאדם הנוכח לפנינו יהיו שונים ממקרה בו המטופל יקבל איזון מרחוק .
דומה הדבר למצב בו אנו מדברים עם אדם אחר פנים מול פנים או דרך מכשיר קשר "ווקי טוקי".
בשני מצבים אלה נשמע אחד את השני אולם איכות הקשר תהיה שונה. דומה הדבר לאמירת שלום לחבר דרך טלפון, או פגישה בארבע עיניים ולחיצת יד.ככל שאנו קרובים יותר, ההילות מושפעות אף הן אחת מהשנייה ונוצר היזון ביניהם. בזמן הטיפול באדם הקרוב אלינו פיזית, מתבצעת שליחת אנרגיה מכפות ידינו, מעיננו וגם מכפות רגלינו, ההילות שלנו ושל המטופל נפגשות ויוצרות אינטראקציה. האיזון נעשה על כל רבדיו של המטופל, האינטראקציה בין הרבדים האנרגטיים שבגופינו לגוף המטופל הרבה יותר חזקה,מאשר בזמן שליחת רייקי מרחוק, שאז שליחת הרייקי נעשית דרך העין השלישית בלבד.
בזמן רעידת האדמה ביפן, אוסוי מפתח השיטה, אשר טיפל בפצועים ברעידת האדמה, העדיף להגיע למקום האירוע ולטפל פיזית באנשים ולא לשבת במנזר ולשלוח משם רייקי לפצועים.
ישנם מורים אשר טוענים לעיתים כי שליחת רייקי מרחוק הינה טהורה יותר מאשר בזמן איזון כשהמטופל שוכב לפנינו וזאת משום שלא מעורבבות בה השפעה של החושים כמו ראיה, שמיעה וריח. ? טענה זו אינה נכונה לדעתי,זאת משום שאדם אשר אינו מסוגל להיות מוליך נקי לרייקי (ראו מאמר קודם בנושא זה)ולהעביר איזון לאדם שנוכח לפניו בצורה נקייה וללא התערבות של רצונותיו וכוונותיו להשפיע על האנרגיה,הרי שלא יוכל גם לשלוח רייקי בצורה אפקטיבית וגם אז יכולים להתלוות לשליחה מחשבות ורצונות אשר אינם קשורים לשליחה, וזאת עקב אי יכולתו להיות מוליך נקי להעברת האנרגיה.

האם ניתן לשלוח רייקי לקבוצת אנשים או רק לאדם בודד?
האם ניתן לשלוח רייקי לטראומות עולמיות, כמו בזמן נפילת מגדלי התאומים, אסון הצונאמי, לרעבים באפריקה ולעוד קטסטרופות עולמיות או לא?

נחזור לשאלה הראשונה ששאלנו:האם לרייקי יש מגבלות כלשהן?

לרייקי ישנה מגבלה אחת בלבד שהיא אתית ביסודה ? והיא לקבל אישור טיפול מהאדם שאנו רוצים לטפל בו.
הסיבה לכך נעוצה ברעיון,ששליחת רייקי לאדם ללא רשותו פירושה ניסיון לכפות על האדם את רצוננו ופירושה האנרגטי הוא ניסיון שלנו להתערב ישירות בקארמה של האדם ללא הסכמתו.
לא כל אדם מעוניין שנתערב בקארמה שלו, ואם אדם מסוים אמור ללמוד שיעור מסוים דרך הכאב או הבעיה שנוצרה בחייו, הרי שאנו מנסים "לעזור לו" אולי רגעית בגלל ניסיון שליחת רייקי אליו, ובמידה וניסיון זה היה מצליח הרי שהאדם יצטרך לעבור שיעור דומה שוב ואולי בעוצמה יותר חזקה וכואבת.

