חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיסוי רפואי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יום הולדת מסיבות ימי הולדת בא לי מסיבה

נושא המאמר: יום הולדת לילדים
מאת: נריעד חקק   שמור מאמר למועדפים

יש יום אחד בשנה שכל ילד וילדה מצפים לו בכיליון עיניים והוא כמובן יום ההולדת.
חצי שנה לפני, כל התכנונים והרעיונות מתחילים לתפוס תאוצה איך לתכנן את פסטיבל יום ההולדת.
וכמובן שאז אט אט עולות להן הסוגיות הקבועות את מי יזמינו- רק את הבנות בכיתה או גם את הבנים, איזה אוכל יהיה? ממתקים ופיצה או אולי שקיות הפתעה אישיות מפנקות, באיזו צורה תראה העוגה וזאת חייבת להיות הצורה המקורית ביותר, כך שכל הילדים עוד ימשיכו לדבר עליה הרבה אחרי.
בל נשכח את רשימת המתנות שכל ילד חפץ לקבל ושאותן אפשר לבקש מההורים, סבים וסבתות ושאר קרובי המשפחה.
מכאן עולה השאלה גם כמה ימי הולדת יערכו, כי הרי אסור לערוך אירוע אחד לחברים ולמשפחה ביחד, אלא יש צורך במסיבה לחברים לחוד וכך גם למשפחה, ראשית כי הילד וחבריו ירגישו לא בנוח בחברת מבוגרים או סבים ושנית, כך יהיה ניתן לקבל יותר מתנות.

בחלוף השנים, בעיקר בעשור האחרון הולכת וצומחת תופעה חדשה והיא שמסיבת יום ההולדת לא נערכת יותר בבית כפי שנעשה בדור הקודם ובאלו שלפניו, אלא בחוץ במקומות בהם יש משחקיה, באולינג(תלוי בגיל), וכדומה.
הורים רבים נתקלים בסוגיות שונות בארגון האירוע: הורים בעלי יכולת עושים את השיקול שבמקום שיהיה בלגן ורעש בבית בנוסף לסוגיה הדורשת מענה איך להפעיל את כל אותם ילדים שלא ישעמם להם והכי חשוב שהילד שלהם ייהנה ממסיבת יום הולדת בלתי נשכחת. סיבות אלו מפנות הורים רבים לתעשייה שלמה המורכבת מליצנים, קוסמים וחברות אירועים רבות, וכך באמצעות תשלום לחברות אלה כאב הראש כבר לא מוטל עליהם. אולם כמובן הצד השני של המטבע הוא כל אותם הורים מעוטי יכולת ו/או שאינם מוצאים לנכון לערוך מעין "חתונה קטנה" לילד שלהם ועל כן עורכים את יום ההולדת בבית, גם אם הילד מעט מאוכזב מכך, היות והשתתף במספר ימי הולדת במקומות שונים ואינו רוצה שהמסיבה שלו לא תהיה אטרקטיבית בהשוואה אליהם.
יום הולדת הנערך בבית יכול להיות לא פחות אטרקטיבי ומהנה מזה הנערך בחוץ. ראשית האוכל, ניתן להזמין פיצה לילדים עם שתייה קלה(אמנם אוכל זה אינו מזין, אבל יום הולדת יש פעם בשנה), ניתן לערוך שולחן עם פיתות וממרחים שונים, להוסיף חטיפים מלוחים ומתוקים, לקנות שלגונים(אם זה לא חורף) שגם הם לא עולים יקר או קרמבו לקינוח. עוגה ניתן להכין בבית ולהשקיע בצורתה כך שהילדים יתלהבו וכמובן בתום המסיבה לחלק מתנה קטנה לכל ילד כגון מחזיק מפתחות, כלי כתיבה, וכדומה.
משהו חינוכי ואינו יקר(ניתן לקנות בחנויות סיטונאיות או בבזארים), הדבר עדיף מלחלק שקית ממתקים שגם ככה אוכלים וזה נגמר.
שנית המוזיקה, ניתן לשים מוזיקה ברקע של שירים שילדים אוהבים וזאת בכדי ליצור אוירה נעימה ושמחה. בנושא ההפעלות לילדים גם כאן הורים היכולים להרשות לעצמם יכולים להזמין קוסם, ליצן, קריוקי וכדומה, כמובן תלוי בגיל הילדים. הורים שתקציבם אינו מאפשר זאת יכולים לערוך משחקים שונים שאינם תלויי מקום או חדר גדול. חשוב שההפעלות תהיינה מעניינות ושתכלולנה את כל הילדים כך שלא יאבדו ריכוז או ישתעממו.
משך יום ההולדת נע בין שעתיים לשלוש כך שלרגע לא ישעמם. מהלך היום הולדת כולל את זמן ההגעה של כל הילדים, המשחקים ולאחר זמן מסוים האוכל ושוב משחקים, ולבסוף לפני כיבוי הנרות שעל העוגה כל ילד יברך את בעל היום הולדת, ואז חלוקת העוגה. רגע לפני שהילדים הולכים הביתה הם מקבלים את אותה מתנה קטנה.

כך הם יוצאים עם טעם טוב בפה, שמחים ומרוצים.

אתר האינטרנט, בא לי מסיבה, הוקם על מנת לסייע להורים בארגון יום הולדת לילדיהם. האתר מרכז מגוון רחב מאוד של מפעילי מסיבות יום הולדת, מקומות ורעיונות למסיבות, פרסים, קישוטים, מעצבי עוגות יום הולדת וכיו"ב.

www.balimesiba.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נריעד חקק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]