חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי שמחה ? מהו שורש השמחה ? כיצד לשמוח בצורה חזקה יותר ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חקירות פרטיות חוקרים פרטיים חקירות מודיעין עסקי

נושא המאמר: מילון לחוקר המתחיל
מאת: אלי שדה, מנכ"ל "לקט מידע- חקירות"    שמור מאמר למועדפים

מילון חקירות

אלי שדה, מנכ"ל "לקט מידע"

1. חקירה- בקשה חדשה של לקוח, בין שהוא אדם פרטי ובין שהוא מייצג חברה, לבקשת מידע החיוני לו לפיתרון בעיה. כל חקירה מהווה עבורנו אתגר חדש. מחד, פיתרון הבעיה עבור הלקוח, מאידך, רישום הצלחה נוספת לסל ההצלחות שלנו.

2. חוקר- איש מקצוע, איש צוות המשרד, המועסק באופן קבוע, על בסיס תפיסת ה"משפחה" שלנו, שנבחר על ידי מנכ"ל החברה, לבצע חקירה מסויימת עבור אחד מלקוחותינו. גם החוקר וגם הלקוח יודעים, שהבחירה נעשתה על בסיס התאמה מדויקת בין יכולות, כישורי ונסיון החוקר לבין נושא החקירה.

3. תיק חקירה- בעינינו הינו אתגר. כל תיק מציב בפנינו אתגר חדש. כל תיק מאפשר לצוות לגלות מקוריות, יצירתיות וחדשנות, במיוחד אם מדובר בתיק מורכב, המחייב "יציאה מהקופסא".

4. ראייה הוליסטית של החקירה- אנו בוחנים חקירה בראיה הוליסטית, הכוללת התייחסות לצרכים, יכולות, אפשרויות והזדמנויות. הראיה ההוליסטית מאפשרת לנו, להתייחס לכל חקירה, כאל משהו אחר, חדש, להבין יותר, להיות מסוגלים להציע יותר ללקוחותינו.

5. צוות שטח- מיטב החוקרים הפרטיים, יוצאי יחידות מובחרות בצבא, במשטרה ובכוחות הביטחון, שפועלים בשטח, תוך התמקדות, מקצוענות ואמינות לפיתרון החקירה.

6. צוות מטה- צוות משובח ומיומן, ייחודי לחברת "לקט מידע", שתפקידו לתת גיבוי ממשרדי החברה לחוקרים שלנו בשטח, בכל צורך שיעלה. צוות המטה חוסך כספים רבים ללקוחותינו ומאפשר לחוקרי השטח להיות בשטח וגם ליהנות ממידע עדכני וזורם, בהתאם לצרכים.

7. מעקב- אחר אנשים, אחר חברות, אחר עסקאות, אחר כספים. ההתמחות של חוקרים מקצועיים היא בגילוי העקבות שמשאירים אחריהם אנשים וחברות; שביל הכסף, שביל הגניבות, שביל הסמים, שביל העסקים המפוקפקים, שביל ההברחות. מעקב מקצועי מגלה קצה של חוט וממנו, מגיע אל הקודקודים.

8. לקוחות- היסודות עליהם ולמענם פועלת חברת חקירות. כמו רופאים ועורכי דין, משרד חקירות מתוודע ללקוחותיו בשעת צרה. דווקא משום כך, הינו מחויב לשמור על יושר, הגינות, אמינות ושיתוף, ולא לנצל אדם או חברה בחולשתם. לקוחות שמקבלים מענה נכון ומדויק לבעיותיהם הם היסודות החזקים, עליהם נשענת חברת חקירות מצליחה.

9. מידע- החומר אותו מחפש כל משרד חקירות. המידע בימינו זמין, נגשי וניתן להשגה. צריך לשאול את השאלות הנכונות. איינשטיין אמר ש- 95% מפיתרון בעיה הוא שאלת השאלה הנכונה. חוקר טוב יודע מה לשאול, יודע את מי לשאול, יודע איך לשאול ומתי. חוקר טוב יודע להפוך את המידע לפיתרון.

10. ציוד- לטיול בגליל נדרש ציוד שונה מזה החיוני לטיול להימלאיה. התאמה מדויקת של הציוד, לצרכי החקירה, לזמן, למקום ולתנאים מבטיחה הצלחה בחקירה. לא כל המרבה הרי זה משובח, אלא נדרשת "תפירה" מדויקת של הציוד למטרה ולתנאים.

11. חידושים טכנולוגיים- היכולת להתגבר על מצוקות בשטח, לראות מקרוב, לשמוע מקרוב, לקרוא מקרוב, כשהחוקר בעצם די רחוק.

12. יצירתיות- היכולת לראות את הפיתרון מזוויות שונות, היכולת לבחון את הסכנות כמו את ההבטחות, היכולת למצוא מידע מדויק במקומות הכי פחות צפויים, היכולת לחבר בין רעיונות שלכאורה אינם קשורים ולהוביל לפיתרון בלתי צפוי.

13. הצלחה- פיצוח החקירה, עמידה באתגר והכי חשוב- לקוח מרוצה.






leket.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שדה, מנכ"ל "לקט מידע- חקירות" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]