חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ויטמין D - קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: התפתחות אושר מטרה נשמה

נושא המאמר: על גברים, נשים ומה שביניהם
מאת: גלעד שדמון   שמור מאמר למועדפים

הם פשוט לא נכנסים לראש שלהן, הן פשוט לא מבינות את ההעדפות שלהם. זה באמת פשוט – השורש הרוחני של שני המינים שונה. לבנות את הדרך יחד זהו הסוד
ודאי הספקתם כבר לראות או לפחות לשמוע על הסרט המפורסם "מה נשים רוצות". לאלו שפספסו או שכחו במה מדובר, להלן התקציר:

שוביניסט שסובל מיחס מעוות כלפי המין הנשי מוכה ביום תמים על ידי ברק, ומכאן והלאה משתנים חייו לחלוטין. הוא מתחיל לשמוע את מחשבותיהן העמוקות ביותר של כל הנשים שסביבו, וכך מתוודע ולומד להכיר את המין הנשי. לפתע הוא יודע "מה הן רוצות", וכתוצאה מכך הופך להיות רגיש מאוד כלפי הנשים בחייו. מאז כצפוי "משחק לו קלף", והוא מצליח להקסים כל אישה שהוא פוגש. הנשים שבהן הוא נתקל מתמוגגות ומתפעלות מהגבר הרגיש, האינטליגנטי והמתוק שניצב מולן, ושבאופן מפתיע יודע לענות על כל צרכיהן וכמו "קורא את המחשבות שחולפות בראשן".

הסרט שהצליח בכל העולם, פורט על מיתרים רגישים. רוב הצופים, נשים וגברים כאחד, יצאו ממנו עם תחושה של סיפוק עצום, ועם תקווה ש"הלוואי שיכה גם בי ברק כזה" או "הלוואי שיכה ברק דומה בבעלי".

הכול תלוי בזווית הראייה
הצלחת הסרט משקפת צורך שקיים בכולנו; מי מאיתנו לא פנטז להציץ לעולם שבו גברים ונשים מבינים זה את זה? פנטזיה זו הולכת והופכת לנחוצה לאור העובדה שבמציאות אנו פשוט משדרים על גלים שונים, וזה עוד לפני שאמרנו "גברים ממאדים ונשים מנוגה".

סקרים וספרים שמפורסמים חדשות לבקרים, מראים שגברים פשוט לא מבינים נשים. אין להם מושג מה נשים רוצות במערכת החיים הזוגית, איזה טיפוס הן מעדיפות, לְמה הן משתוקקות ומה הן רוצות מבן הזוג שלהן.

למען האיזון, גם הנשים לא מי יודע מה מבינות מה רוצה הגבר שאיתן. הן אינן מבינות את המבנה הרגשי שלו, את ההעדפות החברתיות שלו ואת אוסף ההרגלים והמשחקים שהוא מטפח בקנאות.

אבל מי צריך סקרים? כל אחד מאיתנו שחי במערכת זוגית מוצלחת ככל שתהיה, תוהה לא פעם עד כמה אנו חושבים אחרת ורואים את החיים מזווית שונה כל כך.

הדבר העצוב בכל הסיפור הוא, שלצד אותם סקרים רבים שמתפרסמים, ניתן למצוא נתונים מדאיגים שהולכים ומחריפים על התפרקות התא המשפחתי בכל העולם...

יש נוסחא להצלחה
המעניין הוא, שהגורם הגנטי להבדלים התהומיים האלה הוא כרומוזום אחד בלבד. ומה זה כבר כרומוזום אחד?!

אז מהו השורש לכל זה? מדוע זה כך? ו"שאלת מיליון הדולר": מהי הנוסחא לזוגיות מושלמת?

אגלה לכם סוד – הקבלה מסבירה שנוסחא כזו קיימת, ושזה אפשרי.

לא, זה לא סרט, פנטזיה או מעשה קסמים – צריך פשוט להכיר את השורש הרוחני של הגבר ואת זה של האישה. אם נבין אותם, נוכל להעלות את היחסים בינינו לדרגה חדשה, לפתח בינינו קשר רוחני ולהגיע לסיפוק, שלווה ואושר.

נשאיר לרגע בצד את הדעות הקדומות, ונתחיל.

מסע שורשים
ראשית עלינו לדעת שבמציאות קיים כוח אחד בלבד, שנקרא "בורא". זהו כוח שכל רצונו הוא להיטיב ולגרום הנאה. כדי לממש את רצונו, הוא ברא נברא, נשמה כללית אחת, שתוכל לקבל את כל השפע וההנאה שהוא רוצה להעניק.

על פי הקבלה, הבורא – הנותן, הוא השורש הרוחני של היסוד ה"זכרי" שבמציאות, ואילו הרצון של הנשמה הכללית לקבל את השפע, הוא השורש הרוחני של היסוד ה"נקבי" שבמציאות.

