חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שירותים ניידים לאירועים כפתרון יעיל, אסתטי והגייני





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרסם מודעת עסק למכירה בשוק עסקים וסגור עניין מהר!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירת עסקים עסקים למכירה עסק למכירה למכור עסק

נושא המאמר: מכירת עסקים - איך להתחיל ומה צריך לעשות - מכירת עסקים - למכור עסק - עסק למכירה - עסקים למכירה
מאת: אלון מורה   שמור מאמר למועדפים


מכירת עסקים - איך להתחיל ומה צריך לעשות - מכירת עסקים  - למכור עסק - עסק למכירה - עסקים למכירה


איך למכור עסק קיים. דבר ראשון עשה מחקר שוק, הערך את שווי העסק שלך, אם יש לך רואה חשבון נראה שזו הדרך הטובה ביותר, רואי חשבון בדרך כלל יודעים להעריך שווי ריאלי של עסק, התייעץ איתם. לאחר שאתה יודע פחות או יותר את המחיר בוא אתה מוכן למכור את העסק, הכן ד"וח של הכנסות והוצאות, אותו תראה בבוא הזמן לרוכש הפוטנציאלי. חשוב מאד! בכדי לשמור על אמינות בינך לבין הקונה הפוטנציאלי דייק ככל האפשר בכל הפרטים, גם אם העסק במקרה בהפסד, אל תנסה להסתיר מידע! יש רוכשי עסקים שיעדיפו לקנות עסק בהפסדים מסיבותיהם הם, ויש כאלו שיעדיפו לקנות עסק מרוויח, אבל כל אחד מהללו במקרה ויימצא "שזייפת" בפרטים – העסקה נגמרה!


לאחר שנערכת לקראת מכירת העסק, פרסם את העסק שלך למכירה. נראה שאינטרנט הוא האופציה הטובה ביותר, פרסום בעיתון הוא יקר יותר ואפקטיבי פחות, הזמנים השתנו, לבחירתך מספר אתרים העוסקים בעסקים למכירה, נראה שהמוביל בינהם הוא אתר בשם שוק עסקים הממוקם במקום הראשון בגוגל בביטוי עסקים למכירה ויש בכך יתרון גדול מה גם שהוא האתר הוותיק והידוע בתחום!. זאת מניסיוני בתחום, גם אני פירסמתי עסק דרך שוק עסקים ומכרתי את העסק וכך קרה גם למכר שלי מתחום הגינון. כאשר יתקשרו אליך מתעניינים, היצמד לסכום אותו אתה רוצה על העסק, הנחה, באה בחשבון אך לא בשיחה הראשונה,  שדר בטחון לגבי המחיר שנקבת, ספר לרוכש הפוטנציאלי את נתוני השוק האמיתיים, אל תשכח, מי שמולך כבר עשה שיעורי בית, ברגע שהוא יתפוס אותך בשקר – העסקה נכשלה לפני שבכלל התחילה לזוז, שם המשחק במכירת עסקים הוא שקיפות מול האדם שמולך, גם שסיבת המכירה נראת לך ככזו שתבריח את הלקוח ספר עליה – זו הדרך היחידה לצלוח עסקת מכירת עסק. אל תאבד סבלנות, מאות עסקים נמכרים מדי חודש בישראל ומחליפים ידיים, כל זאת מתוך משא ומתן של אלפי עסקים. אם לא הלך עם אדם אחד או שלושה, אל תאבד סבלנות, הסבלנות בסיכומו של דבר משתלמת


אל תמהר לעשות "מכירת חיסול" ולהציע את העסק במחיר מגוכך, אלה אם כן אתה זקוק לכסף נואשות או שאתה מוגבל בזמן, אזי הכל מותר. כמו כן הכן למתעניינים חוברת ובה כמה שיותר מידע על העסק, אם התפרסמו כתבות על העסק בעיתונות, הצג ללקוח היכן מפורסם העסק שלך באינטרנט, אם יש לך אתר אינטרנט, הצד בפניו מכתבי תודה שקיבלת מלקוות אם קיבלת, ככל שתמציא יותר מידע כך הסיכוי שהקונה הפוטנציאלי יגלה עניין בעסק שלך גבוהה יותר. המשך במאמר הבא בנושא מכירת עסקים, אבל תחילה כאמור פרסם מודעה באינטרנט. צירפתי למאמרי זה קישור לאתר שוק עסקים – זו ההמלצה שלי, אך חפש באינטרנט, יש גם לוחות עסקים למכירה נוספים. שיהיה בהצלחה בעסק או בקריירה הבאה!

www.shukasakim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלון מורה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]