חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כוחו של הרגל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דמי מזונות ביטוח לאומי חוק המזונות גירושין

נושא המאמר: התנאים לקבלת דמי מזונות מהמוסד לביטוח לאומי
מאת: אלי דורון, עו"ד – ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) / [email protected]    שמור מאמר למועדפים

חוק המזונות (הבטחת תשלום), הינו אחד מתחלופות תשלום המזונות לזוכה כאשר היא אינה מקבלת תשלום זה מן החייב עצמו על פי פס"ד (חלופה נוספת יכולה להיות גביית תשלום המזונות באמצעות לשכת ההוצאה לפועל). הליך זה נועד להבטיח כי במצב בו הזוכה במזונות לא מקבלת את תשלום המזונות, תשלום זה ישולם מכיסו של המוסד לביטוח לאומי, אשר זה יגבה התשלום מן החייב המקורי. לחוק מספר תנאים שעל הזוכה למזונות לעמוד בהם, ביניהם, על אישה הזכאית לדמי מזונות מהמוסד לביטוח לאומי, להיות אישה נשואה או הורה לילד, תושבי ישראל, המחזיקה בידה פסק דין למזונות ואשר היא או ילדיה אינם מקבלים את התשלום מהחייב במזונות. בנוסף, הזכאות לדמי המזונות מהמוסד לביטוח לאומי מותנית במבחן ההכנסות של האישה. היינו, המוסד לביטוח לאומי משלם לאישה מדי סוף כל חודש את הסכום שנקבע בפסק הדין למזונות או את הסכום שנקבע בתקנות הביטוח הלאומי, בהתאם למשכורתה החודשית, על פי הנמוך מבין השניים. ניתן לומר כי זהו מבחן סף וכי אישה אשר לא תעמוד במבחן זה לא תהיה זכאית לקבלת מזונות מן המוסד לביטוח לאומי.
במצב דברים רגיל, ברגע שהחייב במזונות לא מקיים חובתו ולא משלם את תשלום המזונות, יכולה האישה לפנות ללשכת ההוצאה לפועל ולפתוח בהליך של גביית החוב מן החייב. אולם, אם פונה הזוכה לשימוש בחלופה זו בה מקבלת הזכאית למזונות את תשלום המזונות מן המוסד לביטוח לאומי, היא לא תוכל לפתוח בהליך גביית חוב המזונות באמצעות לשכת ההוצאה לפועל. חשוב לציין כי החוק מונה מקרים שונים בהתקיימם יופסק תשלום דמי המזונות, ביניהם, כל שינוי בהכנסות האישה ו/או יציאתה לחו"ל מעל הזמן המוגבל בתקנות ו/או מעבר הזכאית למזונות למגורים משותפים עם החייב במזונות ו/או קבלת כספים ישירות מהחייב ו/ או יציאת הילדים מחזקת הזכאית למזונות, עלולים כולם לפגוע או לבטל את הזכאות למזונות מהמוסד לביטוח לאומי. עוד חשוב לציין כי התשלום בעבור כל ילד הנכלל בפסק דין יהיה עד מלאת לו 18 שנה.
במידה ואכן עמדה הזכאית למזונות בתנאי המוסד לביטוח לאומי, על פי החוק על החייב במזונות לשפות את המוסד לביטוח לאומי ולשלם לו במקביל את מלוא הסכומים בהם חויב בפסק הדין. החייב יחל להעביר את הכספים אותם הוא חייב למוסד לביטוח לאומי מיד עם הודעתו לחייב על תחילת הליך תשלום המזונות לזכאית. חייב שלא ישלם את הסכומים שחיוב בהם בפסק הדין באופן סדיר, יפעל נגדו המוסד לביטוח לאומי בכל האמצעים העומדים לרשותו, כולל הליכי הוצאה לפועל.
ניתן לומר כי הליך זה של תשלום המזונות לאישה ולקטינים באמצעות הביטוח הלאומי הינה הגשמת אחת מיני רבות, ממטרותיה של מדינת ישראל להבטחת קיומו הכלכלית המינימאלית של כל אזרח.

לשאלות או ייעוץ בנושא אנא פנה במייל:
[email protected]
או בטל' (חיפה): 04-8526693 או (ת"א): 03-6127446


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד – ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) / [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]