אנו לא אמורים להעביר אנשים שיעורים, אלא הם צריכים לעבור זאת בעצמם.
תפקידינו המרפאים הוא להגדיל את מודעותו העצמית של המטופל, כך שיעבור את השיעור במהירות ועדיף עם כמה שפחות כאבים וסבל.. או לקדם אותו ע"י מודעות עצמית כך שהשיעורים יהיו תיאורטיים ולא יכללו בחובם התנסויות לא נעימות.
ניסיון שליחת רייקי שלנו במקרים כאלה יכול לנבוע גם מבעיה של אגו שלנו ? התחושה ש"הנה יש לנו כלי שיכול לפתור כל בעיה ואפשר לכפות אותו על כל אחד, הנה אנחנו הולכים לשנות את העולם כפי שנראה לנו", שדרך אגב נראה בעיני כל אדם בצורה שונה ומעשית מוכתב על ידי תובנה אלוהית ולא אנושית.
כאשר אדם מסוים לא מסכים שנטפל בו ברייקי- פירוש הדבר הוא שאין הוא בנוי ומוכן כעת להתמודד עם השיעור וללמוד אותו. פירוש הדבר הוא שנשמתו המחוברת לניצוץ האלוהי, יודעת שעדיין לא הגיע הזמן ללמוד את השיעור הנוכחי והשיעור הנוכחי לא נלמד והופנם. כל נשמה נמצאת בתהליך התפתחות שונה ולכן המושג של זמן כרונולוגי אינו רלוונטי לגביה.
בהיסטוריה של העולם ידועים מרפאים דגולים רבים מההסטוריה היהודית שבה מוזכרים משה רבינו שריפא את מרים אחותו מצרעתה רק בכוח מילותיו "א-ל נא רפא נא לה", אלישע הנביא אשר הפך אישה עקרה לאישה פורייה ואחר כך החייה את בנה שניפטר. האר"י הקדוש אשר הגיע לרמת כושר ריפוי גבוה מאוד, ואשר עסק רבות בתיקון נשמות נפטרים כך שלא יצטרכו להתגלגל שוב. ונמשיך באנשים מעמי העולם כמו בודהא, אוסוי וכדומה.
כולם היו בעלי כוחות אנרגטיים חזקים מאוד. אם כן, מדוע הם לא רפאו את כל העולם?? מדוע הם לא הביאו מזור לכל החולים בפעם אחת וזהו?

התשובה לכך נכתבה למעשה בתחילת פיסקה זו.

כולם ידעו שאי אפשר לרפא את כל העולם מהסיבה שלא כל אדם אמור להירפא וזאת מעצם מהות הקארמה שלו,ומהות התובנה האלו-הית.
אפשר לרפא רק את אלה אשר סיימו ללמוד את השיעור הנוכחי, או מוכנים להפנים את השיעור הנוכחי תוך מודעות עצמית ומוכנים לשיעור הבא.
אפשר לרפא רק את אלה שמוכנים להפנים שיעור מסוים ולהתקדם קדימה!
אי אפשר לרפא את אלה שעדיין לא מוכנים ולא מעוניינים ללמוד את השיעור הנוכחי. עליהם להפנים דברים לפני שיסיימו את השיעור הנוכחי ואין אנו רשאים להתערב בכך.

לדוגמה במצבים בהם המטופל אינו בהכרה, במצבים בהם לא ניתן לשאול את המטופל להסכמתו.
ידוע לשולחי רייקי המתמחים בכך, שקורה לא אחת- כאשר מנסים לשלוח רייקי והאנרגיה פשוט לא עוברת- משהו מעין "קיר" שחוסם את השליחה. זה מצב בו הנשמה יודעת שעדיין לא סיימה את השיעור הנוכחי ואל לנו המטפלים להתערב בכך, ואז מחובתנו כמטפלים להרפות מניסיון להשפיע על מצב זה ולכפות על האדם את רצוננו וכוונותינו הטובים ככל שיהיו.

מעבר לכך, עצם היות אנרגיית הרייקי מונחית על ידי הכח האלו-הי, ולא על ידי רצוננו ומאוויינו, הרי שברור שגם אם ננסה לשלוח רייקי לאדם או למצב אשר אינו מסכים לקבל זאת- במקרה הטוב נרגיש זאת, ובכל מקרה האנרגיה לא תישלח, משום שהרייקי לא אמור להזיק בשום רובד פיזי או אנרגטי, להזיק במובן של כפיית רצוננו על הקארמה וניסיון לשנות אותה.


כעת נענה על השאלה האם ניתן לשלוח רייקי לטראומות וקטסטרופות בעולם.

