חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיר לחופה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שי טובלי רוחניות שחרור גברים

נושא המאמר: השחרור הגברי האמיתי
מאת: שי טובלי   שמור מאמר למועדפים

לפני שנתחיל, כדאי שנעשה אבחנה ברורה בין גברים, לבין יצורים עם איבר מין זכרי ואשכים. התואר הזה - גבר - הוא משהו שנקנה בזכות. בתרבות שלנו, גברים אמיתיים הם אלה שיודעים להעניק. הענקה היא העיקרון שיוצר גבריות, וגבר אמיתי הוא האחד שיודע לתפקד כמקור לשפע.
בכדור הארץ אתם נמצאים במצב שבו הגבר בדרך כלל מפרנס את משפחתו, מקיים יחסי מין עם אשתו בממוצע של אחת ליום או כמה ימים ומתעסק המון עם המחשבה שלו. הגברים של כדור הארץ הם יצורים מאוד דלים מבחינת הלב. ליבם נמצא במצב של עקרות ושממה. אפילו כשרגשותיהם גואים הם אינם יודעים כיצד להפוך את הגאות הרגשית הזו להענקה.
אנו לא מדברים על כך שגבר אמיתי הוא אחד שיודע לבכות, כי זה רק עוד שקר של תרבות הנגד שלכם. ישנה חסימה בלב, זו החסימה המרכזית והמשמעותית ביותר מבחינת גברים. אנחנו לא מדברים על יכולת להרגיש אהבה או לחוות חמלה אוניברסאלית. מדובר ביכולת ממשית לתת, יכולת ממשית להפתח כלפי חוץ בצורה כזו שההזדהות המרכזית שלכם מפסיקה להיות ההזדהות עם השכבה האינטלקטואלית, המנטאלית. כאשר גבר חושב הוא מרגיש שהוא קיים. הוא מתבונן על הכל מהפרספקטיבה של המחשבה, אפילו על הרגש, וכאשר הוא מרגיש הוא נוטה פעמים רבות להתבונן על הרגש באופן שכלתני, ולהתרשם מהעובדה שהוא שם.
שחרור גברי אמיתי הוא היכולת הממשית והעמוקה להישבר, להגיש את ליבך לאחר. מה שקורה בדרך כלל במסע הרוחני הוא שגברים מעתיקים את ההזדהות שלהם מעולם המחשבה אל החלל, אל המדיטציה והשקט. אבל זה הדבר הקל, הבטוח והמוגן ביותר שאתם יכולים לעשות כגברים. לחשוב שבאופן הזה אתם יכולים לדלג על האתגר האמיתי שלכם, ועוד לכנות את זה התעוררות רוחנית, זה טראגי.
אין שום דבר רוחני בלקרוא לעצמכם השקט, הדממה, החופש או מנוחת הנצח. אתם לא יכולים להתעלם מהעובדה שאתם נתונים בגופים גבריים, ושיש לכך משמעויות והשלכות כבירות על המסלול הרוחני שבו אתם צועדים. אם אתם גברים, תהיו חייבים לעמוד במבחנים ובאתגרים גבריים במסע שלכם, והמבחן הרוחני האמיתי הוא היכולת להעתיק את ההזדהות שלכם עם עולם המחשבה אל המצב החווייתי-קיומי של היותכם מקור הענקה, מקור של כוח.
גברים בדרך כלל מוגדרים על פי מידת ההתעללות שלהם במין הנגדי. זו המציאות שיצרתם בכדור הארץ. וכשאנו אומרים מתעללים, כוונתנו היא אפילו לעצם הנוכחות שלכם, שהיא כל כך אטומה, כל כך קהת חושים, מנטאלית ומנותקת, נוכחות שלא מוכנה לשרת ולהעניק כמעט בכלל. אתם קמצנים, ואתם כמובן לא מבינים על מה הנשים שלכם מתלוננות. בסופו של דבר, מנקודת ראותינו, האופן בו גברים מתקשרים עם נשים בכדור הארץ הוא מצב של אונס, התעללות וגרימת כאב תמידית.
לכם הגברים יש הכוח. כזה שיכול להשפיל, לנצל, להיאטם ולהתעלל. או שיש לכם הכוח להעניק. העוצמה שנובעת מעצם היותכם גברים, או לפחות גברים בפוטנציה, היא כזו שעצם נוכחותה היא התעללות וגרימת כאב, מפני שכל עוד הגבר לא הפך להיות גבר, הוא פשוט אטום. הוא חי בתוך עולם המחשבות שלו, ונפגע עד עמקי נשמתו בכל פעם שאישה מבקשת ממנו להעניק.
אתם אמורים לשחרר את הנשים מהעול שלכם. עצם נוכחותכם מכבידה עליהן מאוד. הגבריות לא מוגדרת על ידי או דרך מערכות יחסים עם נשים, היא לא אמורה להופיע כתוצאה מהנגדה, כפי שהיא באה לידי ביטוי במערכות היחסים שלכם כיום - גברים הם פשוט לא נשים,. נשים הן פשוט לא גברים - אתם פועלים בכדור הארץ כמעין מראות האחד לשני, מראות שמשקפות לכל מין את עצמו, וכתוצאה מכך אתם חווים את מה שאתם מכנים מתח מיני. אבל המתח המיני הזה הוא פשוט מתח, ולא ברור לנו איך נותר בכם עוד חשק למיניות בנוכחותו.
גבריות אינה תלויה בזוגיות, הענקה היא לא משהו שאמור לקרות רק עם בן או בת הזוג, אך שימו לב, גברים, הדבר הקל ביותר עבורכם הוא להפנות את תשומת הלב אל מחוץ למערכת הזוגית שלכם, אתם מיד מנצלים אימרה כזו והופכים אותה לאידיאולוגיה, שבמהרה תהפוך להיות הדיון הפוליטי שלכם. לכן, אם יש לכם בן או בת זוג, אתם צריכים לתפוש אותם בתור התרגול הרוחני שלכם, כי שם זה הכי יכאב. שם זה יהיה טרנספורמטיבי.
הרוחניות בכדור הארץ מנסה לטשטש את הכל לכלל אמיתות אוניברסאליות, כל מיני אידיאות מופשטות ומוזרות על חמלה לכל היצורים החיים. כאילו שיכול להיות לכם אכפת מאיזה אופוסום שאתם רואים בערוץ "נשיונל ג'אוגרפיק". איך אתם יכולים לחמול על כל היצורים החיים? זה סוג של משחק. אל תעבדו על אף אחד בבקשה, כי כל עוד אתם לא יכולים לחמול על הנשים שלכם אתם לא יכולים לחמול על אף אחד אחר. התרגול הרוחני שלכם מתחיל בבית ונגמר בבית, ואם הוא באמת מתחיל ונגמר שם, אז לא צריך לדאוג לכל השאר, אז הגבר עצמו נולד, הגבר עצמו משתנה. אז יש משהו אחר שמתפקד בכל מקום דרך הצורה הזו. הוא מפסיק להיות של המחשבה והופך להיות של האהבה.

