חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ריהוט לבית – קניית ספות, מערכות ישיבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




מפה אסטרולוגית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אסטרולוגיה גורל זוגיות חיזוי

נושא המאמר: מה זה אסטרולוגיה סינית?
מאת: מאסטר מרינה שולמן   שמור מאמר למועדפים

מה זה אסטרולוגיה סינית/ מאת: מאסטר מרינה שולמן, מאסטר בפנג שואי, מנהלת מרכז ג'וזף יו לפנג שואי



כל אדם, כך לפחות מאמינים הסינים, מקבל ברגע לידתו, מלבד הגנטיקה האישית שלו, גם גורל מאוד מסויים. לכל קו גורל יש את השביל שבין השמים לארץ, וכן את האפשרות למימוש הפוטנציאל הגלום בו - היכולת להגיע ל"טופ" של עצמו.
עם זאת, מראה קו הגורל גם את הקו התחתון, שמסמל את השפל שאליו יכול אותו אדם להגיע. כך שבתוך טווח הפוטנציאל שלו, כלומר הפער בין הקטבים, בין השמים לארץ, שיכול להיות גדול, יש לכל אדם את זכות הבחירה. הכל למעשה בחזקת צפוי, אבל הרשות נתונה.
הסינים מתייחסים אל הגורל כאל מסע לשדרוג הנשמה. כדי לשדרג, צריך לעבור שלבים וללמוד מהם לקחים, ללמוד מכל מצב ולהחכים ממנו. מכיוון תקופת חיים אחתאינה מספיקה לשם כך, אנחנו מתגלגלים מחיים לחיים ולומדים אותם מזוויות רבות ומגוונות. כל זאת בדרך הארוכה לידע ולרמה הרוחנית הגבוהה.
בהתאם להשקפת עולם זו, גם יחסם של הסינים לאסטרולוגיה מעוגן במסורת חזקה, והם מתייעצים עם אסטרולוג באופן שגרתי לפני כל ארוע או צעד חשוב. התזמון האסטרולוגי מאוד משמעותי עבורם. כך גם בעניינים רומנטיים - כדאי לבדוק אצל אסטרולוג לאן הדברים מובילים ולא לבזבז זמן לריק.
כמו באסטרולוגיה המערבית, גם בזו הסינית בונים מפה לפי שנה, חודש, יום ושעת לידה, וכן על פי המקום בו נולדים. על פי הניתוח הסיני, ניתן לראות נתונים שנשארו איתנו מגלגולים קודמים, כמו כשרונות מיוחדים, פחדים, דפוסי התנהגות, וגם את ייעודנו ואת המכשולים שעלינו לעבור כדי להיות בני אדם טובים יותר.

על פי האמונה הסינית, השמיים אינם הגבול, מכיוון שלכל אחד יש את סיפור החיים שלו ואת השמיים שלו. הדברים אינם קורים סתם, וכך גם תסריט חייושל אדם אינו מקרי וסתמי. יש סיבה לכל הקשיים והתהפוכות שהוא עובר, והיא שמטרת חייו, מרגע שנולד, הנה לשדרג את הרוח, את הנשמה. כאן מנסה האסטרולוגיה הסינית לעזור ולתת לכל אדם את הכיוון הנכון לו, להתמקד בפוטנציאל שלו, להורות לו את הדרך ולסייע לו בפיתוח נשמתו לדרגה גבוהה יותר.
ומכיוון שהחיים הם "בית ספר", מי שלא מבין ולומד, חוזר ועובר את אותן חוויות שוב ושוב, עד שהוא מבין. לכן עדיף להבין כבר מההתחלה. כל השלבים האלה של ההבנה וההפנמה, הם אלה שהופכים את האדם למבין יותר, סבלן, סלחן, רוחני ונדיב. פיתוח הנשמה כרוך בהכרח במימוש העצמי. ככל שאדם מצליח לממש יותר מהפוטנציאל שלו, כך הוא יותר פתוח ונעים, לעצמו ולזולת. ומצד שני, כמובן, אדם ממורמר ומתוסכל הופך להיות ציני, סגור, עצבני, שונא ולא מפרגן.
גם הזוגיות, הנחשבת לאחד התחומים החשובים בחיינו, קשורה באופן משמעותי לגורלנו. האסטרולוגיה יכולה לציין מה יקרה במהלך חייו של אדם גם מהבחינה הזוגית, כמו: האם הוא יתחתן, כמה פעמים, מה יהיה טיב הקשר בין בני הזוג, על איזה בסיס תעמוד הזוגיות. ניתן גם לראות בעזרת האסטרולוגיה אם יש שורשים חזקים לקשר ואם הוא יחזיק מעמד, או שמא יתפוגג עם הזמן.

