חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה הם הסטרואידים האנבוליים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות

נושא המאמר: בופה? זה יפה?
מאת: לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים


מאת: קורה שוורץ - לי קל אירועים

בסך הכל ארוחת ערב, אתם חושבים. ניתן לאורחים, אולם כמה מנות, קצת שתייה ואיזה קינוח טעים ונסגור עניין. נעשה צילום אחד או שניים והכל יהיה טוב. אז זהו, שה- 'נסגור עניין' הזה עולה לפחות כמו אוטו משומש במצב טוב והוא המרכיב העיקרי בחתונה שלכם, ה- מתחתנים מבחינה כספית בכל אופן. חישוב פשוט: 350 אורחים X 50$ למנה = 17,500$, שזה משהו כמו 80,000 ש"ח, Give or take כמה שקלים.

הכלל הראשון בכל הקשור לקייטרינג הוא שלא תמיד חייבים לבחור דווקא בקייטרינג של האולם. לפעמים שווה לבדוק, לטעום ואולי ללכת על חברה אחרת, שיתברר שהיא טובה יותר או לחלופין זולה יותר, בדיוק כמו בתחום ה- צילום וה- אולם. למה צריכים מתחתנים לשים לב כאשר מתחילים לדבר על האוכל וצריכים לבחור בין מגוון האופציות?

צורת ההגשה

כמו בכל תחום בחיינו, גם בחתונות יש אופנה, שמשתנה לעיתים קרובות. לפני שנות דור, כולם באו לחתונה כדי שהמלצר יניח לפניהם את האוכל, יפנה צלחות מלוכלכות ויביא יין ושתייה קלה.

אז מה יש לנו היום?

1. הצורה הידועה ביותר היא הגשה כמו בימים עברו, שבלשון מקצועית נקראת UP SERVICE. המלצר מגיע לסועדים עם מגשים מגוונים ומגיש לכל סועד מה שהוא בוחר.

2. הגשה אמריקאית. כאן הצלחת מגיעה "בנויה" מהמטבח. יש בה מנה עיקרית ותוספות, הכל בסידור יפהפה, צבעוני ומעורר תיאבון.
3. מזנונים, בופה. כאן השירות עצמי: כל אורח ניגש ונוטל לעצמו כראות עיניו. המנות ערוכות על מזנונים לפי סוגים - מנות פתיחה, מנות ביניים, מנות עיקריות, תוספות וכו'.
4. יש גם הגשה בסגנון משולב. כאן המנה הראשונה והקינוחים מוצגים במזנונים מגוונים ומעוצבים. רק המנות העיקריות מוגשות לשולחן.

כמובן שלכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. שיטת ההגשה יקרה יותר מאחר והיא דורשת מלצרים רבים, אורחים רבים מרגישים לא בנוח לבקש תוספות ממלצרים בעוד שבשיטת הבופה לא תהיה לאף אחד ללכת שוב ושוב למזנון. מצד שני, כאשר המנה מוגשת היא הרבה יותר יפה ומעוצבת בניגוד למנה שהאורח בונה לבד וזורק כל מה שאפשר על הצלחת. מצד שלישי, מה אכפת לנו איך המנה נראית אם האוכל טעים? היתרון בבופה הוא שהאורח לקוח מה שהוא רוצה לאכול ונהנה מהתחושה שהוא יכול לבוא מספר פעמים. החסרון הוא שיש מעט בלגאן ושהאורחים המבוגרים מתקשים ולא אוהבים להאבק בתור עם הצעירים.

כמה מילים על כשרות. תעודת הכשרות חשובה מאד למי שמקפיד על כך. יש מספר דרגות כשרות ואם יש בין האורחים חרדים או דתיים קשים וחשוב לכם שהם יהנו, צריך להקפיד על רמת הכשרות. מצד שני, ורק על מנת לאזן, בימינו יש יותר ויותר חברות קייטרינג לא כשרות. שימו לב שיכולה להיות בעיה עם הרב!

דגשים בנושאי אוכל וקייטרינג

* האם תעודת הכשרות שהם מספקים מתאימה לדרישותיכם ולדרישות אורחיכם?
* מה סוג הכלים שהם מספקים: יש כלים יפהפיים ומרשימים ביותר, יש כלים סטנדרטיים ויש גם כלים חד פעמיים. בררו מראש למה עליכם לצפות.
* מה מספר המלצרים שישרתו את אורחיכם. המפנקים מספקים מלצר ל- 8 איש. המינימום הוא מלצר ל - 20 אורחים.
* האם אופיו של הקייטרינג מתאים לטעם האורחים? היו אלטרואיסטים וחשבו על הזולת. גם אם אתם אוהבים רק מסעדות יוקרה , אבל האורחים ייהנו רק מאוכל עממי, בחרו קייטרינג בהתאם. זכרו: בערב החתונה אתם תהיו נרגשים מכדי ליהנות מהאוכל או אף לטעום ממנו. אבל האורחים יאכלו גם יאכלו.
* אל תשכחו לדאוג לצמחוניים ולשומרי דיאטות למיניהם. דאגו לסכם עם הקייטירינג על מנות דלות סוכר, דלות כולסטרול וכו'. זה חשוב בעיקר כשיש הגשה כי אז מבחר המנות מצומצם יותר.
* אם אתם מתכוונים לצ'פר את השף ואת המלצרים בטיפ, כדאי לתת חלק מהסכום עוד לפני האירוע, כדי להבטיח השתדלות ורצון טוב.
* ודבר אחרון - המחיר. העדיפו תמיד עסקת חבילה שכוללת אוכל, כלים ומלצרים. ברוב המקרים, הזמנת כל פריט לחוד עולה יותר ומצליחה פחות.

בתאבון ומזל טוב למתחתנים!

לי קל אירועים וחתונות.

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]