חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נכה או קשיש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופנה ו האופנה הלבשה אופנתי

נושא המאמר: סטיילינג
מאת: אדווה לבנה   שמור מאמר למועדפים

"אין לי מה ללבוש "!!!
מי מאתנו לא זמזמה לעצמה את המשפט המתסכל הזה לפחות 3 פעמים ביום?!
הלחץ הזה, המחשבות האינסופיות האלה, השיגעון הלא מוסבר הזה שנכנס בנו כל פעם שאנחנו צריכות ללכת לאנשהו.
אז מה נלבש?! יהיה חם/קר?! נעליים גבוהות/שטוחות?!וזה רק מקבץ קטן של שאלות שאנחנו דשות בהן על בסיס יומיומי שלא לומר קבוע!
אני קוראת תיגר על הבהלה הלא מוסברת הזו של ה-"אין לי מה ללבוש". אני אומרת מספיק להעסיק את מוחנו העדין בשאלות שגורמות לנו רק תסכול ועצבנות, הוא גם ככה עסוק מספיק בשאלות אחרות(המינוס בבנק,וכו'?) מכדיי שנכביד עליו ונעביד אותו שעות נוספות.
בואו נהיה לרגע כנות עם עצמנו ונודה שלכל אחת מאתנו יש מלתחה שלמה של "בייסיקים" (חולצת T לבנה,ג'ינס,שמלה שחורה בסיסית, מכנסיים שחורים בגזרה מחויטת וכו'?)שמתמזגים בשילוב זה או אחר האחד עם השנייה, אבל זה כבר משעמם אותנו, בנאלי לנו, חרשנו על זה כבר, מה שמחזיר אותנו ישירות לנקודת ההתחלה?.ניחשתן נכון?"אין לי מה ללבוש".
רובנו אינן בנותיו של מיליונר (כמה עצוב?), מה שהיה מאפשר לנו לשרוץ בקניונים ובמרכזי הקניות ולחדש את מלתחותינו על בסיס יומי וקבוע. ובגלל הסיבה השולית והקטנה הזו ,אל לנו בנות לבזבז את כל כספנו על בגדים יקרי ערך שאחריי פעמיים ימאסו עלינו, ייצאו מהאופנה ועד אלפי תירוצים שנמציא לעצמנו רק כדיי להיפטר מהם(אנחנו ממש ממש טובות בזה).
ובדיוק בשביל זה אני כאן בנות, לעודד אתכן ולומר לכן שיש לכן מה ללבוש ,שהגיע הזמן שנפסיק לתסכל את עצמנו ולהתחבט בשאלות לבוש ברומו של עולם.
האם דמיינתן לעצמכן אי פעם ששרוול כן קראתם נכון שרוול דייגים יכול להפוך להופעה שיקית ואלגנטית?!
אני כבר רואה את הפרצופים ההמומים שלכן, ואת הפיות הפעורים, אז סיגרו את הפיות,תמצמצו,וכן שרוול יכול להפוך בכמה שניות להופעה עכשוית,מיוחדת,ומ-ה-מ-מ-ת, כזו שלא יפסיקו להחמיא לכן עליה.
אז איך עושים את זה?!
המצרכים:
*שרוול דייגים(בכל צבע שתחפצו)
*חגורה עבה(רצוי קלועה)
*שרשרת למכנס
*חולצת T / גופייה מדליקה
*ג' קט ג'ינס מחויט/ספורטיבי
*מגפיים
אופן ההכנה:
נתחיל מלמטה למעלה ?.
ליבשו את השרוול(אתן יכולות לשחק בגזרתו הנוחה, ולעשות בו כל שיעלה על רוחכן, אם בא לכן על ה"שאקי קאקי", חיתול, וכו'?), ממש בגזרת המותן חיגרי את החגורה, על החגורה התקשטי בשרשרת המכנסיים,ליבשי את הגופייה,הג'קט צרפי שרשרת פנינים מדליקה והריי לך הופעה מרשימה,מיוחדת,ומלאת שיק.
תאמינו לי בנות אחריי כל המחמאות שתקבלו על ההופעה הזו השרוול יהפוך להיות חברכם הטוב ביותר.
זו רק אחת מהאפשרויות הרבות שניתן לשלב בהן נוחות,סטייל,שיקיות, חיסכון וכמובן ?ייחודיות, שהריי סטייל הוא דבר מאוד אינדיווידואלי ואישי, כל אחת מאתנו יכולה לקחת אותו למקום שלה ולעשות בו כל שרק תרצה.
לידיעתכן המון אופנות התחילו מ"טעויות" של אנשים אז תעיזו,תעיזו,תעיזו!!! בסוף זה ישתלם לכן.

www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אדווה לבנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]