חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בקרוב גם נכי נפש השוכרים דירה יקבלו הנחה מארנונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור בלוג דוניצה

נושא המאמר: בלוגים לטווח קצר
מאת: נחום דוניצה   שמור מאמר למועדפים

תקופה האחרונה שואלים אותי יותר ויותר, מה דעתי על "בלוגים לטווח קצר". כן, אותם בלוגים שיש להם התחלה, אמצע וסוף, בלוגים שנועדו למשימות מוגדרות ביותר בזירה העסקית/שיווקית של היום: סיוע בהשקת מוצר כלשהו, או בתגובה לפרשיה כלשהי (מישהו אמר 'טיב טעם'?). ואפרופו: כמה זמן זה "טווח קצר"? ההערכות כיום מגדירות בלוג לטווח קצר כהרפתקה של גג עד שלושה חודשי הפעלה. מנקודת הראות של משרד יחסי ציבור הפועל בעידן החדש, קל יותר למכור ללקוחות בלוג מסוג שכזה, מאשר בלוג ארגוני. הללו יודעים מראש שמדובר בנוכחות קצרת טווח, קל למדוד את התוצאות שכן המשימה ברורה מראש, וניתן לתכנן את כל הלו"ז מראש, כמו גם את חלוקת העבודה ומשכה והכי חשוב, אין כאן את המילה המפחידה - "התחייבות". קל מאוד למצוא גופים מכובדים שכשלו במשימת ההתמדה באספקת תכנים שווים לקהל הקוראים שלהם. הבלוגוספירה מרוצפת במציבות בלוגים שנולדו מתוך כוונות טובות וגמרו כקישוטים חסרי טעם בצידי הדרך. מנקודת ראותו של הבלוגר המצוי, יש כאן חילול קודש בהכנסה של ה'בלוג לטווח הקצר' בנשימה אחת עם הבלוגר המצוי. איפה בניית היחסים בין הבלוג לקוראיו? היכן הדיאלוג המפורסם? והאותנטיות? ובכל זאת, בלוגים לטווח קצר זוכים ללא מעט פופולריות ובמיוחד בקרב יצרני תכנים ואו מוצרים החיים זמן מוגבל, דוגמת אולפני ומפיקי סרטים, משיקי גאדג'טים למיניהם, או לקראת אירועים גדולי היקף. בעצם, סביב כל אירוע תחום זמן ניתן להרים בלוג בעל נוכחות ועניין. בלוג מוכוון מוצר/השקה, כשמו כן הוא: בלוג שבא לתת רקע, תכנים נוספים ומידע היכול לסייע לצרכנים ולאוהדים עם סיפורים מאחורי הקלעים, ולבנות את הבאזז הנכון לקראת ההשקה. בלוג מוכוון אירוע, מטרתו כפולה: דיווח בזמן אמת מהאירוע עצמו לטובת מי שלא יכול להגיע אליו וכמובן יצירת ציפייה דרוכה לאירוע עצמו. הם נולדים בדרך כלל ב'מעבדות' של מארגני התערוכות או הספונסרים. במקרים רבים, הבלוג הוא חלק מאתרים, או מיקרו-אתרים שהושקו כחלק ממהלך שיווקי כלשהו. מה צריך לקחת בחשבון לפני הקמת הבלוג לטווח הקצר: - מקימי הבלוג חייבים להיות 'סגורים' על מועדי הפעלת הבלוג. צריך לדעת מתי להעלות אותו ולא פחות חשוב - מתי להוריד אותו. - חובה לקדם את הבלוג בקרב קהלי היעד שלו במגוון דרכים, חלקן מקוונות וחלקן לא. - כותב, או כותבי הבלוג, חייבים להיות דמויות מוכרות ומוערכות בקהילה שלהן. - הבלוג מתייחס לסוגיה חשובה או בעלת חשיבות. - אתר הבלוג מותאם מקסימלית לטכנולוגיה של מנועי החיפוש. - ניתן למדוד את הההצלחה בהשגת המטרה הראשונית. - לפני ההקמה חייבים לקחת בחשבון ולתכנן את הטכנולוגיה/המנוע שמאחורי האתר. מקימי האתר צריכים להיות מסוגלים למדוד ולבחון כניסות ותגובות. - בעלי הבלוג חייבים להיות ערוכים להגיב מהר על תגובות הגולשים/צרכנים והמציאות המשתנה - בזמן אמת. נקודה אחת שעליה אין ממש תשובה ברורה היא מה עושים עם בלוג לטוח קצר שסיים את תפרקידו הראשוני. מקפיאים את האתר, מפסיקים לתחזק 'און ליין' ומשאירים שלט "יצאנו לחופש"? עוברים למתכונת קבועה? במקרה השני, המעיד על הצלחה ישירה של הבלוג, הכדאיות ברורה: אחרי שכבר יצרת לך את הקהיליה השבויה שלך, מדוע להפטר ממנה? יותר פשוט להעבירה למשכן קבע.

www.dmc.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נחום דוניצה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]