חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחלות לב וכלי דם (כולסטרול גבוה ויתר לחץ דם) – יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נדלן עמק חפר משק חקלאי וילה

נושא המאמר: עמק חפר
מאת: ERA lands - משקים חקלאיים ובתי יוקרה בעמק חפר ובשרון   שמור מאמר למועדפים

רקע:
עמק חפר או וואדי חווארת' היה תחילה אזור מוכה ביצות וקדחת. מספר התושבים היה כ-800 נפש. גאולת העמק החלה בשנת 1927, כאשר יהושע חנקין - בשם הקרן הקיימת ובסיוע קהילת יהודי ויניפג קנדה - רכש אדמות אלו. בשנת 1930 עלתה פלוגת הכיבוש הראשונה, שהורכבה מחברי הארגונים "ויתקין" וה"עמק" על האדמה והתמקמה ב"בית ראשונים".

יישובים:
לאורך שפת הים על חוף מצוקי של רכס הכורכר המערבי ואזור החולות , נימצא את מושב מכמורת שהוקם ככפר דייגים ראשון ואחרון בארץ, ויחודו בכך שלנחלות במכמורת אין חלקות ב' ו ג' כבכל המושבים בארץ.
מושב בית ינאי בנוי על מצוק הכורכר הכי יפה בארץ אל מול הים. במושב יש כיום כ 50 משקים חקלאיים ועוד כ 50 וילות כל כ דונם קרקע רובם בתים ישנים הנמכרים כיום במיליוני דולרים לעשירי הארץ ויהודים עמידים מח"ל ! המצב דומה גם בצוקיי ים ובמושב חבצלת.

על הרכס המרכזי של עמק חפר שוכן מושב כפר ויתקין, מאחרוני המושבי עם אופי חקלאי מובהק ועל כך יעידו עשרות הטרקטורים עם עגלות החציר ומכליי החלב שעוברים ברחובות המושב במשך כל היום וגם ריח הרפת לא נותן למבקר במושב כל סיכויי לחמוק מחוויית המושב.

בין רכס זה והרכס המזרחי נמצא מישור השרון בעל אדמת החול האדום לגידול הדרים. על הרכס המרכזי בעמק חפר שוכנים המושבים כפר מונש, בית הלוי ומושב חניאל.

מזרחית לרכס זה עד לרגלי השומרון משתרע אזור חקלאי בעל אדמת טרה רוסה, הטובה לחקלאות, עם המושבים: בורגתא , בארותיים ,עולש, ניצניי עוז והישוב הצעיר בת חפר.

מועצת עמק חפר הוקמה ב - 1940
שטח המועצה כ - 130,000 דונם
מספר תושבים: כ-35,000 נפש.

כיום:
שנות ה-2000 הביאו עימן תנופת פיתוח חדשה למועצה האזורית, כאשר היישובים והמושבים בה מתפתחים ונוספות משפחות צעירות בהרחבות המושבים , דבר שנתן זריקת מרץ לאזור כולו מבחינה חברתית וכלכלית תוך שמירה על אופיו הכפרי של כל ישוב ומושב. עקב כך ניתן לומר בבירור שכיום גדול הביקוש מההיצע בתחום הנדל"ן .

בתים בעמק חפר:מחירי משקים חקלאיים וערך הוילות שומרים על יציבות עם נטייה לעליית מחירים זוחלת !

חינוך:
בתיי ספר יסודיים בתחום מ.ע. עמק חפר הם : אביחיל , בית יצחק , הרוא"ה , ויתקין , יובלים, משגב, ושדות.

בתיי ספר על יסודיים ב מ. ע. עמק חפר הם : בן גוריון (רופין) , רמות חפר במעברות ושחר מעיין בעין החורש.

לאורך שפת הים על חוף מצוקי של רכס הכורכר המערבי ואזור החולות,נימצא את מושב מכמורת שהוקם ככפר דייגים ראשון ואחרון בארץ, ויחודו בכך שלנחלות במכמורת אין חלקות ב' ו ג' כבכל המושבים בארץ.

במשרדנו מבחר נחלות ובתים למכירה באיזור מכמורת/בית ינאי/ביתן אהרון/בית חירות,ועד בית הלוי/חניאל/בארותיים/עולש

מחפשים לקנות/למכור נכון ? מקצועית ? בחברה עם גב כלכלי ומקצועי ? באמינות ? עם תוצאות ?
התקשרו עוד היום למשרדנו - ERA lands: [email protected]
ונשמח לתאם לכם סיור במושבים/ישובים באזור.


www.newhome4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ERA lands - משקים חקלאיים ובתי יוקרה בעמק חפר ובשרון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]