חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לירן קלין - ניקוי ספות וניקוי שטיחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חקירות משרד חקירות חוקר פרטי חוקרים פרטיים

נושא המאמר: כיצד לבחור במשרד חקירות
מאת: גולדנברג שמשון   שמור מאמר למועדפים

השאלה הבעייתית ביותר היא כיצד לבחור משרד חקירות מתאים שיבצע עבורך את החקירות ו/או המעקבים ויגיע לתוצאות הטובות ביותר הניתנות להשגה.

תחום החקירות מורכב ומסועף וכל עבודה מושפעת מפרמטרים שונים. לפיכך חשוב לבחון את תחום התמחותו של משרד חקירות, את מידת הבנתו בתחום המסויים, וכמובן ניסיון מוכח והצלחות בתחום.

חשוב לזכור כי חקירות אינן נמדדות רק בתוצאות סופיות, כי אם בליווי של תהליך מורכב ולא פעם ארוך ומתיש הדורש קבלת החלטות שונות במהלכו.

בחירת משרד החקירות הטוב ביותר עבורך ואשר ישרת אותך נאמנה היא מההחלטות החשובות שעומדות בפניך.

לבחירה במשרד חקירות שילווה אותך יש חשיבות רבה. הדרך הטובה ביותר היא לפנות על פי המלצה אישית ממי שכבר טופל על במשרד החקירות ומכיר את דרך עבודתו. במידה ולא, הרי שהדרך היחידה הנותרת בפניך היא לבצע סקר שוק, לבחון חלופות ולהגיע להחלטה במי לבחור רק לאחר מחשבה.

המלצתי היא, לעולם לא לחתום על הזמנת עבודה במועד פגישה ראשונית. כדאי לצאת מהפגישה, לפנות לייעוץ נוסף, ולהגיע להחלטה רק לאחר עיבוד כל הנתונים ובמצב רגוע ללא לחץ.

מה לעשות

על מנת להחליט על זה שמתאים ביותר לטיפול בבעייתך מומלץ לא להסתפק ברפרוף בדפי זהב אלא לקבוע פגישת ייעוץ במשרד עצמו, להתרשם, לבקש לראות תעודות המעידות על רשיון מתאים ובתוקף. חשוב לשאול שאלות שיעזרו לך להגיע לקבלת החלטה נכונה בקשר לשכירת שרותיו של משרד זה או אחר.

נקודות חשובות שכדאי לעמוד עליהן בעת פגישת ייעוץ:

האם התחום בו אתה כלקוח מעוניין הוא מתחום עיסוקיו השוטף של משרד החקירות, האם משרד החקירות ניהל חקירות במקרים דומים או זהים למקרה שלך, והאם אלו עלו בהצלחה.
מי יבצע את החקירה עבורך בפועל. האם הטיפול בתיק יועבר לגורמים אחרים שאינם מצוות המשרד, ואם כן כיצד אפשר להבטיח את טיב ואיכות העבודה ואת מידת האחריות.
ברר מהי האסטרטגיה המוצעת לפיה יפעל משרד החקירות להתמודדות עם בעייתך. לרוב ישנם מספר דרכי פעולה שבצידן יתרונות וחסרונות.
זוהי נקודה מכריעה! שים לב האם בעל המשרד מציע לך מגוון דרכי פעולה אלטרנטיביות ומציין בפניך את יתרונותיהן וחסרונותיהן ביחס למקרה המסוים שלך.

ברר בתוך כמה זמן יועבר המקרה שלך לתחילת טיפול, וכמה זמן יימשך הטיפול (באופן משוער).
מאחר ובמקרים רבים חקירות מורכבות מפעולות שונות ומגוונות חשוב מאוד לברר את עלויות החקירה במלואן. יש לבקש לדעת מה כלול בתשלום שכר הטרחה ומה לא כלול, וכן מהן העלויות הנוספות שיכולות להיות אגב טיפול בתיק.
בדוק האם אתה מקבל דו"ח על ממצאי החקירה ומה כולל הדו"ח. חשוב לברר האם ניתן להציג את הדו"ח שמציע לך משרד החקירות בפני ערכאות שונות.
בקש לראות המלצות.
לפני חתימה על טופס הזמנת עבודה חשוב לשים לב מה רשום בו והאם זה תואם את פרטי השיחה עם בעל המשרד. זכור לדרוש ולקבל העתק של טופס הזמנת חקירה לידך.

מה לא לעשות

אל תשתף בבעייתך לפני שתראה תעודות המעידות שהאדם לפניך בעל רשיון חוקר פרטי ורשיון למשרד חקירות פרטיות, שהרשיונות הן על שמו ושהן בתוקף.
אל תקבל החלטה במועד פגישת הייעוץ הראשונית – צא מהפגישה ועשה חושבים.
אל תקבל החלטה מבלי שערכת סקר שוק ונפגשת לפחות עם בעל משרד נוסף.
אל תקבל החלטה לפני שקיבלת תשובות לשאלותיך ובחנת אותם.
אל תקבל החלטה לפני שבדקת אם דרך המלצתו לטיפול במקרה שלך היא חוקית ואינה גוררת אותך לדבר עבירה.
דע וזכור
1. העיסוק בתחום החקירות מוסדר על פי חוק ומחייב להחזיק ברשיונות המתאימים לכך כחוק.

2. מי שמחזיק ברשיון חוקר פרטי ואין בידו רשיון לניהול משרד חקירות פרטיות אינו יכול לקבל עבודה ישירות מלקוח ויכול לבצע חקירות אך ורק עבור משרדי חקירות.

המלצה: אני תמיד ממליץ להעדיף משרדי חקירות שחברים בלשכת החוקרים הפרטיים בישראל.

www.shimigold.com
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גולדנברג שמשון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]