חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טעמי המקרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרחקת יונים יונים דוקרנים רשתות יונים

נושא המאמר: חנות מוצרים להרחקת יונים - כל השאלות והתשובות לגבי הרחקת יונים
מאת: אורן מהלל   שמור מאמר למועדפים

עד שלא נתקלתי ברשת תמוהה באחד מרבי-הקומות בהם סיירתי לא ידעתי על קיום בעיית יונים במסתורי הכביסה, כאשר שמעתי כמה שבועות לאחר מכן יונה במסתור הכביסה בדירתי הבנתי כי הבעיה חוצת ערים וותק מבנים [קיימת בישנים ובחדשים]. האם תוכל לתאר את שירותי הרחקת יונים ולנסות לענות על השאלה מדוע בעצם יונים מגיעות ליישובים עירוניים מבלי שאף אחד הזמין אותן?
את היונים הזמין האדם.
יונים הן בעלי חיים מאוד ידידותיים לסביבה, ותמיד היו מקננות על צמרות העצים. האדם התחיל לבנות במקומות בהן היונים היו מקננות, וכן במקומות בהם היו בעבר פרדסים, ולא היה מודע לנזק שנגרם בשל בנייה מסיבית של שכונות מגורים, לסביבה ולאוכלוסייה הטבעית שהיתה במקום עד הבנייה. היונה התחילה לקנן במסתורי הכביסה מכיוון ש "לקחו לה את הבית".
בעבר האדם היה מאכיל את היונים בביתו, וזה יצר מקום בו ליונים יש מקומות קינון ואוכל במקום. לאחרונה אוכלוסיית היונים גדלה והגיעה למימדים אדירים. היונים חיות על הלשלשת שלהן [צואה] אשר מזמינה קרציות, יתושים ועוד. כאשר היונה מקננת במסתור הכביסה ויש שם מזגן, הפעלת המזגן תגרום לקרציות ל- הכנס לתוך הבית. מצב זה דורש הדברה בבית נגד קרציות וכן הרחקת היונים ממסתור הכביסה.
כיום יש פתרונות מצוינים אשר גורמים להרחקת יונה מהבית ו"כל התורה על רגל אחת" היא:
1. גרימת חסימה ע"י רשת במקומות פתוחים.
2. הנחת מוצרים לא יציבים במקומות אשר רוצים שיונה לא תנחת בהם.

כיצד מגיעים לעיסוק במקצוע כה נדיר: הרחקת יונים ואיזה תכונות והכשרה דרושים לעוסקים במקצוע? האם קיים ביטוח מיוחד לעוסקים במקצוע ?
אני יכול להעיד על עצמי, אני הגעתי למקצוע הרחקת יונים לפני כעשור שנים עקב בעייה בחלון חדרי, היו שם שתי יונים שהיו מעירות אותי כל בוקר וגם התחלתי להתגרד בכל הגוף, לאחר שהייתי אצל רופא עור התברר לי שכל הבעיה נוצרה עקב כיני היונים שחיות על הלשלשת [צואה/הפרשות] של היונים וגם מתחת לכנפיים שלהן.
לאחר בדיקה ברשתות השיווק הגדולות מצאתי דוקרנים מפלסטיק והדבקתי על אדן החלון אולם זה לא מנע את הגעתן - היונים הצליחו לנחות על הדוקרנים.
קניתי חומר מיוחד להרחקת יונים – ספריי דבק - שהיה אמור לגרום להן אי-נוחות ולעוף אבל הכי מצחיק שהן המשיכו להתיישב על אדן החלון.
אני באישיותי אדם מאוד יסודי, התחלתי להתעניין בפתרונות לצמיתות של בעיות היונים ופשוט למדתי כל מה שקשור ביונים ואת דרך הטיפול בבעיה והתאהבתי במקצוע.
תכונה שחשוב מאוד שתהיה ל"מרחיק יונים" היא: יצירתיות וכמובן ידע רב שנצבר עם השנים על מנת לתת את הפתרון לכל מבנה. הפיתרון הבסיסי לכל מבנה נשמע פשוט: חסימה של היונים ע"י רשת או דוקרנים, אך כל מבנה תוכנן לבנייה באופן שונה, וצריך להתאים לו באופן ייחודי את התקנת הרשת על מנת למנוע פגיעה במבנה ובחזות הבניין.
ההכשרה שעוברים המתקינים היא:
חפיפה בהתקנות עם צוות מיומן, ההכשרה עורכת כשנה ולאחר מכן נוצר צוות חדש.
הביטוחים למתקין משתנה ממתקין למתקין. הביטוח הכי יקר הוא ביטוח לעובדים בסנפלינג, ובנוסף לכל העובדים אחריות תאונות עבודה ואובדן כושר עבודה ועוד. מקצוע הרחקת יונים נושא עמו סיכונים רבים ולכן יש ביטוח מלא לכל עובד.

