חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חומוסיות מומלצות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שי טובלי רפואה רוחניות רפואה משלימה

נושא המאמר: הרפואה החדשה - רפואת מערכות מקבילות
מאת: שי טובלי   שמור מאמר למועדפים

מהי רפואת מערכות מקבילות?
מאת אילון לסטר ושי טובלי

רפואת מערכות מקבילות היא שיטת ריפוי המבוססת על עיקרון פשוט. עיקרון זה קובע שלכל אדם ואדם יש שתי מערכות מקבילות בטבע, אשר יכולות לרפא אותו ממחלותיו הפיזיות והנפשיות ולהביא אותו לידי איזון מלא בגוף ובנפש.
המערכת המקבילה הראשונה מכונה 'מערכת דומה', והיא נקראת כך מפני שהיא דומה בתכונותיה ובטבעה למבנה הנפשי והפיזי של אותו אדם. במערכת מקבילה דומה אנו משתמשים כדי 'להזכיר' לגוף ולנפש את מצבם הטבעי והמאוזן. זאת מכיוון שלעתים קרובות מבנה טיפוסי מסוים של אדם יוצא מכלל איזון או הופך למוקצן, האינטליגנציה הטבעית נפגמת, וכך נוצרת הפרעה נפשית או פיזית: היתרון הופך לחיסרון. למשל, טיפוס של 'אדמה' יכול לסבול ממערכת עיכול כבדה, דכאונות ומשקל גוף מוגזם, או טיפוס של 'אש' יכול לסבול משפיכה מוקדמת, הליכה תכופה לשירותים ופעילות מוחית אינטנסיבית מדי. המערכת הדומה מלמדת את ה'אש' או את ה'אדמה' לפעול באיזון והרמוניה.
המערכת המקבילה השניה מכונה 'מערכת משלימה' או 'מנוגדת'. זוהי מערכת הופכית לטיפוס המסוים, והיא תומכת בו בכך שהיא מעניקה לו את מה שאין לו. במערכת מנוגדת משתמשים כאשר רוצים להעניק לגוף אלמנט שחסר לו לשם איזון (למשל, טיפוס של 'אש' עשוי לרפא את עצמו באמצעות עולם ה'מים').
כמובן, בנוסף לארבעת היסודות, אש, מים, אוויר ואדמה - המערכת חולשת על כל יסוד ויצור בטבע: למשל, יתכן שהמערכת המקבילה של אדם תהיה אריה או חילזון או אבן גופרית, וכך נמצא את היסוד או את החיה שאיתה נעבוד על האדם (אין הכוונה, כמובן, שאדם יתחיל לאכול עכשיו אריות או חלזונות, אך ישנן דרכים רבות לתקשר עם האדם דרך חיות אלו).
לכל מערכת גוף-נפש ישנן מערכת מקבילה דומה ומערכת מקבילה מנוגדת. לעתים ניתן לרפא את הפרעותיה באמצעות מערכת דומה ולעתים, באמצעות מערכת מנוגדת.
אותו עיקרון פשוט חל על כל איבר ואיבר בגוף: כל איבר מתקשר עם מערכת מקבילה דומה ועם מערכת מקבילה מנוגדת. לעתים ניתן לרפא את האיבר הפגוע באמצעות המערכת הדומה ולעתים, באמצעות המנוגדת. הכל תלוי במצבו הייחודי הנוכחי של כל אדם ואדם.
רפואת מערכות מקבילות אינה סותרת טיפול מערבי-קונבנציונלי ויכולה לעבוד במקביל אליו. כך, למשל, חולה הצורך תרופות אינו צריך להפסיקן. הסיבה לכך היא שרפואה זו מתקשרת עם המערכת הכללית של האדם או עם האיבר הפגוע באמצעות 'תזכורת': היא מזכירה לגוף, לנפש או לאיבר, את מצבם האינטליגנטי הטבעי, ובכך משחררת אותם מתלות בתרופות וברופאים. למשל, כאשר המערכת המינית הסובלת מאימפוטנציה פוגשת במערכת מקבילה, דומה או מנוגדת, היא נזכרת אט אט במצב הרמוני, טבעי ובריא, וכך חוזרת לתפקוד מלא.
העיקרון העומד מאחורי רפואה זו הוא שלגוף האנושי אין אינטליגנציה מלאה ועצמאית משלו ולכן הוא חייב לתפקד כ'מערכת פתוחה', כלומר, הגוף הינו חלק ממכלול של אינטראקציות ויחסי גומלין בטבע. לבדו, הוא עלול לאבד איזון ולפנות כנגד עצמו בצורות שונות של הרס עצמי. למעשה, לעתים קרובות המחלה הכרונית היא תוצאה של נתק מאותן מערכות מקבילות בעולם הטבעי. לכן, לעתים קרובות - בעיקר במצבים כרוניים - הוא זקוק לאינטליגנציה מבחוץ, אשר פועלת באופנים דומים או משלימים הרמוניים. כאשר הגוף מוזן באמצעות אינטליגנציה טבעית, הוא מקבל תמיכה באופן זמני עד שהוא 'עומד על רגליו' בכוחות עצמו.
הפילוסופיה הרוחנית שעומדת בבסיס רפואת מערכות מקבילות היא שאנחנו לגמרי תלויים בכל שאר היצורים, הישויות והתודעות, שקיימים על פני כדור הארץ. הכל קשור בכל, ולכן ריפוי מלא יתכן על ידי הכרה זו.