ההיגיון שבסיפור
אבל הבורא מעניק לנשמה את היכולת ללמוד לתת ולאהוב כמוהו, ונותן לה הזדמנות לבחור להגיע למדרגה העליונה הזו. כדי לעזור לנשמה להגיע לאותה הנאה מושלמת, הבורא מתכנן לה מסלול לימודים מיוחד: היא תצטרך "לרדת" אל העולם החומרי שלנו, שם היא תהיה מנותקת מהבורא, וממצב זה תוכל לשוב לקשר עימו מתוך בחירה חופשית ובכוחות עצמה.

כדי ללמד את הנשמה על הקשר בין הנתינה והקבלה, בין הבורא לנברא, הבורא מחלק את הנשמה לשני חצאים נפרדים ושונים זה מזה – לחצי זכרי ולחצי נקבי.

בהמשך התהליך מתחלקים שני חצאים אלה למיליארדי רסיסים ש"מתלבשים" בגברים ובנשים בעולם שלנו. החצי הזכרי הוא השורש לנשמת הגבר, והחצי הנקבי הוא השורש לנשמת האישה.

שורשים רוחניים שונים
זהו השורש להבדל ולשוני הבולט כל כך בין הגברים והנשים שבעולמנו. שורשנו הרוחני השונה מכתיב את ההבדל שמתבטא במבנה הגופני השונה שלנו, במערכת הרגשית, בצורת ההסתכלות השונה על החיים ועוד.

במילים אחרות, אנו שייכים לשתי מערכות רוחניות שונות, ולכן כל עוד ננסה לגשר על חוסר ההבנה והפערים בינינו במישור העולם הזה, לא נצליח. נמשיך פשוט להיתקע בקיר שחוצץ בינינו כבר כמה אלפי שנים. אז מה עושים?

לומדים להתחבר
הקבלה נותנת לגבר ולאישה נקודת מגע משותפת, בסיס לעבודה הדדית ולחיבור אמיתי ביניהם בדרך לזוגיות המושלמת. היא מסבירה, שהדרך היחידה להגיע לחיבור המושלם היא לבנות את מערכת היחסים בינינו כמו זו שבין הנשמה הכללית לבין הבורא.

וכאן דווקא ההבדלים בינינו, הפער בין הרצון לתת והרצון לקבל, עוזרים לנו להגיע לייעדנו. לא ברור? הנה ההסבר:

ברוחניות, המרכיב החשוב ביותר שמניע את התהליך הוא הרצון. ללא רצון מקדים, לא יוכל הבורא לתת לנשמה את השפע שהוא הכין עבורה.

ברגע שכבר קיים בנשמה הצורך להתמלא בשפע, היא כמו פותחת "ברז נעלם" והשפע מתחיל לזרום לכל עבר. הבעיה היא, שהחלק הזכרי – הנותן שבנשמה, צריך שמישהו ידרבן אותו לפעול.

מדובר בתלות הדדית
במקום הזה נכנס לפעולה החלק הנקבי שבנשמה. תפקיד החלק הנקבי הוא לעורר את החלק הזכרי לרצות להתקדם לעבר הבורא ולהתמלא בהנאה שהבורא רוצה להעניק. רק כך מתחברים שני החלקים למבנה רוחני שבו הם משלימים זה את זה ומתמלאים באור.

ואיך כל זה קשור אלינו?

יוצא, שגם בעולם שלנו, הגבר אינו יכול להתקדם בחייו ללא האישה, ומצד שני, האישה לא תוכל להתמלא באור הבורא ללא הגבר. הגבר והאישה שווים זה לזה, תלויים זה בזה ומשלימים זה את זה באופן מוחלט.

ביחד, בעקבות המטרה הרוחנית
הקבלה מגלה לנו שגבר ואישה שפועלים יחד לכיוון הרוחניות, בונים ביניהם קשר ברמה אחרת, קשר בדרגה רוחנית. הם מתעלים מעל לכל הקונפליקטים שקיימים ביניהם ברמה הגשמית, מכיוון שיש להם מטרה נעלה יותר שממלאת את חייהם בתוכן. גבר ואישה שמתחברים ביניהם למען השגת מטרה גבוהה יותר, יוצרים ביניהם כלי רוחני חדש שלא קיים במציאות. הוא לא זכרי ולא נקבי, אלא חדש, ובתוכו הם מקבלים כבר שפע עליון, חיים נצחיים שלא ניתן להשיג בנפרד.

אז איך עושים שהוא יבין אותה, ושהיא תבין אותו? איך לומדים להקשיב ולאהוב באמת?

הפיתרון: משקיעים יחד בהתפתחות הרוחנית.

בני זוג שמבינים שההתפתחות הרוחנית המשותפת היא המתנה הנפלאה ביותר שהם יכולים להעניק האחד לשני, ופועלים כל יום בכוחות מחודשים לשם השגת מטרה זו, הם בני הזוג המאושרים ביותר בעולם. הזוגיות שלהם מקבלת משמעות אמיתית והם צועדים יחד, יד ביד, בנתיב המוביל אל האושר.

שיהיה בהצלחה!
קבלה לעם:לינק מקורי למאמר"על גברים, נשים ומה שביניהם"
http://www.kab.co.il/epaper_heb/content/view/epopup/3925

www.kab.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד שדמון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]