חיפוש מאמרים

11711 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פריחת הנדל"ן בעיר נס ציונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עוצמה עיסקית יעוץ עסקי קואצ'ינג

נושא המאמר: מה גורם לאנשי מכירות רבים כל כך להרוס הזדמנויות מכירה קלאסיות?
מאת: עדי זוגלובק   שמור מאמר למועדפים

קרוב לוודאי שלמרות מיליוני מילים שנרשמו בנושא, תחום המכירות היה ונותר תחום חשוב, כואב ומודחק.

המכירות, בכל עסק שלא יהיה, מהוות יסוד חשוב בהצלחה עסקית ומרכיב חיוני בדרך להשגת המצב של עוצמה עסקית.

עצוב לומר אולי, אבל מניסיוננו, עסקים עם מוצרים בינוניים שהטמיעו תהליכי שיווק ומכירות נכונים גברו על עסקים עם מוצרים איכותיים יותר שנותרו באלמוניותם וללא קונים.

בישראל של היום רמת התחרות צפויה להמשיך ולעלות והדרישה לאנשי מכירות שיודעים מה הם עושים נראית רק בתחילתה, לפחות בצבר הדרישות של לקוחותינו (יותר בתחום המכירות לעסקים מאשר בתחום הריטייל). יחד עם זאת, בראיונות שונים של אנשי מכירות, גם כאלו בעלי וותק בתחום, מצאנו לאחרונה שורה של ליקויים בסיסיים שגרמו ללקוחות שלנו להפסיד עסקאות ולהקטין מחזורים.

אם יש דבר שמעורר ביועץ עסקי של עוצמה עסקית אלרגיה, זהו לקוח שאינו מפגין עקומת צמיחה וגדילה בריאה ויפה בטווחי זמן הגיוניים.

לכן לאחרונה, נטלנו את כל אנשי המכירות הוותיקים לפעולת ריענון קלה שהניבה תוצאות יפות.

אנו ממליצים לכם להשתמש בטיפ הזה על מנת לאפשר לאנשי המכירות שלכם to show you the money, כמאמר המשורר.

מעניין לי את ה***!

מהו עניין? לצרכינו, עניין הוא "רצון או סקרנות לדעת, תשומת לב המופנית אל אובייקט במטרה לקבל ממנו נתונים".

עכשיו תרגיל קטן: היזכרו בפעם האחרונה שעמדתם מול איש מכירות שפשוט דחה אתכם, או מישהו שניסה לשכנע אתכם בדבר מה (נכון, גם סוג של מכירה) אך היה ברור לכם שהוא רחוק מאוד מהשגת המטרה.

ועוד תרגיל: היזכרו ברגע המיוחד (אם היה לכם אי פעם כזה) שעמדתם מול איש מכירות נעים, נחמד ושהיה לכם יחסית קל לרכוש ממנו דבר מה או שאולי (אלוהים ישמור) נהניתם מהאינטראקציה איתו (הרגשתם שהוא מקצוען, שהוא נותן לכם שרות טוב)?

מי מהם הביע בכם ובצרכים שלכם עניין?

מי מהם לא התעניין בכם אלא בכסף, בעסקה, בבעיות שלו עצמו, במנהל שלו?

מעניין?

זוכרים שתמיד אומרים לכם לעשות Small Talk? נכון. יודעים מדוע?

מכיוון שהפעולה הקטנה הזו, ההתעניינות האמיתית, היא-היא שמאשרת לנו (כלקוחות) שעומד מולנו בן אנוש נחמד וידידותי שבאמת אכפת לו מאיתנו, הלקוחות, ולא (חס וחלילה) פגשנו במפלצת רעבתנית אנוכית וירוקה שתוקעת את עיניה הבולטות בבליטה שבכיסנו - הארנק – קודש הקודשים.

ועוד נקודה אחת קטנה. ומילת אזהרה חמורה. אל תזייפו.

ישנם, כך אומרים, מקומות וסיטואציות בחיים שבהם זיופים עשויים לקצר תהליכים. במכירות... כשאתם נתקלים במוכר שמעמיד פנים, אתם יודעים זאת בצורה מהירה ומיידית.

וכמותכם – כל הלקוחות באשר הם מריחים את הזיוף ממרחק קילומטרים רבים.

הלקוח שלכם, הצרכים שלו והחיים שלו מעניינים. באמת. אז תתעניינו בהם.

רוצה לדעת איך גם אתה יכול להכשיר את אנשי המכירות שלך ולהפוך את העסק למכונה משומנת שיודעת לייצר עבורך מזומנים? אתה מוזמן ליצור עימנו קשר. נציגינו ממתינים לפנייתך וישמחו לסייע גם לך.


מוגש על ידי עו"ד עדי זוגלובק

http://www.powerbusiness.co.il

איסוף חומרים: חנן זוגלובק

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עדי זוגלובק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."