* * *

חשוב להדגיש כי רפואה זו מתמקדת בכל מקרה באופן ייחודי ולכן מטפלת באדם ולא במחלה. מסיבה זו לא ניתן להקיש מטיפול במערכת פגועה או מחלה של אדם אחד על טיפול זהה לאדם אחר עם אותה מחלה או מערכת פגועה. הטיפול הינו אינדיבידואלי לחלוטין.
בחירת סוג המערכת שאיתה תיעשה העבודה תשתנה ממטופל למטופל

* * *

רפואת מערכות מקבילות הינה רפואה שבאמצעותה ניתן להתמודד עם כל סוג של מחלה או חוסר איזון - אנרגטי, נפשי או פיזי - באמצעות מערכת מקבילה בעולם הטבעי. לכן, אחד מיתרונותיה הוא שהיא עשויה לתת מענה לבעיות בכמעט כל תחום אפשרי: מבעיות פיזיות כרוניות ומחלות חשוכות מרפא, דרך ריפוי של פחדים, דפוסים, התמכרויות ובעיות מין.
אין כמעט בעיה שרפואה זו לא יכולה לטפל בה. עם זאת, ישנם מקרים מסוימים שאינם ניתנים לריפוי מלא, דבר שלרוב מובהר כבר בתחילת הטיפול.
כמו כן, חשוב להבין שרפואה זו עשויה לרפא בעקיפין בעיות שבכלל לא פניתם בשבילן לטיפול. זאת מאחר שמדובר בשיטה המזכירה למערכת כולה, פיזית ונפשית כאחת, התנהגות טבעית ובריאה. בשיטה זו, טיפול בסימפטום אחד עשוי להביא בעקבותיו לתגובת שרשרת חיובית ביתר חלקי המערכת.

* * *

מעניין לציין שהצלחת רפואת מערכות מקבילות אינה תלויה כלל במידת האמונה של המטופל בטיפול, אלא רק במידת קיום הוראות המטפל כפי שניתנו באבחון. כך, למשל, כשהמערכת המטופלת מתחילה להיזכר ברמה הפיזית ממש בתפקוד הנכון שלה, ההיזכרות תהיה מורגשת וברורה על אף ספקות שעלולים לנקר בלב המטופל.