האם היונים נפגעות בעת ההרחקה ומה הפתרונות שאתה יכול להציע לכל מי שרגיש ומודע לכל הפגיעה בבעליי החיים ולא רוצה לקחת סיכון של פגיעה בהם?
שאלה מאוד חשובה – היונים הן בעלי חיים - בשום פיתרון להרחקת יונים שאני מוכר ו/או מתקין אין פגיעה ביונים. כאשר אני מרשת מסתור כביסה: אין אפשרות ליונים להיכנס - אין פגיעה ביונים.
כאשר אני מתקין דוקרני נירוסטה קפיציים: במעוף של היונה לכוון הדוקרן היונה מזיזה אותו והיונה מפחדת ומתרחקת מהמקום.

מה מינימום ומקסימום גובה המבנים בהם עבדה החברה? מה מספר הקומות המירבי והאם יש הבדל בשירותים שלך בין מבנה שאינו רב-קומות ובין רב-קומות לגורד שחקים לפי הגדרת מכבי אש?
אין מינימום ואין מקסימום גבהים, כל מבנה עם בעיות יונים דורש פיתרון, לא משנה אם הוא בית פרטי , בניין בן 20 קומות, מחסן אוכל או אחר. כל ההתקנות שקשורות בהרחקת יונים דורשות עבודה מקצועית, וכן התקנת מוצרים העומדים בתנאי מזג האוויר בארץ.

איזה ציוד משמש לעבודה זו? איך הוא מורם למעלה? האם בכל עבודה יש מינימום של שני עובדים או עובד אחד בודד יכול להתקין את המוצר?
הציוד שמשמש לעבודה במבנים גבוהים הוא ציוד סנפלינג בו עובדים כ 2-3 צוותים (בכל צוות 2 מתקינים מורשים לסנפלינג.) בעוד שצוות אחד מאבטח את היורדים בחבלים על גג המבנה, צוות שני גולש וצוות שלישי למטה מאבטח ששום אדם או רכב נמצא בקרבת הגולשים. כשיש מצבים בהם לא ניתן לבצע סנפלינג משתמשים בסולמות גבוהים, במנופי סל ובבמות הרמה.
בעבודות קטנות שהן: רישות מסתורי כביסה בודדים, דוקרנים על אדני חלון, דוקרנים בבית פרטי ועוד, עובד צוות אחד המונה שני מתקינים.

תוכל להרחיב מידע על החנות למוצרים להרחקת יונים? האם היא משרתת רק מרחיקי יונים או גם דיירים וכיצד?
החנות להרחקת יונים הינה החנות היחידה בארץ לכל המוצרים והאביזרים בתחום, היא עוסקת בייבוא, התקנה, פיתוח, מכירה, ייצור ושיווק מוצרים ל- הרחקת יונים, ייעוץ בנושא בעיות יונים, התקנה ופתרון מקיף של הבעייה שאמור לסיים אותה באופן שלא תחזור על עצמה באותה דירה/מבנה.
עד לפני שנתיים החנות מכרה מוצרים רק למתקינים בלבד, המצב שנוצר הוא שמתקינים לא היו מעוניינים לבצע עבודות קטנות ואם היו עושים היו דורשים סכום כסף גבוהה מאוד, ולכן לאחר המון מחשבה הוחלט למכור את המוצרים גם ללקוחות פרטיים שיכולים בצורה פשוטה ולא מסוכנת להתקין את המוצרים לאחר קבלת הדרכה בחנות.
כאשר העבודה מסוכנת לא נמכרים מוצרים ללא התקנה.

