חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפקת מסיבת בת מצווה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיסוי מסאג' עיסוי לנשים עיסוי רפואי

נושא המאמר: עיסוי
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים

עיסוי
אנו המטפלים נוגעים כדי לפגוש ולהרגיש את המטופל על מנת לאפשר לו לפגוש את עצמו.
דרך העיסוי אנו מחזקים את המערכת החיסונית והגוף. העיסוי מחזק את מערכת השרירים והשלד, פותח סטגנציות (חסימות) מאזן את טונוס השרירים ועוזר לזרימת הדם.
כמו כן, העיסוי משפר את התקשורת העצבית ומפחית כאב. העיסוי הוא דרך יעילה להתחדשות, לרענון פיזי ואנרגטי. באמצעות העיסוי אנו מחזירים את האיזון לגוף. המטופל מרגיש כי הוא שב להרמוניה. אין הפרדה בין הגוף והנפש. דרך העיסוי אנו מטפלים בערוצי אנרגיה (מרידיאנים) הנמצאים לאורך הגוף.
העיסוי הוא דרך טובה להאצת תהליכי חילוף החומרים בגוף, ניטרול הרעלים ושיפור היציבה הנכונה.
דרך המגע ניתן לשחרר מטענים רגשיים והתקשורת בין האדם לסביבה משתפרת. דרך המגע מראה המטפל למטופל את הטאו (דרך) להקשיב לגופו וצרכיו.
ההיענות יכולה להתרחש במישור הגופני-פיזי ובמישור הרגשי-רוחני גם יחד.
לעצם המגע בגוף יש עוצמות פסיכולוגיות חיוביות חזקות מאוד. במיוחד כאשר מדובר באנשים הסובלים מחסך בתחום הפיזי הזה, כמו חולים כרוניים, קשישים או משותקים.
עיסוי רפואי הוא טכניקה טיפולית אפקטיבית במיוחד, המוכרת גם על ידי הרפואה הקונבנציונאלית וגם על ידי הרפואה המשלימה ויש לו יכולות מוכחות וידועות. יכולות אלה של העיסוי הרפואי מתבטאות בעיקר בתחום ההשפעה החיובית שלו על הרקמות הרכות. העיסוי משפיע לטובה על מבנה השרירים ועל מצבם של הגידים ושל הרצועות.
הוא מאפשר בניית מסת שריר אצל משותקים ואצל מוגבלים בתנועה אחרים הסובלים מניוון שרירים, מנקז בצקות, משחרר מתח שרירי וגורם לשיפור ניכר בחילוף החומרים.
מומלץ לכל אדם חולה לשיפור בריאותו ואף לבריא למניעת מחלות.

www.morclinic.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]