חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכנות זיהוי טקסט – OCR





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעוני יד ניקיון טבעות

נושא המאמר: ניקוי תכשיטים
מאת: דוד   שמור מאמר למועדפים

ניקיון תכשיטים
לרבים מאיתנו יש אובססיה חסרת מעצרים לנקות באופן תדיר כל חפץ יקר לליבנו ואפילו גם כאלה שכלל לא יקרים ללבנו. אובססיה זו היא שגורמת לחלקנו לנקות את המחשב באופן יסודי פעמיים ביום, לשאוב את האבק מהאוטו לפני כל דייט עם בחורה ואפילו לנקות מדי פעם את חומרי הניקוי ששוכבים בארון השירות שבביתינו. אבל מה עם התכשיטים אותם אנו עונדים, האם יש צורך לנקותם באופן רציף, כך שיהיו בוהקים ונוצצים יותר לפני כל פגישה עסקית או סתם דייט עם בחורה? מה הם שיטות הניקוי הטובות ביותר לחפצים אלו אותם אנו עונדים דרך קבע? האם יש חומרי ניקוי היכולים להביא לנזק בלתי הפיך? על כל אלה ננסה לענות במאמר זה.
ראשית עלינו לזכור כי כל ניקיון של תכשיטים מתחיל במקום אחסונם. טבעות אירוסין למשל יש להחזיק על חישוק כדי למנוע מצב בו אבן החן נמצאת בלחץ, כך שהיא עלולה להסדק או להפגם. בנוסף עלינו להמנע מענידת תכשיטינו במצבים או מקומות אשר בהם יכולתנו לשמור על התכשיט יורדת באופן ניכר. חובה עלינו להוריד את טבעות היהלומים, שעוני יד ועגילים בזמן ניקוי הבית, עשיית הכביסה, שחייה בבריכה, עשיית מקלחת וכיו"ב

יש תכשירים שונים המיועדים לניקוי יהלומים, אך חלקם עלול לגרום להתרופפות השיניים. עדיף שאת פעולת הניקוי יבצעו בחנות תכשיטים. מדובר בפעולה קצרה מאוד שייתכן שלא יגבו תמורתה תשלום. יש להמנע משמוש בסבונים אשר להם יכולת לפגוע בשכבה החיצונית אשר עוטפת את היהלום, פגיעה אשר עלולה להביא לנזק בלתי הפיך ביהלום ואף להגביר את הסיכוי לשבירתו או שריטתו.
ישנם שיטות נוספות אשר בהם נוכל להעזר על מנת לנקות את תכשיטינו ביתר קלות, ניתן למשל להשרות במים חמים כחצי שעה עם מעט סבון כלים עדין ולא שומני, לנקות עם מברשת שיניים עדינה בין האבנים ולשטוף במים. לנגב היטב במטלית שאיננה מותירה סיבים. חשוב להביא את התכשיט אחת למספר שנים לביקורת אצל תכשיטן תכשיטים משובצי יהלומים כדי שיבדוק אם השיניים לא התרופפו או נשחקו. מחלה נפוצה היא אבנים שנופלות בגלל התרופפות השיניים.

http://www.cleaner.co.il
http://www.zivadan.co.il

www.cleaner.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]