חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור במגזר החרדי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית שותפים תוכניות שותפים

נושא המאמר: תוכניות שותפים - הסבר
מאת:    שמור מאמר למועדפים

תוכניות שותפים - הסבר
תוכנית שותפים (Affiliate Program) הינה מודל עסקי המאפשר למשווקים באינטרנט להקים רשת של שותפים עסקיים באינטרנט, אשר מפרסמים ומקדמים את מכירות המוצרים והשירותים שלך תמורת אחוזים.


בחירת מודלים בתוכניות שותפים
מנהל תוכנית השותפים קובע את מודל וגובה התשלום לשותפים. לכן, אם יש המוצר "מוכר את עצמו" ואין צורך בעבודת שיווק מאומצת עדיף לפנות למודל של תשלום עבור חשיפה או עבור קליק.
מצד שני אם המוצר דורש עבודת שיווק מאומצת מומלץ לפעול במודל עבור מכירה או הפניה.


המודולים של תוכניות השותפים
CPL – Cost Per Lead - תשלום עבור ליד - הפנייה עסקית
CPA – Cost Per Action - תשלום לפי פעולה (למשל טופס צור קשר)
CPS – Cost Per Sale - תשלום לפי עסקה / מכירה (באחוזים או בסכום קבוע)
CPM - Cost Per Mille - תשלום לפי חשיפות
CPC - Cost Per Click - תשלום לפי הקלקות
בעל שטח הפרסום יכול לבחור בין המודלים הרצויים לו וכן ניתן לשלב בין מספר מודולים.


היתרון של תוכניות שותפים לבעלי אתרים
היתרון המשמעותי של תוכניות השותפים מתבטא בכך שאין צורך להוציא סכומי עתק על פרסום ושיווק באינטרנט שלא בהכרח מייצרים עסקאות. תוכניות השותפים מאפשרות גיוס מסיבי של מפיצים עבור מוצרי החברה כשהתשלום מתבצע על בסיס הצלחה בלבד.


היתרון של תוכניות שותפים עבור בעל שטח הפרסום
היתרון המשמעותי ביותר עבוד בעלי שטחי הפרסום הוא רלוונטיות המוצרים לנישת האתר. אם בעל שטח פרסום של "אתר נישה" כלשהו יפרסם שירותים ומוצרים רלוונטיים לקהל המבקרים באתר כמות העסקאות שיבוצעו דרך האתר תגדל בעשרות אחוזים ביחס לכמות ה הרכישות שתתבצע אם הפרסומים יהיו לא רלוונטיים עבור הגולשים באתר. במקרה כזה לבעל שטח הפרסום להצטרף לתוכנית שותפים שעובדת על פי מודל של תשלום עבור כל עסקה שבוצעה.


מודל ה- CPS הנפוץ ביותר "Revenue Sharing"
המודל המקובל ביותר ברשת הוא המודל המבוסס על "Revenue Sharing" דהיינו שותפות ברווחים. בעל האתר מפריש אחוז מסוים מההיקף של כל עסקה שהתבצעה. בנוסף מפריש בעל האתר אחוז קבוע עבור כל העסקאות שיבוצעו גם בעתיד על ידי אותו לקוח ספציפי שהצטרף. בצורה זאת בעל האתר לא מסתכן בהוצאות פרסום מיותרות וללא תוצאות ובעל שטח הפרסום מייצר לעצמו תזרים מזומנים לאורך זמן שמבוסס על מכירות.


מודל CPS נוסף
למרות היתרונות הרבים בשיטת ה- "Revenue Sharing" קיימת אופציה נוספת של תשלום חד פעמי עבור עסקה. העמלה עבור עסקה זו גבוהה יותר מאשר ערך האחוזים בעסקה שמבוססת על "Revenue Sharing".לעתים התשלום גבוה אף יותר מערך העסקה כולה. הסיבה לכך היא שבעל האתר מאמין שלאורך זמן סך ההזמנות שיבוצע הלקוח יפיקו רווחים ששווים לבעל האתר את ההוצאה הראשונה הגבוהה.


דגשים לבחירת תוכניות שותפים
הדבר החשוב ביותר בתוכניות שותפים, הוא היושר והאמון בין שני הצדדים. בעל תוכנית שותפים שישקר למפרסמים באתר יפגע בצורה אנושה ביכולת גיוס מפרסמים שלו בעתיד. במקביל, גם משווק בתוכנית שותפים שינסה לבצע מניפולציות כלשהן, יגרום נזק לעצמו שיכולות במקרה הטוב להביא להקפאת תשלומים על עסקאות אמיתיות ומקרה הרע יכול לספוג תביעות משפטיות כבדות.


תוכניות שותפים - איך אנחנו משתלבים
אנו נעזור לכם להשתלב בצורה חלקה בעולם תוכניות השותפים.
נחקור, נשווה, נבדוק, נטמיע ונעקוב אחר המכירות שלכם ונייעץ לכם כיצד להגביר את קצת המכירות.


נשמח לספק:
מחקר שוק ובחינת פוטנציאל השיווק של המוצר באינטרנט
מחקר תוכניות שותפים באינטרנט והפעלת תוכניות השותפים המתאימות ביותר עבורך
הטמעה של תוכניות השותפים באתרכם ובדיקות תקינות מול המפרסמים
מעקב אחר התוצאות וניתוח הפעילות

www.csource.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]