חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שליח ציבור בבית כנסת ציוד לבית כנסת ריהוט לבתי כנסת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גירושין זוגיות ילדים הרגעה

נושא המאמר: גירושין - תרגיעי את הילדה!
מאת: מרים בר   שמור מאמר למועדפים

בס"ד

גירושין – איך מרגיעים את הילדה?!

הם מאוד כועסים זה על זו. הם נוטרים, מעליבים ומשמיצים בכל הזדמנות. יש להם ילדה אחת קטנה. בת 5. הילדה אוהבת גם את אבא וגם את אמא. מה לעשות והם לא אוהבים זה את זה? הם אפילו, כך נראה, די מתעבים אחד את השני.

אמא מותק אומרת שאבא רע והוא הרס להם את החיים. בגללו. הכל בגללו. תגידי לאבא.
אבא החמוד אומר שאמא מפונקת. אף פעם לא מרוצה. הכל בגללה. איך אפשר לחיות איתה?

הילדה בעיניה התמות והרכות מביטה בשניהם מבולבלת ולא יודעת מי צודק. הם מביטים בה, מצפים להסכמתה. נראה לה ששניהם טועים. אבל אולי שניהם צודקים. איך שהם נראים ככה, הם בכלל לא נחמדים כשהם כועסים. הם טועים. והיא – היא צורחת! אחר כך היא בוכה ובוכה בלי סיבה.

הילדה עצבנית, אומרת סבתא. תני לה משהו להרגעה. את לא רואה שהיא עצבנית מידי? אי אפשר איתה! אמא מספרת לאבא: היא כל כך עצבנית. לא יודעת מה לעשות. אין לי כוח.
מזל שיש תרופות להרגעה. אבל אמא טובה לא נותנת תרופה בלי לשאול רופא.
האמא המסורה לוקחת את הילדה לרופא. היא כל כך מסורה, היא לוקחת אותה לרופא הומאופט. צריך לשמור על הילדה..

הוא נותן תרופה. טבעית, אלא מה?

הנה נרגעה הילדה. אמא עייפה. הילדה ראתה שאמא שמחה כשנתנה לה תרופה. אמא נראתה פתאום רגועה יותר. כשאמא שכבה קצת לנוח, הילדה עשתה הפתעה ולקחה את כל התרופה. כמה שאמא תשמח!

אמא התעוררה וראתה את הבקבוק הריק. איך שהיא כעסה. כמה שהחיים לא פשוטים, נבהלה הילדה. אמא באמת אף פעם לא מרוצה. אבל היתה לה תרופה בבטן. לכן היא לא צעקה. היא הביטה באמא בשקט.

זה לא היה מסוכן. זה נוזל שהופק מצמחים. לא קרה כלום.

איך שאפשר לסבך את החיים! למה לא פשוט לדבר יותר עם הילדה? להרגיע? לספר שזה לא היא. זה הם. שאבא באמת מותק. שאמא נהדרת וחבל שלא הצליח להם... וכמה שהם אוהבים אותה...

אבל מה לעשות, ויותר קל לתת תרופת הרגעה?




site.2all.co.il/miriambar
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרים בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]