חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אלרגיות למזון-אמת או צו אופנה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: hotspring ג'קוזי סאונה מנגל

נושא המאמר: מביאים את הצימר הביתה
מאת: טל תגר/   שמור מאמר למועדפים

יותר ויותר ישראלים מחליטים להביא את הפינוקים שמציעים המלונות וחדרי האירוח היוקרתיים, אל תוך המרחב הביתי. ג'קוזי, סאונה, ברבקיו מיוחדים,מחסנים מעוצבים ואפילו בתי עץ לילדים – כולם נועדו להפוך את השגרה היומיומית לחופשה אחת גדולה שאינה נגמרת.


מהם האפשרויות העומדות בפנינו? איך מכשירים לכך את הגינה או הגג? איך מתגברים על מצוקת מקום והכי חשוב – כמה זה עולה לנו?


הישראלים מאד מושפעים ממראה החיים הטובים בחו"ל. מה שהופך לסטנדרט במחוזות העשירים בעולם, מחלחל לאיטו גם למדינתנו הקטנה. זה נכון לגבי מכוניות, מכשירי חשמל, טלפונים סלולאריים וכנ"ל גם לגבי מוצרי הפינוק והלייף סטייל. ליצרנים והיבואנים המובילים בארץ פתרונות רבים ויצירתיים המתאימים לקהלים רבים המאפשרים כמעט לכל אחד לתפור מעין חבילת נופש פרטית, הפעילה בכל ימות השנה.


על פי טל תגר, מנכ"ל חברת "איסמור"- בונים סגנון חיים: "המגוון הרחב מתאים עצמו לקהלים רבים, החל ממעמד סוציואקונומי בינוני ומעלה והוא אינו נחלתם של המעמד הגבוה בלבד. הסיבה העיקרית לכך היא חישוב העלות מול התועלת. אנשים הבינו כי בטווח הארוך הוצאה חד פעמית על פינוקים לבית משתלמת. לדוגמה: ברביקיו פחמים מבטון שעולה 1500 ש"ח מחזיק מעמד שנים רבות והטעם של בשר צלוי על פחמים אטרקטיבי יותר מזה של גריל גז".

"אחת הבעיות המרכזיות בהם נתקלים הישראלים, הוא מצוקת המקום כשבחלק גדול מהבתים הפרטיים בארץ, אין את המרחבים העצומים שיש באחוזות הגדולות באירופה ובארה"ב. לכן נוצרו פתרונות יצירתיים לכל פינה בבית – לגינה, לגג, למרפסת ואפילו בתוך המרחב הביתי. החל מג'קוזי חיצוני, אותו ניתן להוציא לגינה או אפילו לגג הבית, סאונות ניידות הניתנות להרכבה עצמית, , מכשירי ברביקיו מבטון ועוד".


רשימת הפינוקים החמים לחורף 07'-08': השחקנים, המחירים וכל הפתרונות היצרתיים.


ספא / ג'קוזי - הספא שיעשה לכם את ההבדל

למערכות ספא ביתי יכולת אדירה לשנות את איכות החיים. הספא (ג'קוזי) הביתי מביא את חווית הספא והמסג' באופן זמין הביתה ומהווה מקום מפלט לזמן איכות אישי, זוגי, משפחתי ואף מוקד להנאה חברתית. השימוש בספא, מסתבר, אינו רק חוויה מהנה, אלא הוא מועיל גם לבריאות. מחקרים שערכו חוקרי שינה בארצות הברית הראו שטבילה בספא לפני השינה משפרת מאוד את איכות השינה. בנוסף, גורם לשחרור של משכיכי כאבים טבעיים ובכך משפר את בריאות הגב והפרקים ועוד.


יחד עם זאת, לפני שרצים לקנות ג'קוזי מטעמי בריאות, כדאי לדעת שלא כל ג'קוזי יעיל וטוב. "רוב מערכות הספא מכילות כלור שאחראי על פעולת ניקוי המים. הכלור עלול להחמיר בעיות עור שאופייניות לסובלים מדלקות פרקים" לדברי שמוליק פינטו, פזיאותרפיסט מומחה של איסמור . "הפתרון נמצא במערכות ספא ביתיות שמייצרות בעצמן אוזון, במקום הכלור. ישנן חברות בודדות, כגון חברת HOTSPRING ואחרות שמסוגלות לתת מענה כזה ללקוח".


מה צריך לדעת לפני שמתקינים ספא ביתי?

