חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטוח לרכב





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינטרנט www.pricenter.com ליאור רותם

נושא המאמר: כיצד לאתר ספקים עבור עסק אינטרנטי-ביתי ?
מאת: ליאור רותם Pricenter.com   שמור מאמר למועדפים

כיצד לאתר ספקים עבור עסק אינטרנטי-ביתי ?
מתדולוגיות במציאת ואיתור ספקים עבור מוצרים

אם ברצונך להקים עסק למכירת מוצרים באינטרנט, אתה צריך לאתר מוצרים למכירה. די בסיסי, לא? אי אפשר למכור מוצרים אם אין לך מה להציע.
עכשיו נתעלם מאנשי מכירות תככניים שמציעים לך עושר בן-לילה בפרסומות בשעות לילה מאוחרות או אתרים עם חלונות צבעוניים קופצים מכל פינה באינטרנט. אני מאמין שקוראי המאמר חכמים מכדי לא ליפול בפחים מסוג זה.
שיטוט עם רכב במכירות ומבצעים בכל רכבי הארץ על מנת לקנות מוצר בשקל ומכירתו ב12 שקל לא רעיון מוצלח, בשל השקעת זמן רב.
אם אתה רוצה עסק פוטנציאלי-אינטרנטי מצליח בביתך כדי למכור ברחבי האינטרנט – לרבות באתר כדוגמאת eBay עליך לבצע "חקר מוצרים"\"איתור מוצרים" או באנגלית "Product Sourcing". זהו תנאי חשוב מאוד – לכן קוראי הנאמנים רשמו זאת, תייגו או זכרו את זה. איך להגדיר זאת – חקר המוצרים הוא כמו הדם הזורם ביישות של החנות האינטרנטית שלכם.
לכן מהו אותו "חקר מוצרים"?
"חקר מוצר" או "איתור מוצר" הוא הפעולה של מציאת מוצרים למכירה. אם אתה הולך למכור מוצרים באינטרנט אתה זקוק לזמינות והמשכיות של אותם מוצרים. כלומר אתה צריך לקנות מוצרים במחיר סיטונאי (לדוגמא מחיר של יבואן המייבא סחורה מחו"ל) ולמכור אותם ברווח כאשר אתה מוכר אותם ללקוח במחיר קמונאי (לדוגמא המחיר אותו משלם בעל החנות מהיבואן).
נשמע פשוט? ממש לא! מרבית הספקים הסיטונאיים לא יעבדו איתכם. כיוון שהם רוצים למכור בכמויות גדולות בעשרות אלפי שקלים ומעלה. הרווח ליחידה עבור יבואן או ספק סיטונאי אינם גדולים לכן הוא מוכר בכמויות גדולות לקמאונאים שמוכרים בכמויות את המוצרים ביחידות בודדות. לכן, הספקים אינם רואים במכירת כמה מוצרים בודדים במחירים סיטונאיים עבור העסק האינטרנטי-הביתי רווח "שווה" מאמץ.

כיצד אני מוצא ספקים? ממה להיזהר?
די פשוט למצוא אותם ברחבי האינטרנט ובאתרי ספקים מכל העולם לרבות:
www.alibaba.com
www.globalsoures.com
www.kompass.com