בחנות נמכרים: דוקרנים עשויים נירוסטה, ל- הרחקת יונים רשת חבל מקצועית, רשתות יונים שקופות, קפיץ מקפיץ, חוט רטט, דחלילים, ערכת רשת יונים למסתור כביסה ועוד...
העובדים מיומנים ובעלי ניסיון רב בנושאי הרחקת יונים. המוצרים והביצוע ברמה מערבית וללא פשרות. ישנה אחריות מלאה על המוצרים וביטוח לכל צוותי העבודה.
כאמור איננו מבצעים הדברת יונים, כלומר, המוצרים אינם פוגעים ב- יונה אלא מרחיקים את ה- יונים מן המקום. למרות שהחנות נמצאת באצ"ל בתל-אביב אנחנו מעניקים שירותים ארציים כמפורט באתר החברה.

באיזה שלב/עיתוי אתה ממליץ לדייר להתחיל להיעזר בשירותי הרחקת יונים – מייד עם המעבר לדירה או רק לאחר שהתגלו
יונים? מה הסיכונים הצפויים לדיירים מנוכחות יונים?
המלצה שלי היא לפני כניסה לבית כאשר בעלי מקצוע עובדים בבית.
הסיכונים הצפויים הם מחלות ונזקי יונים שהם:
מחלות היונים מועברות אל האדם אך מתבטאות בצורה שונה מאשר אצל ה- יונה. הנפגעים העיקריים מן המחלות הם אנשים מגיל 60 ומעלה וילדים עד גיל 3 שנים. מחלות עיקריות אשר מועברות אל האדם:
1. דררת - דלקת עיניים אשר מתפתחת לדלקת במערכת העיכול ואיברים פנימיים גורמת לאדם דלקת ריאות . טיפול- באנטיביוטיקה.
2. פאראטיפוס- מועברת ע"י חיידק סלמונלה הנמצא בלשלשת ה- יונים גורמת ל-יונה לדלקת פרקים הגורמת לאדם שלשולים קשים עד כדי התייבשות.
3. דלקת מוח נגיפית - מספר מחלות נגיפיות המועברות אל היונה ע"י יתוש עלולות לגרום לאדם דלקת מוח.
4.שפעת העופות - נגיף קטלני המועבר על ידי מגע בעופות נגועים או בהפרשות שלהם.

טפילים:
זבוב ה- יונה - מעביר ל- יונה טפילי דם. עוקץ את האדם במקרים נדירים.
גורם לאלרגיה קשה ולנפיחות.
כינים - קטנות מאד וגורמות לגירוד תת עורי ואלרגיה.

אקרית – הטפיל השכיח ביותר מוצץ את דם ה- יונה.
עוקץ את האדם וגורם לאלרגיה קשה ופריחה בכל הגוף.

בעקבות הנזקים והמחלות נאלץ האדם לפתח שיטות ל- הרחקת יונים מסביבתו.

האם החברה מתקינה בגבהים גם בבנייני מגורים וגם במבנים ציבוריים כגון: בתי מלון / משרד ומה ההבדל המהותי בין המבנים או תדירות/אופן העסקה בהם ?
אין הבדל, כל התקנה דורשת מינימום פגיעה במבנה ובחזות המבנה.

האם קיימים מאפיינים לבעיית היונים כגון: האם בעיית היונים קיימת יותר באיזורים מסוימים בארץ [צפון, דרום, מזרח, מערב? האם הבעיה עונתית [קיץ, חורף, סתיו אביב?]
מכוון שיש בניה מואצת ו"גנבת" מקומות הקינון הטבעי של היונים ע"י האדם הן נמצאות בכל מקום בארץ. יש לזכור שיונה ממוצעת חיה רק 3 שנים שבמהלכן היא מביאה 30 גוזלים, מספר לא מבוטל. בעיית היונים היא לא עונתית, הן קיימות גם בחורף וגם בקיץ.
יש להבין שבקיץ היונים מקננות ולכן הם נמצאות הרבה זמן מהיום בחוץ כדי להעביר זרדים לבניית קן ואוכל לגוזלים. בחורף הם נמצאות בתוך מקומות הקינון שלהם. כמות היונים בחורף ובקיץ שווה.