תחום הספא בישראל מפותח באופן יחסי ובשוק קיימים חברות רבות כגון: HYDRA, HOTSPRING, דולפין ועוד, המציעות מגוון רחב לכל כיס (כמעט). מערכות ספא מתאימות ל- 3 עד 7 משתמשים, הן אינן דורשות מקום גדול ניתן למקם אותן בגינה, על הגג או מרפסת. השטח עליו עומד הג'קוזי צריך לעמוד במשקל עומס שבין 250 ל- 600 קילו למטר מרובע. הספא משתלב במשטחי שונים כמו דק, קרמיקה, אבן, דשא וכו' והתקנתו אינה מצריכה תשתית מיוחדות, כל שנדרש הוא חיבור לחשמל ומילוי מים בעזרת צינור גינה.


מחירים – החל מ 15,00 ועד 120,000 ש"ח – מספא בסיסי ועד ספא עם סאונד תת קרקעי, עץ טיק יוקרתי, המגיע עם אביזרים נלווים כגון מיטת שיזוף וגזיבו שיושב על המערכת והופך אותה למערכת ספא בתוך חדר סגור בתוך הגינה.


מחסנים – לא רק לאחסון

מחסני העץ של הדור החדש מתאפיינים בעיצוב מרשים ובמתן פתרונות מגוונים לאחסון, ואפילו לעבודה ולאירוח. ניתן למצוא מחסנים בעלי מרפסת קדמית, כניסה רחבה, חלונות גדולים, מחסנים המתאימים למשרד ביתי קטן ואפילו בתי עץ מעוצבים לילדים.
שיטת לוג, המוכרת בעולם כולו, מעמידה מחסנים בעלי רמת איטום ובידוד גבוהים, עיצוב מרשים וללא צורך בשימוש בדבק או במסמרים. בשיטת הרכבה עצמית.


בארץ פועלים כיום חברות אחדות כגון חברת ARROW האמריקאית המציעה מחסני מתכת, דמויי עץ, וחברת UNIVERSO ההולנדית, המציעה באופן בלעדי מחסני עץ מלא בשיטת לוג. על פי טל תגר: "שיטת לוג היא שיטת בניה בעץ, אופיינית למדינות קרות, בהן הצורך לבידוד גבוה. במדינה כמו שלנו, מומלץ לבודד את המחסן דווקא בימי הקיץ החמים, ושיטת לוג מצליחה לעשות גם את זה, בהצלחה רבה. בסיס השיטה הוא פשוט למדי: מדובר בקורות עבות מעץ מלא, בעלי תושבות מגולפות בתוך העץ עצמו, בסמוך לקצה. במקום שקורות העץ ישבו אחת על השניה, כמו במחסנים רגילים, הן יושבות אחת בתוך השניה, בצורת שתי וערב. סימן ההיכר של שיטת הלוג הוא הפינות הבולטות החוצה, שיוצרות את הסימן X הנראה לעין".


האם מחסן הוא נכס נדל"ני?

"בעקרון כן. בניית מחסן בגינה או על הגג והמרפסת דורשת אישורים מהעירייה. התהליך אינו ארוך ומסובך בכלל ותוך שבועיים מתקבל אישור להצבת מחסן בבית. הבניה עצמה גם כן קלה ופשוטה מאוד. מכיוון שקורות העץ יושבות אחת בתוך השניה, הגשם והחשיפה ללחות, גורמות לקורות להתרחב ולהיצמד זו לזו. לכן אין צורך בשימוש במסמרים ו/או דבק במחסנים מעץ. עובי הקורות (החל מ-19 מילימטר) מוסיף לבידוד הרב לו זוכים המחסנים בשיטת זו. התוצאה: מחסנים דקורטיבים שגם מצליחים לשמור על טמפרטורה פנימית נוחה ולפיכך גם מצליחות לשמר את הציוד שבתוך המחסן בצורה יעילה וטובה".


מחירים – מחסני עץ, החל מ- 1490 ש"ח ועד 40,000 ש"ח לבקתה מעץ. מחסני מתכת דמוי עץ: החל מ- 1400 ועד 3000 ש"ח.




סאונות - עץ מלא אצלך בסלון

סגולות הסאונה להרזיה ולבריאות העור ידועות לכולם, אלא שעתה, איכות החיים מקבלת גם אריזה יפה ואטרקטיבית. תשכחו מסאונות בעלי מראה תעשייתי של פלסטיק או דמוי עץ. אומר טל תגר מנכ"ל איסמור, הסאונות של הדור החדש עשויות עץ מלא, מפנקות יותר, מרווחות יותר ובעיקר מעניקות לבית מראה יוקרתי מרשים ומיוחד במינו. המגמה האחרונה בתחום כוללת בקתות סאונה יבשות או רטובות, בעלי מראה מיוחד, כפתרון דקורטיבי שהוא גם פונקציונאלי ומפנק. מעבר לכך, הן מאפשרות כניסה לתוך המרחב הביתי, כחדר פינוקים מיוחד בתוך הבית עצמו.