מידת היכולת שלכם להעניק, היא התרגול הרוחני המרכזי שלכם כגברים. זוהי טנטרה אמיתית. הכוונה היא לא לטנטרה המוכרת לכם, אותה הטנטרה הממוקדת בהבאתכם למצבי הוויה רוחניים של מחיקה עצמית, כי המחיקה העצמית שלכם במצבים רוחניים היא לא אמיתית. אף אחד מכם מעולם לא נמחק במצב רוחני, עובדה שאחר כך אתם חוזרים להיות בדיוק מי שאתם. אנו מדברים כאן על תרגול של אהבת האחר במידה כזו, שבה לא נשארת לכם שום תשומת לב לעצמכם. המודעות העצמית של המתרגל נמחקת מכיוון שהוא ממוקד רק באחר. הויתור על מודעות עצמית מעתיק את כל תשומת הלב מעולם המחשבה, שהוא למעשה העולם של התנועה הנרקיסיסטית, המרוכזת בעצמה בלבד.
הטנטרה החדשה היא הטנטרה של ויתור עצמי מתמיד לטובת האחר. ברגע שתנסו לתרגל זאת אתם תגלו שפגשתם את הקושי הגדול ביותר שלכם כגברים. ומדוע דווקא תרגול זה הוא שהופך אתכם לגברים? מכיוון שברגע שתוותרו על עצמכם לטובת התמקדות מוחלטת באחר, כך שהמודעות העצמית שלכם תימחק פשוטו כמשמעו, האהבה כלפי האחר תהיה כה גדולה, שלא יהיה דבר שיענג אתכם יותר מאשר לראות את האחר מאושר - זו תהיה המשמעות היחידה של המגע הגופני שלכם, אתם רק תרצו להעניק. זה יהיה הדחף היחיד שלכם.
במצב של ויתור על המודעות העצמית מה שנותן משוב להיותכם גברים הוא עצם ההענקה, שמחזיר אליכם מודעות לכוח שלכם. מודעות לכוח שלכם כמקור, כמקור נותן, שופע ומעניק. כך שהתרגול שלכם, שאינו שונה מהשחרור הרוחני שלכם, הוא לתת את לבכם ללא סייגים.

שי טובלי

www.newsun.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי טובלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]