חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיני מרכזיה eMAX208





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הלבשה אופנה לבוש בגדים

נושא המאמר: מידות גדולות - טיפים ועצות לרכישת בגדים
מאת: עונות אופנת נשים   שמור מאמר למועדפים

צבעים - לא רק שחור: כידוע שחור הוא הצבע המרזה, ובכל מלתחה שמכבדת את עצמה ראוי שיהיו מספר פריטים בצבע שחור. יחד עם זאת כל הצבעים יכולים להתאים במידה שהשילוב בין הגוונים נכון. ניתן בהחלט ללבוש צבעים אופנתיים וגם לבן בצירוף חלק עליון או תחתון בגוונים כהים יותר. צבעים חזקים מתאימים לרוב ללבוש ספורטיבי.


אל תהיי קורבן אופנה: חשוב לקנות בגד שנוח ונעים לך איתו מבחינת מגע והרגשה כללית. כמו כן חשוב שהבגד יהיה אופנתי וגם יחמיא למידות גופך.
פריטי חובה: ז'קט, מכנסיים וחולצה אחת קלאסיים הם חובה בכל מלתחה.
ג'ינסים: קני ג'ינסים עם מעט אחוזי לייקרה ואף ללא לייקרה בגזרות שונות, כי הג'ינס מעניק מראה צעיר והוא באופנה תמיד. שימי לב לאורך הג'ינס ולגובה החגורה. ג'ינס עם מותן נמוכה מדי אינו מחמיא לנשים מלאות. אורך 3/4 או 7/8 מתאים בדרך כלל לנשים מלאות.


אורכים: טוניקות ארוכות וגדולות יוצרות בדרך כלל מראה "אוהל" שאינו מצר את הגוף ואינו צעיר. הקפידי שאורך החולצה יהיה לא מאוד קצר וגם לא מאוד ארוך. הימנעי ממכנסים מאוד נמוכים ומחולצות מאוד קצרות גם אם זה מאוד אופנתי. חצאיות באורך מלא בדרך כלל מנמיכות.שרוולים באורך קצר הינם במראה צעיר יותר מאשר שרוולים באורך מרפק.


סוגי בדים: בדי לייקרה מבליטים בדרך כלל את הגוף המלא, לכן יש חשיבות רבה לסוג הבד, עוביו, אחוז הלייקרה וכמובן המידה של הבגד, כדי להמנע ממראה צמוד מדי ובלתי הולם. בדים "נוזלים" לא תמיד מחמיאים לגוף מלא. המראה הנכון עם בד "נוזל" תלוי בגזרה טובה.


הדפסים ודוגמאות: אם את במידה גדולה מאוד הימנעי מהדפסים מקושקשים מידי, מדוגמאות הדפס גדולות מידי וגם מדוגמאות קטנות מידי.


פסים: פסים באלכסון מטשטשים פרופורציות גוף גדולות מאוד. פסים לרוחב לעומת זאת לא בהכרח משמינים, תלוי ברוחב הפס ובצבעוניות.


גזרות: גזרות מחויטות בדרך כלל מיטיבות עם גוף מלא. חשוב לבדוק שהבגד יהיה מותאם מבחינת הגזרה המחמיאה לגופך. קווי חיתוך אורכיים בבגד יוצרים גזרה צרה. גזרות A מומלצות לבעלות היקף ירכים גדול מאוד לעומת היקף החזה.


מחשופים: מחשופי V ומחשופי כתפיים מחמיאים לאזור הצוואר. לבעלות מבנה חזה לא גדול גם מחשופי "סירה" יתאימו.


אביזרים: אביזרים ישדרגו כל הופעה, אך הימנעי מתכשיטים ותיקים מאוד קטנים, ומנגד תכשיטים "ענקיים".


מראה כללי: מראה מוזנח של שיער ואיפור בדרך כלל לא נראה טוב. המנעי מכך אלא אם המראה הוא מכוון מראש. עם זאת הקפדה רבה מידי אינה מומלצת לנשים המעדיפות מראה טבעי.עיצוב התסרוקת צריך להתחשב במראה הפנים - לפנים עגולות ומלאות מומלצת תסרוקת שתכסה חלק מהפנים משני צדיו, בעוד תסרוקת קצוצה מדגישה ומרחיבה את הפנים.


בברכת חורף נעים ומפנק,
עופר גולד ואילת חדד

www.onot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עונות אופנת נשים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]