* * *

אולטימטיבית, הטיפול ברפואת מערכות מקבילות נעשה באמצעות שיטה הנקראת אנאופתיה. נכון לעכשיו, האנאופתיה עדיין מצויה בשלבי פיתוח ויישום, ולכן הטיפול נעשה באמצעות שילוב של מגוון שיטות ריפוי כגון רפואה סינית, תרופות מעולם ההומאופתיה, נטורופתיה, תזונה, טיפול באבנים ועוד, כל זאת בצורה שונה מהאופן שבו טיפולים אלו בדרך כלל מתנהלים, תוך שילוב יסודות רבים ופעולה בו-זמנית במספר מישורים.
הטיפול הינו קצר יחסית, ממוקד ואינטנסיבי: מחלה או תפקוד לקוי עשויים להיפתר בתוך כחודש מתחילת הטיפול המלא ועד שלושה חודשים במקרים של מחלות יותר אקוטיות או כרוניות.
תקופת החודש מתחילה מהרגע שבו כל ההוראות שניתנו באבחון מתבצעות במקביל.
תהליך האבחון מתבצע באמצעות דף תשאול ובו חמש שאלות שהמטופל מתבקש להשיב עליהן במפורט. לאחר קבלת ההוראות נשמר קשר רציף של שאלות ותשובות לגבי אופן מימוש הטיפול, השגת החומרים וצריכתם, והעמקת הטיפול במקרה הצורך. ניתן לקבל דף המתאר בפירוט רב את מהלך הטיפול עצמו.

* * *

האבחון והרכבת המערכת הטיפולית מתבצעים באמצעות כניסה אל תוך מצב מדיטטיבי עמוק, שבו דרך אינטליגנציה קוסמית ניתן לראות את כל גוף האדם, את האבר הפגוע או הבעיה שלו ולחשוף את המערכת הטיפולית המתאימה לו, בהתאם לחוקיות של רפואת מערכות מקבילות. לאחר מכן, האבחון הראשוני והרכבת המערכת הטיפולית עוברים בדיקה של רופא קונבנציונלי מערבי ושל מטפלת מוסמכת ברפואה סינית.

* * *

"הרפואה החדשה הופיעה בתוכי כתוצאה מחיפוש ממושך ואישי שלי אחר מרפא לבעיה כרונית שהיתה לי. לא משנה מה ניסיתי, שום דבר לא עבד. וכך, מצב זה דחף אותי להיכנס בסופו של דבר אל מעמקי האינטואיציה שלי ולהביא משם תשובה חדשה. במפתיע, הריפוי האישי שלי שחרר בעקבותיו נחשול כביר של ידע ושל חוכמה רפואית 'קוסמית', אשר מציע אבחון ופתרון לעשרות צורות של סבל גופני ונפשי".

שי טובלי

* * *
מקרה לדוגמה:
"במשך שלוש עשרה שנים ליוותה את חיי כצל בעיה כרונית במערכת המינית. הסימפטומים של בעיה זו כללו כאבים ועומס בחיץ הנקבים, שפיכות זרע לא רצוניות בלילה ושפיכה מוקדמת ביחסי מין. אין שיטה או גישה שלא ניסיתי במהלך אותן שלוש עשרה שנים חשוכות: אורולוגים בבתי חולים וטנטרה טאואיסטית, תרופות נוגדות דיכאון ומשחות מאלחשות, הומאופתיה ורפואה סינית, שחזור גלגולים וצמחי מרפא... ניסיתי לטפל בזה פסיכולוגית ואז פיזית ואז שוב פסיכולוגית ושוב פיזית, ושום דבר לא הביא אותי לריפוי ממשי.
"רפואת מערכות מקבילות הביאה שפה חדשה ותפישה חדשה מרגשות ומרעננות אל תוך הבעיה המתמשכת הזאת. עם זאת, אני מודה שנוצרה בתוכי ציניות כה רבה ביחס לסיכוי להירפא שלא באמת האמנתי שהפעם זה עשוי לעבוד. אבל התוצאות היו פלאיות: בדיוק כפי שהובטח, תוך שבועיים בלבד מרגע תחילת הטיפול המערכת המינית 'נזכרה' במצב הטבעי שלה והחלה להשתנות באופן דרמטי. מאז, מיום ליום, אני חווה את עצמי בריא מאי פעם, שמח מאי פעם ועם מערכת מינית חזקה וטובה. והדבר הכי לא צפוי היה לגלות שבעיות נוספות, במערכת העיכול וגם ברמה הנפשית, התפוגגו יחד עם אותה בעיה".

www.newsun.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי טובלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]