חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניה קלה סוגים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נאמנות לטיפול באיידס קוקטייל התרופות לחיות עם איידס טיפול

נושא המאמר: נאמנות לטיפול התרופתי באיידס
מאת: ג'וני ירושלים   שמור מאמר למועדפים

על מנת להצליח בטיפול תרופתי חשובה הנאמנות שלך לטיפול יותר מכל דבר אחר. ללא התחייבות אישית שלך לעצמך על נאמנות לטיפול – אין לטיפול כל ערך ממשי. במידה ולא תהיה נאמן ועקבי נאמר את זה במילים של הרחוב "חבל על הזמן" על הטיפול כי האפקטיביות שלו תפקע מהר וכך גם תאבד את האופציות שעומדות לפניך בטיפול כי מהר מאד לא יהיו יותר תרופות שיסייעו לך בדיכוי המחלה.

נאמנות שלך לטיפול כוללת את היסודות הבאים:

לקיחת כל התרופות שניתנו לך לטיפול בהתאם להנחיות

לקיחת מספר נכון של כדורים ולא להחסיר אף כדור בהתאם לתוכנית

לקיחת תרופות בזמנים שהוגדרו לך לקחת את התרופה

לקיחת התרופה בזמן הנכון (מאוחר מידי, מוקדם מידי – זה לפעמים כאילו לא לקחת בכלל)

לקיחת התרופות עם או בלי אוכל – לפי הוראות התרופה

יש לוודא כי התרופות שקיבלת או תקבל לא מתנגשות עם תרופות אחרות ואם כן לפעול לפי הוראת הרופא בלבד.

במידה ושכחת לקחת מנה של תרופות – אין לקחת ביחד שתי מנות – הדבר לא נכון ואסור בתכלית האיסור.

אי לקיחת תרופות הטיפול באיידס כמו שצריך יגרום לכך שהן לא יעבדו באופן אפקטיבי על הגוף שלך ואז יגרמו לעליית העומס הנגיפי בגוף ונפילה ב CD4 כך שתוכל להגיע למצב של לההפך לחולה ואף אפילו לגסוס ולמות.

הנאמנות חשובה מאד כי מהר מאד ניתן לפתח עמידות לתרופה. אם רמת ההתנגדות של התרופה גדלה מהר אז כמות הוירוס בגוף מתרבה וכך הוירוס הופך להיות דומיננטי בגוף והתרופה אותה אתה מקבל תפסיק להשפיע על הגוף ויהיה צורך להלחיפה.

זה בעברית פשוטה אומר שאתה הופך להיות עמיד בפני תרופה, הווה אומר שמגוון התרופות שעומדות לטיפול בך וזה יכול גם לקצר את חייך בצורה זו או אחרת.

רמת העמידות יכולה לפגוע בכך שלא תוכל לקבל קבוצה שלמה של תרופות בגלל פיתוח העמידות וזה הדבר הכי גרוע שיכול להיות לאדם כי אז בעצם מוקטנת במידה ניכרת האופצה שלך לקבל תרופות שיכולות לדכא את הנגיף. כל תרופה מגיבה אחרת ולא כדאי "לשחק" עם זה ולסכן את האפשרויות, כי אף שיש כמות לא מבוטלת של תרופות, בהרף עין אתה יכול להפסיד רבע או שליש מכמות התרופות וזה בעצם יקצר את חייך הטיפוליים.

נאמנות לטיפול היא כל כך חשובה עד כי יש רופאים שמעדיפים שאדם יפסיק לטפל מאשר לפספס מנות של טיפול. במידה ואתה נשבר כתוצאה מטיפול, אל תפסיק על דעת עצמך או תיקח את התרופות יום כן ויום לא, גש לרופא שלך ותתייעץ איתו וביחד תחליטו מה טוב לך ונכון. בשום מקרה לא לעשות זאת על דעת עצמך.

