חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סקי בבולגריה - חופשת סקי בבולגריה - חבילות סקי לבולגריה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונות חתונה אירועים בר מצווה

נושא המאמר: אורחים מחו"ל לחתונה
מאת: קורה שוורץ- לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

כשאתם עורכים את רשימת החתונה (או הבר מצווה), תמיד צצים קרובי המשפחה אשר נמצאים בגלות. אחרי בדיקות שונות ומשונות, כולל בדיקת כדאיות וכמות המוזמנים, החלטתם להזמין את הקרובים והחברים שגרים בחו"ל, דבר הדורש היערכות אחרת מאשר לגבי האורחים הישראלים.
נתחיל משלב ההזמנה. בארצות הברית, למשל, נהוג לארגן חתונה שנה מראש. גם בר מצווה מארגנים שנה מראש. זה לא אומר שאתם צריכים לנהוג כאן כמו באמריקה, אבל יש מספר כללים שכדאי לקחת בחשבון, אם רוצים שהאורחים אכן יגיעו.
אם אתם מעונינים שהקרובים משפחתית, אבל רחוקים גיאוגרפית, יגיעו, נסו לקבוע תאריך קרוב לחופשה השנתית שלהם או לחגים הלאומיים כמו חג המולד, חג ההודיה או יום העצמאות האמריקני. אפשר לברר זאת במייל או בטלפון עם הנוגעים בדבר או אפילו לפתוח אתר אינטרנט בו תמצאו את לוח השנה האמריקני.
שנית, דאגו להדפיס הזמנות גם בשפת המקום ולא רק בעברית. היום אפשר להדפיס גם הזמנות בודדות בעלות מזערית, כך שזאת לא בעיה ולא צריך להדפיס את כל ההזמנות בשתי שפות. לאחר שההזמנות מוכנות, שלחו אותן בהקדם האפשרי כדי שהנמענים יוכלו להיערך בהתאם ולקחת חופשה מהעבודה. את ההזמנות אפשר לשלוח בדואר, או לחלופין לקבל מבית הדפוס קובץ של ההזמנה ולשלוח במייל.
הדבר המרכזי הוא לחשוב כיצד אתם רוצים להלין את האורחים. אם הם מעטים והבתים המשפחתיים גדולים, אפשר להלין אותם בבית. אם זה לא מתאפשר, אפשר להזמין להם מקום לינה מרוכז. כמובן שרצוי מאד שמקום הלינה שלהם יהיה קרוב ככל האפשר לביתכם, כדי שתוכלו להתראות כמה שיותר.
האפשרות הפשוטה ביותר היא להלין אותם בבית מלון. הצעה טובה היא לנסות, אם אפשר, לערוך גם את האירוע עצמו באותו בית מלון. זה מוזיל את השהות בצורה משמעותית, משום שהאירוח שלהם פטור ממע"מ, בתנאי שהתשלום מתבצע דרך כרטיס אשראי מחו"ל או במטבע זר. בונוס נוסף יהיה בכך שבמסגרת העסקה הכללית, תוכלו גם אתם לקבל לילה או שניים באותו מלון. מה יותר נחמד מאשר לשבת עם כל המשפחה לארוחת בוקר או ארוחת ערב, כשאחרים משרתים, מבשלים ומגישים?
אפשרות אחרת, נוספת ונחמדה לא פחות, היא לעשות באותו מלון, בשבת הסמוכה, גם את העלייה לתורה.
אגב, יש בתי מלון שיש להם בית כנסת וספר תורה. כל מה שצריך לעשות זה לדאוג שיהיה לכם מנין. במידה ואין לכם מספיק גברים, אפשר להזמין מספר חברים קרובים רק לעלייה לתורה. תרצו להיות לארג'ים? הזמינו אותם שיישארו אתכם לארוחת הצהריים.
השורות הבאות מתייחסות להורי בר מצווה בלבד:
אם אתם רוצים לארגן בר מצווה קצת אחרת, אפשר לעשות זאת בבית המלון עצמו, במוצאי שבת של העלייה לתורה. אתם תתארחו עם האורחים מחו"ל החל מיום שישי לפני כניסת השבת. תארגנו יחד, בחדר נפרד, קבלת שבת. תקבלו ארוחת ערב חגיגית, ותיהנו מכל רגע.
למחרת, תוכלו לצרף מספר חברים קרובים באמת לעליה לתורה.
במוצאי שבת, לכשיצטרפו החברים הרחוקים וילדי הכתה, תערכו את המסיבה עם הסעודה החגיגית. זאת במקום ארוחת הצוהריים שנדחתה בגלל היפוך הארוחות. בסיכומו של דבר, זה יעלה פחות מאשר לערוך עלייה לתורה לחוד ומסיבה נפרדת.
עוד אפשרות טובה היא לבחור קיבוץ שיש לו חדרי הארחה. תוכלו להלין בהם את אורחיכם ולערוך את השמחה בצמוד למקום הלינה שלהם. קחו בחשבון שעסקת חבילה מסוג זה מוזילה בהרבה את העלויות.
כדי להתחשב באורחים מחו"ל, נסו לבדוק מה רמת העברית שלהם. אם חלקם לא דובר עברית, נסו למצוא אפשרות שייאמרו מספר משפטים בשפתם, תוך כדי עריכת הטקס, כדי שירגישו מחוברים לגמרי.
כשמגיעים לריקודים, בקשו מהתקליטן או מהלהקה שישמיעו שיר או שניים ספציפיים לארץ ממנה הגיעו האורחים הזרים. כמובן שיש לתאם זאת מראש.
אתם באמת רוצים שייהנו כאן? תתלוו אליהם לטיול או שניים: לירושלים, לגליל, לאילת - לכל מקום שיש סיכוי שתוכלו ליהנות ולנצור את הזיכרונות בלבכם להרבה שנים. הרי לא כל יום יש שמחה משפחתית ולא כל שנה מגיעים האורחים האלה.
היות והם חוזרים למרחקים, בקשו מראש מהצלם שיכין סט תמונות, באלבום קטן, עבור כל אחת מהמשפחות המתארחות. בנוסף, הצטיידו מבעוד מועד בכתובות האינטרנט של כל אחד מהם. כך תוכלו בבוא העת להטעין את התמונות הדיגיטליות ולשלוח להם את כ-ו-ל-ן! יהיה להם נחמד לגלוש או לדפדף מדי פעם ולהיזכר בחוויה המשותפת.
ברוכים הבאים וברוכים החוגגים!
לי קל אירועים.

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קורה שוורץ- לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]