חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עופי יונה - הרחקת יונים - רשת לחסימת יונים - הרחקת יונים - דוקרנים - רשת יונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נישואין זוגיות גישור בילוי משותף

נושא המאמר: נשואים בכוח האנרציה
מאת: מרים בר   שמור מאמר למועדפים

בס"ד

נשואים בכוח האנרציה

אפשר לזהות אותם מיד. בבתי הקפה יושבים שקטים זה מול זה. עיניהם מביטות סביב מחפשות עניין, או לחילופין, במנה שלהם. מחכים לסיים את חובת הזוגיות שלהם. את הפגישה השבועיות שכפה עליהם היועץ התורן. רוצים לשוב הביתה לבהות בטלויזיה אם יש, לגלוש באינטרנט, לקרוא ספר. ללבוש בגדים נוחים. המנה הזאת כל כך יקרה ותוסיפו את מחיר הייעוץ. זה לבד כבר ייצור בעייה חדשה בזוגיות, אם חסר.. מה רע באוכל שבבית? הוא שונא מרקים מוקרמים. הוא שונא סלט גדול עם הרבה ירוק ורטבים. היא תצטרך לשקוע במנת הקפוצ'ינו עם המון קצפת שהזמינה. כך אמר היועץ – פנקו את עצמכם! .
כל כך עייפים. בשביל מה צריך את ביזבוז הזמן והכסף הזה?

העיניים נעצרות על זוג צעיר השקוע בשיחה עירנית. עיניה נוצצות, עיניו מוקסמות. הקפה מתקרר. למי אכפת? קצת קנאה, קצת תהייה ושאלה: "מה קרה לנו?"

זהו ההרגל. התרגלתם. הכרתם נישאתם התרגשתם. אתם ביחד. חיים... טוב, זהו.

האם פגישה בבית קפה תפתור את בעיותיכם?
ספק. אך זוהי העצה הכי נפוצה אצל יועצי נישואים. אבל זה מלאכותי. זה טורח מיותר. ממה שראיתי סביבי, זה לא מועיל. זה מחדד מרירות אצל האישה, מחדד טינות אצל הגבר.

הפתרון הרבה יותר פשוט. והוא אצלכם, הוא זמין והוא לא עולה כסף.
כבוד ואכפתיות.
אתה בקומך תוסיף מודה אני על שיש לי אישה זאת שעושה עבורי ועבור ילדינו ברוך השם. הוסף מילה מיוחדת לרעייתך. אולי "תודה לך שאת אשתי". אולי בהתחלה זה יהיה מלאכותי. אך ככל שתחשוב על זה יותר תווכח שאתה ממש התכוונת לזה.
תשקיע בעצמך כמו קודם. במראה, ביחס, בהתנהגות מעודנת כגבר מחזר. כל יום נסה להשיג את אהבתה.

את תביטי בו, בבחירתך. תשקיעי בעצמך כמו שידעת לעשות זאת קודם. כבדי אותו, הקשיבי לו, פרגני. ספרי לו דברים יפים שקרו לך. הכניסי אור לעינייך. בקשי ממנו דברים קטנים לעשות עבורך. שמחי בהם. שמחי בחייך.

ואם אתם ממש אוהבים בתי קפה ומסעדות בשביל הבילוי, לא בשביל הזוגיות – צאו. מצאו שמרטף – וצאו. אפילו סתם לקפה. שמרו את השיחות הנעימות לשעה זאת. ספרי לו דברים נחמדים. הקשב לה. בקש שתספר לך, ספר גם אתה. לא חשוב מה. משהו.
וחישבו על הימים הראשונים שלכם, חישבו גם על הימים בטרם היכרתם. זה יכניס הכל לפרופורציה אחרת.

site.2all.co.il/miriambar
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרים בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]