אם אתה לוקח טיפול עשה את המקסימום שלא לפספס אבל אם פיספסת פעם, פעמיים או שלוש בחודש עדיין זה בתחום הסביר והנורמלי שיכול לקרות לאדם שהוא ישכח או יפספס אבל לא מעבר לזה. זה לא צריך גם לקרות אבל אם כמות כזו קרתה בחודש הדבר הוא בגדר הסביר ונלקח בחשבון.

עשה מאמץ על לקחת את כל המנות ולא לפספס בכלל מנות כי כדאי להתאמץ פה ולא לסבול בדרכים אחרות שיגרמו לכך שלא יעבדו עליך תרופות אחרות.

כאשר נזקקים לטיפול התרופתי כדאי מאד שתהיה מעורב בכל הקשור לקביעת הטיפול שלך ועם איזה כדורים להתחיל.

נסה למצוא תרופה כזו ביחד עם הרופא שלא תצטרך לשנות את הרגלי החיים שלך מקצה לקצה, שסגנון החיים אליו אתה רגיל לא ישתנה וזה יקל עליך את לקיחת התרופות.

תרופות שגורמות שינויים קיצוניים יכולות לעורר אנטי לטיפול וזה הדבר הכי גרוע שיכול להיות.

בתחילת הדרך צפויות תופעות לוואי ויש אנשים שאצלם תופעות הלוואי הן חמורות. אל תיתן לתופעות אלה להפסיק את הטיפול כי הן חולפות אחר תקופה בה הגוף מתרגל אליהן.

בקש מהרופא שלך בתחילת הדרך לקבל שילוב כזה שלא יכלול הרבה כדורים ואם אפשר גם לא יותר מפעמיים ביום כי דבר כזה יקל עליך את התחלת הדרך בטיפול התרופתי.

יש גם סוגי כדורים שקל יותר לקחת ויש כאלה שמסובך יותר, בקש מהרופא שלך במידת האפשר לקבל שילוב כזה שיגרום לך מינימום סיבוכים בלקיחת התרופות.

דיכאון/דיפרסיה הם חוברות לרמת נאמנות נמוכה לטיפול תרופתי. אם אתה מדוכא ולא חשוב שתוכל להתחיל עם טיפול תרופתי של איידס הכי טוב לחכות במידה ואפשר עד שתרגיש יותר טוב ומוכן להתמודד.

במידה ואתה מרגיש דיכאון תוך כדי הטיפול עצמו אל תנסה לשבור את הראש לבד, בקש עזרה מאנשי מקצוע שמתמודדים עם זה כל יום (כמו העובדת סוציאלית של בית החולים בו אתה מטופל או הרופא שלך). הם יציעו לך קרוב לודאי פתרונות יצירתיים כאלה או אחרים על מנת להקטין את הקשים ולסייע לך להמשיך את הטיפול ביתר קלות.

לפעמים אין צורך בצוות הרפואי ומספיק שיחה טובה עם הקרובים אליך שיודעים מה מצבך ומודעים לעצם הטיפול. אנשים אלה ברוב המקרים יעודדו אותך לא להתייאש ויעוררו בך את הרצון להמשיך בטיפול ולא לנטוש אותו. אל תהסס לפנות לחברים קרובים או משפחה לבקש עזרה, אין בזה בושה בכלל וההפך הוא – הם יעשו את זה ויסייעו לך ככל שיוכלו.

לקיחת טיפול תרופתי לאיידס נותנת תוצאות אבל כל אדם וכל תרופה נותנים תוצאות אחרות בזמן אחר.

יש אנשים שהתגובה של הגוף שלהם היא כה מרשימה עד כי העומס הנגיפי יורד מהר מאד למצב של בלתי נספר ומערכת החיסון עולה כלפי מעלה.

אבל גם יש אנשים שגופם לא מגיב מהר והכל מתנהל לאט ובעצלתיים.