בישראל ניתן להשיג סאונות של שתי חברות פיניות מובילות: חברת HARVIA וחברת LAGERHOLM, המובילה בזכות חידושים רבים ומגוונים ביניהם: סאונות המותאמות בתפירה אישית לרצון הלקוח – בגודל ובעיצוב החיצוני והפנימי. ניתן למצוא סאונות משושות או אובליות השוברות את הצורה המרובעת הקלאסית, סאונות מעץ מלא בעלות דק מרווח, עליו ניתן לשים כיסאות ושולחן עץ ולהתפנק עליו בעצלתיים. הפינוקים כוללים שטח הנע בין 2-4 מ"ר, משטחי ישיבה ושכיבה נוחים, מחשב חדיש השומר על טמפרטורה ואחוזי לחות קבועים. וגם טכנולוגיית לוג, המבטיחה בידוד מלא ואיכותי מכל סאונה אחרת.


היכן ניתן להתקין את הסאונה?

"רוב האנשים מחפשים סאונות חיצוניות כדי לא לתפוס מקום אומר טל תגר מנכ"ל איסמור . "כדי לבנות סאונה חיצונית צריך לבנות גג או קירוי למניעת גשם. לסאונה בתוך הבית יש שתי אפשרויות: או לחפות חדר רגיל בעץ ולהפוך אותו לסאונה, או לבנות סאונה באחת מפינות החדר. הסאונה אינה מחממת את הבית בשל הבידוד בקירות שלא מאפשר לחום לצאת. בכל מקרה מומלץ לבודד את הסאונה, בעיקר בשל החסכון הניכר בחשמל או בפחמי הסקה" לדברי תגר.


מחירים: נעים בין 17,000 – 140,000 ₪. מסאונה בסיסית עד לסאונה מעוצבת עם רמת עץ גבוהה מאוד, עם רמקולים וסאונד מדהים, טלוויזיה, ספסלים מעוצבים ועוד.






מכשירי ברביקיו - הסוף לדילמת המנגל

אם עד היום היינו צריכים לחכות זמן רב עד להדלקה של המנגל כדי ליהנות מטעמו המשובח של בשר צלוי על פחמים, מתקני ברביקיו חדשים מבטון עשויים לפתור את הבעיה. השחקן החדש בתחום ה"על האש", הגיע לא מכבר לארץ בצורת ליין חדש שמכיל כ - 90 דגמי ברביקיו יוקרתיים עשויים אבן. מדובר במכשירי ברביקיו נייחים, של חברת MCZ האיטלקית, הניתנים להרכבה בכל גינה או מרפסת ומאפשרים הנאה משתי פונקציות עיקריות: טעם משובח של בשר שנצלה על גחלים ומהירות הדלקה שאפיינה עד כה רק תנורי גז חדישים. נכון להיום, חברת MCZ, היא היחידה המציעה מתקני ברביקיו מבטון בישראל.


ההנאה הכפולה מתקבלת הודות לטכניקה חדישה שפותחה על ידי MCZ. תנורי האבן מכילים תא בעירה פנימי שבסיסו מעוצב בצורה גלית, בדומה לקרטון ביצים. ברגע שמניחים מעליו פחמים יחד עם חומר הבעירה, האוויר שנלכד בחלקים השקועים, מסייע לבעירה מהירה ואחידה בכל שטח הצלייה. מעבר לכך, המתקן מגיעי בשתי צורות עיקריות – אחת מתאימה לצלייה באמצעות פחמים רגילים והשנייה בעלת עמידות לחום גבוה יותר ומתאימה לצלייה איטית באמצעות עצי הסקה שונים. כך שמי שאוהב את הבשר שלו מעושן באיטיות בארומה עדינה של עצי אורן או זית, יוכל לעשות זאת. לעומת זאת, גם לאוהבי המזון המהיר יש פתרון אידיאלי - התקן מיוחד שכולל מבערי גז, יכול להתחבר בקלות רבה בתוך תא הבעירה הרגיל של המתקן .


הטרנד החדש – ברביקיו בטון למרפסת

גם מי שאין לו בית פרטי יכול ליהנות ממכשיר ברביקיו נייח ומעוצב, עם מתקן ברביקיו מדגםLAREDO המגיע בעיצוב וגימור מפואר המתאים לכל מי שיש לו מרפסת בבית משותף. הברבקיו בנוי מתערובת בטון קלה, עמיד בפני רטיבות, לחות וחום וכולל ארובה לקליטת עשן.

מחירים: החל מ-1,590 ש"ח ועד 40,000 ש"ח לטבון מקצועי עם רמת גימור גבוהה מאוד – עשוי מחומר שעומד בטמפ' גבוהות, בעל מראה עיצובי יפה בסגנון מרשים, שטח צליה ענק, ארובה דקורטיבית ועוד.

www.ismor.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר/ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]