חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הילדים הם גם של האב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים קטנים כרטיסי ביקור

נושא המאמר: דרכים לשיווק עסקים קטנים
מאת: אייל וייסבך   שמור מאמר למועדפים

על פי רוב, חוסר מקצועיות הוא מושג שמקושר עם עסקים הקטנים. הסיבה לכך היא שאינם נוהגים לשכור את שירותיהן של חברות פרסום ושיווק יקרות כי אין להם התקציב שיש בידי החברות הגדולות. זו הסיבה שעסקים קטנים אינם מפורסמים בטלוויזיה, אלא אם כן זו פרסומת ברמה נמוכה. פעמים רבות, עובדי המשרד עצמם (המזכירה, מנהל השיווק ואחרים) הם אלה שכותבים את החומר השיווקי, ולכן ברובו, פרסום של עסקים קטנים נראה חובבני ואינו מושך את העין. הרי כמה עצות שיעזרו לך להימנע ממוניטין של עסק קטן וחובבני.

שיווק דפוס:
עליך לכתוב עלון שיווקי מקצועי, לשקול כל מילה ולדעת מי הוא קהל היעד שלך. הדגש את הייחודיות, המקומיות ותחום ההתמחות שלך. וודא שהכתיבה קולחת, פשוטה ונקייה, והכתיב ללא שגיאות. העיצוב חשוב לא פחות מהתכן. אם אין באפשרותך לעצב את החומר השיווקי ברמה שעולה על הבינוניות, תוכל לפנות לבית דפוס טוב שמציע את השירות הזה, אם באופן מקוון באמצעות מגוון עיצובים לבחירה, או באופן פרטני ולא מקוון. מאחר שעסקים קטנים נהנים מיתרון המקומיות, הם יכולים להרוויח מהדפסת חומר שיווקי כמו כרטיסי ביקור, מגנטים למקררים (כרטיסי ביקור מגנטיים), עלוני פרסום להפצה מקומית (פליירים), לוחות שנה, גלויות דואר וכדומה. זהו שיווק בעלות נמוכה שיכול לפרסם את המותג שלך באופן מקומי. הנפקה של מוצרי דפוס ייחודיים, כמו אלה שהזכרנו ואחרים, היא אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסום של עסק קטן שאין ביכולתו להקצות תקציב ענק. מומלץ להקצות עד ל-10% מהמחזור הכספי לפרסום.

שיווק אינטרנטי:
השיווק באינטרנט אמנם דורש אף הוא השקעה כספית וידע מקצועי, אבל ישנם דברים שתוכל לעשות בעלות נמוכה יחסית. נוכחות אינטרנטית הינה הכרח בעידן עסקי זה ולקוחות רבים יתדפקו על דלתך לאחר שיבחינו בך ברשת. ישנן אפשרויות שיווק רבות ומגוונות, וייתכן גם שתגלה שהמוצר שלך מתאים למכירה באינטרנט, וכך גם ייפתח בפניך ערוץ מכירה חדש. חקור את האפשרויות השונות, אבל בראש וראשונה מומלץ לבנות אתר, גם אם בעלות נמוכה, שכתובתו תופיע על גבי החומר השיווקי שלך על כל סוגיו.

מיתוג:
לעסקים הקטנים יש יתרונות, שניים מהם הם זריזות והיכולת לחדש. אבל עדיף שלא תנצל את מעמדך כ"קטן" גם במיתוג.
הסיבה: כדי למתג את העסק שלך בהצלחה עליך להקרין תדמית של כוח ועמידות, תכונות שמשויכות לחברות גדולות. הלקוחות שלך רוצים לראות שאתה מסוגל לממש את ההבטחות שלך. אתה רוצה שהם יחושו נינוחים כשהם עושים איתך עסקים. אתה יכול להגיד להם שאתה עומד מאחורי המוצרים והשירותים שלך, אבל אם החומר השיווקי שלך הוא חובבני, הלקוחות לא ייתנו בך אמון.
עליך להקרין מראה מקצועי. אתה יכול להיות יצירתי או שמרני (ראה ערך אפל ומיקרוסופט), רק דאג לשמור על חזות מקצועית.
למרבה המזל, לא קשה להיראות כמו חברה גדולה. החוק הוא שתיאום החומרים השיווקיים נותן מראה מקצועי של חברה גדולה, החל מכרטיסי הביקור ואתר האינטרנט שלך, וכלה בכל מה שבאמצע. אם החומרים השיווקיים שלך אינם תואמים, לקוחות לא יזהו ולא יזכרו אותך. לוגו טוב הוא אבן היסוד של המותג שלך, בנה אותו בחוכמה. מומלץ להיעזר בבית דפוס אחד, שמסוגל לתת לך את כל השירותים תחת קורת גג אחת ואפילו באופן מקוון, כך תוכל להימנע מטעויות, בזבוז זמן ואי-הבנות.

מציאת לקוחות:
נהוג לטעות ולחשוב שאם אינך פורש רשת שיווקית רחבה מספיק, אתה לא מנצל את היכולת הרווחית שלך עד תום. למעשה, ההיפך הוא הנכון. יקר יותר ורווחי פחות למכור מגוון מוצרים לקהל יעד גדול. בנוסף, אם המוצר או השירות שלך דומה לזה של המתחרים, המחיר תמיד יהיה הנושא המרכזי. אם המחיר הוא ההבדל היחיד בינך לבין המתחרים, יהיה לך קשה לבנות מותג מוצלח. התמקדות בשוק נישה הוא דרך נהדרת להימנע מהתעסקות בלתי פוסקת במחיר ולבדל את החברה שלך. אבל איך מוצאים נישה? ראשית, קטגוריה רחבה, כמו בעלי עסקים קטנים, אינה נחשבת לנישה. נישה היא קבוצה שהגדרתה צרה של לקוחות פוטנציאליים. תמצא אותה אם תחפש מי הוא הלקוח שזקוק לשירות/מוצר שלך, ותשאל איך השירות/מוצר שלך מספקים את צרכיו טוב יותר מהמתחרים.
כדי לקבוע מהי הנישה שלך עליך לשאול את עצמך שאלות כמו, מי הם האנשים שקרוב לוודאי ישתמשו בשירות/מוצר שלי? מה עושה את המותג שלי למיוחד או ייחודי? ומדוע לקוחות בוחרים במותג שלי?

ישנן דרכים נוספות לשיווק עסקים קטנים, עליהן נפרט בהמשך, אבל אם תתחיל עם הארבע שציינו תמצא שעשית את צעדיך הראשונים בנתיב להצלחה עסקית.

www.dcp.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אייל וייסבך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]