אבל היזהרו – ישנם מספר בעיות בשימוש ברשימות (או במאגרים) ספקים כגון: ספקים שאינם קיימים עוד, נוכלים, ספקים שלא עברו בדיקה כראוי ע"י האתר שמציג אותם או מתווכים שגובים עמלות נוספות על המוצרים. רוב המתווכים באתרים אילו ברובם נוכלים ובחלקם מתווכים שגובים עמלות נוספות ומיותרות. גם אם מצאת ספק שכבר מוכר באינטרנט הוא כנראה ימכור את מכולתו במחיר גבוה יותר ממספק סיבות: ייתן מחיר דומה למחיר הקמאונאי, יעמיס עלויות פרסום כדוגמאת אחזקת אתר. כמובן שיש גם יוצאים מהכלל אבל אין דרך קלה לדעת בדיוק מי הם.
עכשיו, כדי להפוך מאמר זה לאטרקטיבי בעיניי קוראיי – אומר איך כן לאתרם!
ניתן לגשת לאיתור מוצר או "Product Sourcing" מחפשים ספקים, יצרנים או יבואנים בדרך:
1. ספק חוקי
2. ספק לא מפורסם במיוחד – כלומר ספק שלא משקיע יותר מדי בפרסום עצמי
3. ספק שלא מוציא כסף רק בפרסום באינטרנט
4. לא מוכר מוצרים נילויים (לדוגמא: אם הספק מייבא מסכי מחשב הוא לא ינסה למכור גם מצלמות רשת כמוצר משלים נוסף שלא הוא מייבא)
5. גישה ישירה למקורות – לדוגמא: אם הייתי רוצה למכור מצלמת KODAK – הייתי מתחיל מלמעלה – פונה ישירות למחלקת מכירות בבניין ההנהלה של KODAK באנגליה או בניו-יורק, אומר להן שאני פותח עסק שרוצה למכור את תוצרתם. לאחר מכן מבקש מהם רשימה של יבואנים, או סיטונאיים (מפיצים) – המידע הזה ישנו אצלם – למעשה הם אף ישאלו איפה העסק ממוקם ויפנו אותי למפיץ האזורי בקרבת מקום מגוריי.
6. צור קשר עם אותו מפיץ – איידע אותו בדבר העסק – האינטרנטי - ואברר האם הוא מוכן למכור לי במחיר במחיר שבו שנינו נצא עם רווח ראלי ומחיר תחרותי.

גם לאחר שאתרת את המוצר והספק עליך לוודא כי הספק רוצה למכור לעסק אינטרנטי-קטן. רוב הספקים לא יסכימו! אך אל ייאוש מחקר מוצרים זה דורש השקעת זמן לא מבוטלת – אך זו הדרך הנכונה לבצע אותה כראוי.
לדרך המתוארת של איתור מוצרים ניתן לגשת במספר גישות כאשר כאשר כולם לגיטמיות ומשלימות האחת את השנייה – להלן תיאור חלק מהגישות לעבודה מול הספקים:
1. "Drop Shipping" – כלומר הספק\יבואן\יצרן\נותן השירות, הוא זה שמקבל את ההזמנה מכם ומבצע את המשלוח ישירות ללקוח.
יתרונות: חוסך זמן במלאכת האריזה והמשלוח
חסרונות: נתח רווחים קטן יותר, עלול לגרום לבעיות עיכוב משלוח מול לקוחות פוטנציאליים
2. Bulk Wholesaling""\ "General Wholesaling" – קנייה בכמות גדולה מהספק
יתרונות: מחיר מוצר נמוך, נתח רווחים גבוה יחסית
חסרונות: נדרש מקום אחסנה, טיפול באריזה ובמשלוח, נדרשת כמות מינימלית של יחידות להזמנה מהספק.
3. Liquidation / Overstock Sourcing"" – עודפים או מכירות "חיסול"
יתרונות: מחירים נמוכים בכמויות קטנות\משתנות
חיסרון עיקרי: מוצר או מקור נדלה, כדוגמת מכירת החיסול או עודפים שנגמרת אז אין אפשרות לרכוש יותר מאותו המקור.
אתר האינטרנט היחידי המאושר ע"י חברת אי-ביי כאתר המכיל מאגר אמין ובדוק של ספקים מרחבי העולם הוא: www.worldwidebrands.com, אתר זה מחלק את הגישות המקובלות 1-3 לפי מוצר.

חקר מוצרים או איתור מוצרים הוא תהליך מתמשך בבניית עסק אינטרנטי-בייתי בקנה מידה קטן. יש להזרים בתהליך מוצרים שמושגים באמצעות תבונה במסחר ועל בסיס מידע אמין.
עסק אינטרנטי מוצלח משתמש בקונבינציה של גישות עבודה עם הספקים. בהצלחה.


www.pricenter.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור רותם Pricenter.com שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]