חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צלוליט ואימונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רפואה משלימה תקשור ביואנרגיה הילינג

נושא המאמר: רפואה משלימה: טיפים והמלצות לחיים בריאים
מאת: אורן נוטוביץ   שמור מאמר למועדפים

במאמר זה אנסה לתת טיפים מועילים לחיים בריאים: נשימה נכונה, פעילויות שונות, ספורט, תזונה ועוד.

א) כשאנו קמים בבוקר, אחרי הרחצה, כדאי ומומלץ לשבת בכסא נוח, לנשום שלוש נשימות עמוקות ולשחרר.
ושוב לאט...כשלוש פעמים...לנשום עמוק ולשחרר את האוויר. הגוף נרגע לאט, אנו יכולים לקרוא לאור, או לכל דבר שאנו מאמינים בו, ולבקש את מה שאנחנו רוצים שיקרה היום. לבקש או להתפלל ואז לא לעשות דבר.
לא להתאמץ, להיפך, לתת לעולם לטפל בנו ללא שום מאמץ.
פתאום נרגיש תחושה נעימה, הגוף משתחרר, המחשבות משתחררות, נבקש מהגוף שייתן לנו סימן מסוים לסיום התרגיל ונמשיך לנוח עד שנרגיש את סימן הסיום. נקום בחיוך ובאמונה ליום חדש שמח וכך יהיה.
חשוב לחזור על תרגיל זה כל יום והתוצאות יבואו במהרה.


ב) חשוב לשמור על פעילות ספורטיבית, כל אחד בדרכו. הפעילות מבריאה את הגוף והנפש. הליכה קלה תוך התרכזות בנשימה, ללא צורך בדיבור שמסיח את הדעת, מועילה מאוד לכל מכלולי הגוף. לפני ההליכה רצוי לעשות תרגילי חימום ומתיחות. שחייה מאוד מומלצת. מי שיכול שישחה בבריכה או בים.
חשוב מאוד להיות בטבע. להקשיב לציפורים, לעצים, ומי שרוצה לפתח את חושיו יכול לנסות לייצור קשר- לתקשר, לחוש את הטבע במלואו. זה תרגיל מאוד מעניין הפותח אותנו לעצמנו ולסובב אותנו.


ג) התזונה: מזון, מים אוויר, היא החלק החשוב ביותר בקיומנו האנושי. ללא הטבע האדם מת תוך כמה שניות. ללא האדם הטבע חי לנצח. זו האמת לאמיתה לכן חשוב שנשמור על עצמנו וסביבתנו, זה לא כל כך קשה.
ניתן כיום לקנות מזון אורגני ללא ריסוס מסוכן, אפשר לאכול אוכל בריא יותר, לשתות מים נקיים ולנסות להשפיע על האוויר שאנו נושמים. יש לנו הרבה אפשרויות לחיזוק הגוף, ללא מאמץ מיוחד, וניתן לעשות זאת בהצלחה רבה.


ד) בכל ההמולה ואי השקט שסביבנו אנו יכולים לבחור מה לעשות: לראות סרטים אלימים, להקשיב כל יום לחדשות, לקרוא עיתונים או לבחור בדרך אחרת: דרך של חיזוק הדדי, מתן מחמאות, עזרה, הקשבה לאחר, התנדבות, מחילה, סליחה, שחרור כעסים או אנרגיות שליליות ועוד. פתאום אנו רואים כמה בחירה יש לנו ואיך כל אחד יכול להשפיע על עצמו והסובב אותו.


ה) אפשר לנסות לצחוק יותר, לראות סרטים מצחיקים, לשמוע או לראות הופעות של בדרנים שאנו אוהבים לעשות עוויות פנים מצחיקות ועוד. כמעט בכל מצב ניתן לצחוק וזה תרגיל מצוין להבראה והנאה בחיים.


ו) השינה היא הדבר השני בחשיבותו לגוף אחרי המזון. חשוב מאוד לא לאכול אוכל כבד או לעשות פעילות ספורטיבית לפני השינה.
זהו כלל ראשון בחשיבותו. חלומות רעים, תחושת עייפות לאחר מנוחה או שינה תלויים רבות בכך.
מומלץ לעשות תרגיל הרפיה שאנו אוהבים, לשמוע קלטת הרפיה או מוסיקה מרגיעה.
כדאי לנשום כמה נשימות עמוקות, להכניס ולהוציא את האוויר לאט ולבקש מהאור שינה טובה ורגועה, חלומות נעימים ושנקום מחר בבוקרו של המחר בריאים ומאושרים יותר, או כל דבר אחר שאנו מעוניינים בו. אורן נוטוביץ

אודות הכותב:
אורן נוטוביץ, עובד סוציאלי (B.A), מומחה לרפואה משלימה-הוליסטית.
אורן עוסק באבחון וטיפול בבעיות גוף ונפש ומדריך רוחני. שיטות אבחון וטיפול מיוחדות כגון: תקשור, ביואנרגיה, הילינג, דמיון מודרך ועוד בשילוב עם נסיון רב וראיה רחבה של מכלול האדם, יוצרים מפגש מיוחד הנותן אור על מקורות הבעיה והדרכים הטובות ביותר לטפל בה.

www.orentikshur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן נוטוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]