האלמנטים מהם בנוי הגורל

האסטרולוגיה הסינית, בדומה ל פאנג שוואי, מבוססת על חמישה יסודות: מים, אש, עץ, אדמה ומתכת. כל אדם, על פי יום לידתו מאופיין באחד מהם, בהוא ה"דיי מאסטר" שלו, כלומר "שליט היום" - היסוד הדומיננטי המשפיע על אותו אדם, זה שעל פיו ניתן לדעת את תכונותיו. בנוסף, כל יסוד מחולק ליין וליאנג, כלומר פלוס ומינוס. אדם שהדיי מאסטר שלו הוא "יין", יהיה בהכרח יותר גמיש, ותרן ונוח לבריות מאדם שהוא "יאנג". הדבר דומה לעץ קשיח או גמיש: כאשר מגיעה סופה חזקה, ישבר העץ הקשיח ואילו העץ הגמיש יתכופף ויעבור אותה בשלום.
בין היין והיאנג יש גם עניין של משיכה ודחייה. יש בסך הכל עשרה טיפוסים, וביניהם מתקיימים משחקי דחייה - משיכה או אדישות במידה מסויימת. למשל, אדם שנולד ביום שהוא עץ (יאנג) נמשך בחבלי קסם לאדם שנולד בסימן אדמה (יין), והדבר מתבטא בכימיה טובה ובמשיכה הדדית חזקה.
מלבד היסודות הבסיסיים, ישנה גם חלוקה של 12 חיות: עכברוש, שור, נמר, שפן, דרקון, נחש, סוס, עז, קוף, תרנגול, כלב וחזיר.
לכל אדם יש מחזורים של עשר שנים הנקראים "עמודי המזל", ואכן הרבה פעמים ניתן לראות תפניות משמעותיות החלות בפרקי זמן אלה.

הזוגיות כאתגר

כחלק ממימוש הפוטנציאל שלנו והעלאת רמתנו הרוחנית לגבהים חדשים, גם אתגר הזוגיות יכול לשמש לנו כשיעור. הסינים אומרים שכל פגישה היא בעלת משמעות וכל זיווג הוא שמיימי, בין הוא טוב ובין אם הוא רע. בכל מקרה, לא כל זוג חייב להישאר ביחד לנצח. בהחלט ניתן לראות במפה מתי ההחלטה האישית להתגרש נתונה בידיו של האדם ומתי הגורל שלו מוחלט ואין הדבר בשליטתו (אם מישהו ננטש למשל). כשם שבמפה רואים מה הדבר החשוב ביותר לאדם: כוח, שליטהף כסף, ידע או אהבה, כך גם ניתן לחזות איזה מין בן זוג יהיה.
מאסטר ג'וזף יו מאמין כי האהבה היא חיבור בין נשמות שיש לו סיבה וגם מטרה. חיבור ומשיכה בין שני אנשים הוא למעשה המשך של חיבור הנשמות שלהם בעבר, וכעת, בהווה, הם ממשיכים את החיבור ומעלים את רמתו הרוחנית.

ההיבט החיובי

תמיד כדאי להביט על החיים בצורה אופטימית ולנסות לשנות לטובה. אגדה סינית עתיקה מספרת על זוג אוהבים שנאלץ להיפרד לזמן מה עקב נסיעת עסקים של הגבר. אישתו המתגעגעת ראתה שהוא מתמהמה לחזור ונתקפה דאגה. היא הלכה לאסטרולוג שאמר לה כי חייו של בעלה בסכנה וייתכן שהוא לא יחזור כלל. בעודה חוזרת בוכיה על השביל לכפר פגשה אותה אסטרולוגית אחרת ושאלה לפשר צערה. האסטרולוגית הציעה לה לבדוק שוב את המפה ונתנה לה הוראות מפורטות: "לכי הביתה והזמיני את המשפחה והחברים לארוחה חגיגית מחר בערב, תבשלי את התבשילים האהובים על בעלך, וכאשר יעלה הירח, דברי אליו בכוונה גדולה, כאילו היה בעלך, בקשי אותו לחזור אלייך, אימרי לו שייזהר מאוד ושיזדרז, כי יש חגיגה עם כל האנשים והאוכל שהוא אוהב". ואכן כך עשתה האישה. בעיצומה של החגיגה הגיע הבעל מרוט בגדים ומוזנח. הוא סיפר שלפני יומיים הלך לישון במלון דרכים ובאמצע הלילה התעורר מחלום שבו אומרת לו אישתו שיחזור כי מחכים לו. ברגע זה הוא שם לב שהמלון בוער כולו וברגע האחרון הצליח להימלט ולחזור הביתה בשלום.
משמעותו של כל חיזוי חייבת להיות חיובית. גם כאשר רואים בעיה, יש לעודד את האדם ולזכור שגם אם הגורל נתון, עדיין יש לו את הכוח ואת עוצמות הנפש למצוא פתרון והוא פחות חסר אונים ממה שהוא חושב. כפי שהיקום משפיע על האדם, כך גם אנו משפיעים על היקום באמצעות פעולות ומחשבות חיוביות.


מאסטר מרינה שולמן
מנהלת מרכז ג'וזף יו לפנג שוואי
03-7411080
www.fsrc.co.il



www.fsrc.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאסטר מרינה שולמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]