חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בדיקת דם - קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שוק ההון http://www.gevatrade.com

נושא המאמר: כסף כן צומח על העצים - מאת גבע גזית
מאת: גבע גזית   שמור מאמר למועדפים

כסף כן צומח על העצים

עץ הכסף קיים והוא מצמיח בכל יום טריליוני שטרות של כסף מכל סוג מטבע שרק תבחרו על ענפיו .

רוב הציבור חונך ומחנך כי כסף לא גדל על העצים ועל מנת להרוויח כסף יש לעבוד הרבה וקשה.

עוד בצעירותי שמתי לב, כי האנשים המרוויחים את מירב הכסף, הם אלו היודעים כיצד להפוך זמן, ידע ועבודה של אנשים אחרים לכסף. כלומר, אלו הלוקחים את מירב האחריות והסיכון.

אם ניקח באופן תיאורטי את כל הכסף שבעולם ונחלק אותו שווה בשווה בין כל האנשים, נגלה מהר מאוד שרובו ימצא את דרכו אל אותם האנשים בעלי הכלים והידע איך לגרום לו להגיע אליהם ומהר. למי שהיה הרבה כסף יהיה עוד יותר, ולמי שלא היה יישאר במחסור.

מהו הסוד שהאנשים העשירים יודעים ? הם יודעים שבעולם שלנו קיים עץ הכסף ועץ הכסף הזה נמצא בכל מקום וזמן ונגיש לכל אחד.

ישנם סוגים רבים של עצי כסף בצורה של עסקים, חברות מסחריות, נדל"ן, נותני שירותים שונים, ביטוח ועוד.

עץ הכסף היחיד שנגיש לכולם בכל מקום וזמן הוא עץ הכסף שנקרא "שוק ההון".

בשונה מעצים אחרים, הידע והכלים שאדם צריך לדעת ולרכוש כדי להגיע לענפיו של עץ כסף זה, הם הפשוטים ביותר והדורשים את היכולות הבסיסיות ביותר לעומת כל עץ כסף אחר.

לכן רוב הציבור מתפתה לעיתים קרובות לנסות ולטפס על עץ הכסף של שוק ההון, כאשר ענפיו מלבלבים ומצמיחים שטרות כסף רבים. הבעיה, הקלות והפשטות שמאפשרים לכל אחד לטפס על העץ מבלי לבקש ולדרוש מהציבור הרחב לדעת מהם הכלים והחוקים הבסיסיים לביצוע קטיף הכסף.
התוצאה ברוב המקרים, טיפוס לא נכון ושגוי ובעקבותיו נפילה קשה וכואבת לקרקע עם הפסדים גדולים.

הדבר המדהים הוא שתסריט זה חוזר על עצמו בכל כמה שנים, רוב הציבור מפסיד כסף והמטפסים המקצועיים מרוויחים הרבה מאוד כסף. הכסף אינו הולך לאיבוד, הוא רק מחליף ידיים.

הדבר המדהים עוד יותר הוא שלקח לי הרבה מאוד שנים להגיע למסקנה שגם אני יכול לשחק במשחק של "הגדולים" ולקטוף כל יום כמה כסף שאני רוצה, בלי הצורך בקשרים עסקיים, הרבה כסף מראש על מנת להתחיל, השקעות כספיות רבות בעלות סיכון גבוה או שעות עבודה רבות.

עץ הכסף "שוק ההון" מצמיח בכל יום טריליוני שטרות של כסף על ענפיו והוא מחכה רק שתטפסו עליו ותקטפו את השטרות שעל ענפיו.

מה שלא מגלים לכם הוא שגם אתם יכולים להשתתף בקטיף ובהשקעת ידע, כלים וכסף שמותאמים לכל אחד ואחד.

לעיתים בתקופות של לבלוב וצמיחה רבה, המקצועיים, מספרים לציבור הרחב כי עץ הכסף פורח וכדאי לנו מאוד להצטרף ולטפס על העץ מהסיבה כי להם יש את הכלים והידע איך לעשות מה"טובה והטיפ" שהם נותנים לנו, עוד הרבה כסף על חשבוננו ושאת רוב הרווח הם כבר עשו.

נכון, חוקי הטיפוס על עץ הכסף הם פשוטים וקלים לביצוע על-ידי כל אחד, לכן כל כך חשוב להכיר אותם ולפעול על פיהם במקצועיות לפני שלוקחים את ההחלטה לטפס.

צריך לדעת להתאים לכל אחד את הסולם המתאים לו לטיפוס, לבחור את מרחק השלבים הנכון שבסולם, להחליט לאיזה גובה רוצים לטפס וכמה שטרות כסף אני רוצה לקטוף בכל יום ויום.

כיום בעידן של טכנולוגיה זמינה לכל אחד ובכל בית בעלויות אפסיות, ניתן לאחר הכשרה קצרה ומקצועית לבחור את כלי הטיפוס המתאימים לעץ הכסף שלכם.

נסקור בהמשך את כל הכלים הקיימים ונתאים אותם לכל אחד בהתאם לצרכים והרצונות האישיים.

בברכה,

גבע גזית - מנכ"ל -
Geva International Tarding
09-7678138, 054-2076655
להרוויח מול המחשב 100$ ביום!
www.gevatrade.com

www.gevatrade.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גבע גזית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]