האם בעיית היונים קיימת רק בצד של מסתורי הכביסה או קיים עוד מאפיין בולט לנוכחות שלהן?
היונים צריכות מקומות קינון לפני שהם נכנסות לקן שלהן, הן עוברות מחלון לחלון והסיבה היא שהן בודקות את "השטח" כדי שעורבים או תוקפים אחרים לא יראו לאן הן נכנסות כדי שלא יפגעו בגוזלים שלהן. לכן כאשר סוגרים את מקומות הקינון של היונים במבנה לא יהיו יונים בכל הבניין.

האם בעיית היונים קיימת יותר במבנים ישנים מאשר חדשים?
בעיות היונים קימות בכל סוגי המבנים בצורה שווה.

מה יכול לעשות דייר שנכנסה לו יונה למסתור הכביסה ואחר כך לדירה ולא רוצה לצאת?
בדרך כלל יונה היא זו שמפחדת מהאדם ולכן פותחים חלונות והיא תצא לבד.
בכל אופן יש אפשרות להזמין מתקין שימצא את הדרך ללכוד את היונה ולאחר מכן לשחרר את היונה.

האם יש עזרים שהם לא מכאניים להרחקת היונים קרי: פיזור ריח או זמזם רקע שירחיק אותן ?
בשוק החופשי יש חומרים, מערכות שמע וכן בובות בדמות עורב, אך אמצעים אלה לא נותנים פיתרון לבעיות היונים, לאחר יום אחד היונים מתרגלות וחוזרות.

האם תוכל לספר על אירועים מיוחדים/תאונות בעת הרחקת יונים בהם נתקלת במהלך עבודתך?
ברוך השם לא היו לי ומקווה שלא יהיו. צוות מתקינים הוא צוות מאוד מיומן. בכל אופן אני דורש מהצוות לעבוד בזהירות מרבית גם אם זה דורש עוד יום עבודה ויש עבודות שאני נמצא באתר כל שעות העבודה.

האם יש לך נתונים על היקף הבעיה בחו"ל ובמה שונה/דומה אופן הטיפול? מה היית מעתיק לארץ או לחו"ל אם בכלל?
נתונים מדויקים אין לי, אבל בעיית היונים היא בכל העולם.
רוב המוצרים להרחקת יונים מיובאים מארצות אחרות.

איזו תשתית היית רוצה שמתכנן הבניין/יזם/קבלן יכין מראש על מנת להקל על עבודתך בעתיד בהרחקת יונים? אם בכלל?
במידה והתקנת הרשת תבוצע בזמן ביצוע חיפוי חיצוני למבנה טרום מסירת הדירות לאכלוס תיחסך לדיירים לעתיד טרדה וזמן ואולי מחלות, כמן כן כל הציוד להרמת המתקינים לגובה, פיגומים בדרך כלל, כבר נמצא באתר הבנייה ולא יהיה צורך בהבאתו למבנה ובפעולות מיוחדות כגון סנפלינג.
אידיאלי היה אם במהלך תכנון הבנייה, היה משולב ייעוץ שלי מלווה בשרטוט, כמרחיק יונים בעל ניסיון של שנים רבות, לבניית המבנה והגימורים שלו באופן שלא יאפשר ליונים להיכנס ו/או לנחות עליו במקומות מסוימים, מכיוונים שונים.
לצורך אמדן עבור מי שמעולם לא הזמין או התעניין בשירות – מה סדר גודל עלויות להתקנת רשת או אביזר אחר ? האם זה מתומחר לפי גובה קומה? האם זה שירות לכל החיים או מנוי או חד-פעמי?
שירות הרחקת יונים אמור להיות לצמיתות לאותה דירה/מבנה, ועל המוצרים וההתקנות עצמן מקבלים עד 5 שנים אחריות. כאשר הציוד הנרכש ומותקן הוא איכותי, הרשתות תחזקנה מעמד הרבה זמן בלי בלאי מואץ או פגיעה מנזקי שמש, יש להבין שמזג האוויר בארץ רוב השנה קיץ וכדאי שהדוקרנים והרשתות יהיו עמידות נגד קרינת השמש (קרני (UV. איכות גבוהה של מוצרים והתקנה תבטיח שכמעט לא יהיה בלאי ויתמעטו המקרים בהם תוחלף הרשת.
כאשר הרשת מתבלה בתקופת האחריות מחליפים אותה בלי תשלום נוסף.
להלן דוגמאות למוצרים ומחירים להרחקת יונים, המחיר לא כולל עלות התקנה שמשתנה ומותאמת למבנה - גודלו וצורתו/שטחו: דוקרנים, קפיץ מקפיץ, רשת שקופה, רשת חבל דוקרני נירוסטה דגם N ל- הרחקת יונים
עשויים בסיס פולי קרבונט בתוסף הגנה UV
2 שורות דוקרני נירוסטה בשיפוע ואינם מתכלים.
מתאימים להתקנה על משטחים צרים וכן על קצות
מרזבים.
מידות: גובה: 11 ס"מ , רוחב: 6 ס"מ , אורך: 50 ס"מ
מחיר מומלץ לצרכן : 1 מטר 39 ₪+מע"מ.