ברור כעת מהדברים שכתבתי לפני כן, שבמקרים כאלה של קטסטרופות, למרות כל הכאב שבעניין, דהיינו רצוננו ומאויינו הטובים לעזור בכל מחיר (קרי לנסות ולכפות את רצוננו על מצב או אנשים אשר לא ביקשו זאת מאיתנו), כנים ככל שיהיו, אינם שייכים לרייקי אלא הם אנרגיה פנימית שלנו ? המצפון שלנו לפעמים. בשליחת הרייקי אנו משתדלים לשלוח אנרגיית רייקי טהורה ללא כוונות וניסיון שלנו להשפיע על משהו מכוח כלשהו, אלא רק בידיעה שהאנרגיה בעלת תובנה הרבה יותר גבוהה מאיתנו ושהיא תגיע למקום אליו היא דרושה (כמובן בהסכמת המבקש).ואז שוב חוזרים לעניין הקארמה.

מעבר לקארמה האישית ישנה קארמה של עם, של קבוצה מסוימת של אנשים שהתקבצו ביחד מכוח הקארמה ואמורים לעבור משהו ביחד.
שוב עולה פה השאלה ? האם מותר לנו לכפות את רצוננו על אנשים ולנסות לשנות את הקארמה הקבוצתית שלהם מבלי שהתבקשנו??
בודאי שלא. הכלל האתי שהזכרנו בתחילת המאמר תקף גם כאן. אין לטפל באדם ללא הסכמתו ובודאי שלא בקבוצת אנשים.
לכן גם אם מגדלי התאומים נפלו וגם אם גל צונאמי תקף עשרות אלפי אנשים, למרות כל הכאב שבדבר,אם אנו באמת רוצים מאוד לעזור לאנשים, אל לנו לשבת במגדל השן, להדליק קטורת, לשבת בבית עם מזגן , לשלב את הידיים בתנוחת בקשה ולשלוח רייקי, וזאת משום שחם או קר בחוץ ולא נעים לנו לכתת את רגלינו בחוץ. או על מנת להשקיט את מצפונינו שהנה אנו עושים משהו עבור המצב, ולנסות לשלוח רייקי ל-אוויר, ולומר אני שולח רייקי למקום המסוים הזה ומי שמוכן לקבל יקבל. אלא, במידת האפשר להגיע למקום האירוע, לבית החולים, לבית המשפחות הפגועות או הדואגות, ולעזור לאנשים הזקוקים לכך תוך קבלת רשותם. ההשתתפות שלנו בעזרה צריכה להיות פעילה, אקטיבית ולא תיאורטית בצורה הנוחה לנו.
בנוסף העבודה עם הרייקי צריכה להתחיל במעגל הפנימי בנו, אחר כך למעגל החיצוני לנו הקרוב שהוא משפחותינו, אחר כך למעגל הנוסף שהוא חברים וסביבה קרובה, ולבסוף להגדיל את המעגלים בזה אחר זה. בדיוק כמו אבן הנזרקת לשלולית מים, ומייצרת גל אחד קטן אשר ממנו נוצרים הרבה גלים אחרים גדולים יותר.ובמידה והעניין רחוק,מופשט מידי בעבורנו כמו רעב באפריקה או גל צונאמי בהודו,אפשר פשוט להניח למצפון ולאגו לנוח בצד, ולקבל את העובדה, שאין אנו בעלי יכולת לשלוט על האנרגיה ולכוון אותה, לתוצאה אליה אנו מעוניינים להגיע (אשר בדיעבד יכול להיות גם שרצוננו אינו כלל טובתו העליונה של העניין). מה שכן אפשר לעשות אלו הם דברים שאינם קשורים לרייקי אלא יותר לאמונתנו כגון להתפלל לשלום הפצועים, להתפלל לשלום העם, הקבוצה ולבקש המתקת הדין מעליהם,איש איש ואמונתו אבל לא לשלוח רייקי, כי הרייקי אמנם חוצה גבולות טראנס אטלנטיים, אולם צריך בסופו של דבר מטרה סופית וממוקדת שהסכימה לקבלו, ולכן בכל מקרה שננסה לשלוח לאוויר רייקי,הוא לא יישלח לאוויר, אלא הוא פשוט לא יעבור!!!.

כותב המאמר.
משה בש.
מאסטר רייקי מסורתי הכולל סמלים יהודיים

www.metaplim.co.il/reiki


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה בש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]