אסור להתייאש בגלל שאין תגובה מהירה. זה לא אומר כלום על הטיפול ועל הצלחתו. ייתכן כי הגוף שלך מגיב יותר לאט לטיפול אבל זה לא צריך לפגוע בך ברמה המורלית או הנפשית. קבל הכל במידת הסבלנות הראוייה ואל תתייאש כי ייאוש מוביל לחוסר הצלחה בטיפול.

סמוך על הרופאים שלך שהם בוחנים את התוצאות ובמידה והם יחשבו שהשילוב אותו את ה מקבל הוא לא טוב הם כבר יחשבו על פתרון אחר עבורך.

במידה והנך רואה כי אינך יכול לקחת תרופות בגלל סדר יום שונה, בגלל כל מיני דברים אחרים שמשנים את המצב הנתון שבוא אתה מקבל תרופות כיום ולא נותן לך לקחת את התרופות בצורה המקובלת, התייעץ עם הרופא על שינוי מתאים למענך. בכל מקרה עשה את המקסימום לעמוד בתוכנית כל עוד לא התייעצת עם הרופא על מנת לא לשבור את שגרת לקיחת התרופות שלך.

לסיכום,

מידת הנאמנות היא המפתח להצלחת הטיפול שלך.

אם אתה מבין וברור לך למה אתה מקבל את הטיפול הזה זה חלק חשוב בהצלחת הטיפול.

בקש מהרופא שלך שיסביר לך בדיוק אך לקחת את התרופות ומה הן התופעות של התרופות איתן אתה עומד להתמודד על מנת שיהיה לך יותר קל להתמודד עם דבר חדש שנכנס כרגע לחייך האישיים.

זכור, תופעות הלוואי באות לתקופה קצרה או אולי לא כלכך קצרה אבל לבסוף נעלמות, אל תיתן להן לשבור לך את הטיפול שבסופו של דבר יכול לעשות לך את החיים טובים יותר.

ודא עם הרופא אם אתה צריך דיאטה כזו או אחרת בזמן הטיפול המסויים

ודא איך תוכל להתייעץ ועם מי בכל שעה באם יש סיבוך בנושא לקיחת התרופות ובמיוחד בשבועות הראשונים שם לפעמים יכולות להתעורר הרבה שאלות.

אל תהסס לפנות לרופאים ולשאול כל שאלה כי חיים בחוסר ודאות זה הדבר הכי רע שיכול להיות.

לקיחת תרופה לאיידס זה התחייבות לכל החיים וזכור כי אתה חייב להיות נאמן להתחייבות זו מהרגע שהתחלת בזה.

מהרגע שהתחלת בזה אתה מחוייב פה – כלפי עצמך – כי אלה החיים שלך.

סוף דבר,

קחו כמה טיפים להצלחת טיפול תרופתי

אם יש לכם יומן דיגיטלי כזה או אחר ואתם צמודים לו – תדאגו שהוא יצפצף לכם או יהבהב בשעות נתונות ויזכיר לכם כי צריך לקחת תרופות

תרשמו ביומן סימן מוסכם שאומר שיש לקחת תרופות.

שימו פתק במקומות שאתם נמצאים שיזכיר לכם שאתם צריכים לקחת תרופות

קחו קופסה מחולקת לשבעה ימים ולפעמיים או שלוש ביום וסדרו את התרופות מראש לכל שבוע כך תוכלו תמיד לדעת שלקחתם את התרופה המיועדת בשעות הנכונות.

במידה ואתם יוצאים למועדון או מקום אחר שבו תהיה לכם בעיה לקחת את התרופה עדיף להקדים או לאחר טיפה את לקיחת התרופה אבל רק לא לפספס את לקיחתה.

זהו,

בהצלחה ואם יש שאלות או רצון להתייעץ תזכרו שתמיד אני כאן לעזרתכם בכל דבר בכל זמן.

www.hiv.co.il/article.asp?id=27


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ג'וני ירושלים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]