דוקרני נירוסטה דגם W ל- הרחקת יונים
עשויים בסיס פולי קרבונט בתוסף הגנה UV
4 שורות דוקרני נירוסטה בשיפוע ואינם מתכלים.
מתאימים להתקנה על משטחים רחבים.
מידות: גובה: 11 ס"מ , רוחב: 15.5 ס"מ , אורך: 50 ס"מ
מחיר מומלץ לצרכן: 1 מטר 49 ₪+מע"מ.

דוקרני נירוסטה דגם Z ל- הרחקת יונים
עשויים בסיס פולי קרבונט בתוסף הגנה UV
3 שורות דוקרני נירוסטה בשיפוע ואינם מתכלים.
מתאימים להתקנה על משטחים צרים וכן על קצות
מרזבים.
מידות: גובה: 11 ס"מ , רוחב: 10 ס"מ , אורך: 50 ס"מ
מחיר מומלץ לצרכן: 1 מטר 45 ₪+מע"מ.

דוקרנים אלו פותרים את בעיות היונים לצמיתות.

קפיץ מקפיץ להרחקת יונים
הפיתרון הטוב ביותר לאדניות פרחים, תעלות מרזב ורוכבים של גגות רעפים.
הקפיץ עשוי בסיס נירוסטה שעברה עיבוד מיוחד.
אינו מחליד ושומר על צורתו לאורך שנים.
חוסר יציבותו של "קפיץ מקפיץ"
גורם ל- יונה אי נוחות ומעבר למקום אחר
מומלץ להתקנה: בתוך מרזבים, אדניות פרחים,
משטחים רעועים, אדני חלון, רוכבים שלגגות
וכן במקומות בהן לא ניתן להרכיב דוקרנים.
מידות: אורך בפתיחה: 7.5 מטר, קוטר: 9 ס"מ ,
עובי החוט: 1.5 מ"מ
מחיר : 1 מטר במצב פתוח 37 ₪+מע"מ.

רשת שקופה להרחקת יונים
רשת שקופה עשויים פלאסטיק שקוף .
כאשר אנחנו רוצים לחסום כניסה שליונים
לתוך מבנה, חלונות מסתורי כביסה ועוד...
ניתן לעשות זאת ע"י מתיחת רשת בפתחים
רשת שקופה לא נראית ולכן כאשר מתקינים אותה
אינה פוגעת בחזות הבניין והמבנה.
מידות: גודל החור: 5/5ס"מ
מחיר: 25 ₪+מע"מ למטר מרובע.
רשת יונים מקצועית- רשת חבלים ל- הרחקת יונים
רשת יונים מקצועית עשויים מחוטי פוליטילן שזורים בתוסף הגנה מקרינת UV
הרשת מסופקת בצבע בז.
חוט הרשת עשוי מ 3 חוטים שזורים כאשר כלאחד עשוי משני חוטים,
ולכן חוזקה רב מאוד לעומת הרשתות הפשוטות אשר נהוג להשתמש בהן בארץ.
על הרשת מקבלים 5 שנות אחריות.
מידות:גודל החור: 5/5 ס"מ
מחיר: 35 ₪+מע"מ למטר מרובע.
המחירים להתקנה משתנים ממבנה למבנה.

© כל הזכויות שמורות למרכז ל- הרחקת יונים, לחנות מוצרים ל- הרחקת יונים.

www.yon.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן מהלל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]