חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בתי השקעות מרכזיים בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פתיחת אתר תוכנה ה לבניית אתרים תוכן לאתר

נושא המאמר: כתיבת תוכן לאתר אינטרנט שמשיגה תוצאות
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

הפעל את הדמיון שלך לרגע:

תחשוב על נושא שמעניין אותך. אולי התחביב או הספורט האהוב עליך, למשל. עכשיו תדמיין שאתה מחפש באינטרנט אחר מידע בנושא זה.

המאמר הראשון שתמצא קשור לנושא שאתה מחפש, אבל אין לו ערך רב. הוא כללי מדי ומלא ב'ניפוח' חסר טעם. הוא קובע קביעות שתלמיד כיתה ג' יכול להבין. והוא אינו מציע מידע קשור או מקורות.

המאמר השני שתמצא מעמיק הרבה יותר. הוא כולל הסבר על כמה היבטים של הנושא שלך עם תובנות מרעננות. הוא מסייע ושימושי והוא מקשר אותך למאמרים קשורים רבים ולמקורות בנושא.

לו יכולת לסמן את אחד הדפים האלה לשימוש עתידי, באיזה היית בוחר? היית בוחר בשני, נכון?

אתה, כמו מרבית האנשים, היית כנראה מעדיף את האתר השני על פני הראשון. זו בחירה קלה וזאת משום שהמחבר של המאמר השני הבין (וסיפק) את המושג החשוב ביותר בפיתוח תוכן באינטרנט – גורם הערך.

5 יתרונות לתוכן אינטרנט רב-ערך

תוכן מסוג זה הוא בעל ערך לקורא, כמובן. אבל הוא גם בעל יתרונות לסופר / מוציא לאור. להלן חמשת היתרונות העיקריים של יצירת תוכן אתר רב-ערך לאתר האינטרנט העסקי שלך:

1. אנשים ישהו באתר שלך זמן רב יותר.
2. אנשים ייטו להאמין לך יותר.
3. קוראים ימליצו לאחרים על האתר.
4. מנהלי אתרים אחרים יקשרו לתוכן שלך באמצעות לינק.
5. תשפר את דרגתך במנוע החיפוש ואת הניראות שלך.

אתה אומר שכל זה נשמע נהדר. אבל איך אצור תוכן אתר עסקי מסוג זה באינטרנט? להלן חמישה קווים מנחים עיקריים ליצירת תוכן אינטרנט רב-ערך.

5 שלבים לתוכן אינטרנט רב-ערך

1. תבחר מחבר מתאים.
2. תבחר נושא מתאים.
3. תקיף את הנושא מכל היבטיו.
4. תוסיף גרפיקה, תמונות וכו' לתמיכה.
5. תיתן לינק למקורות קשורים באתר שלך ובמקומות אחרים.

כעת נבדוק את השלבים בפירוט.


1. תבחר מחבר מתאים.

פעם עבדתי בחברה שאפשרה למתכנתים של אתר החברה לנסח את ההוראות לתהליך הזמנה מקוון. זו התבררה כטעות גדולה. אם הקהל היה קהל מתכנתים גם כן, זה עשוי היה להצליח. אבל מרבית לקוחותיהם היו בעלי כישורים טכניים מוגבלים. ולכן אנשים אלה נתקלו בהוראות מקוונות כגון: 'תאשר פרמטרים לפני שתמשיך'... הלקוחות לעתים קרובות היו מאבדים את הצפון.

זו דוגמה עיקרית לבחירה שגויה של מחבר לכתיבה באינטרנט. ברור שהתרומה של המתכנתים היא חשובה. אחרי הכול הם בנו את התוכנה. אבל הם לא צריכים להדריך את הלקוח. כותב אינטרנט מוכשר (מישהו בעל ניסיון שימושי) היה 'מתרגם' את ההוראות האלה לומר משהו כמו 'בבקשה תמלא את כל המידע הדרוש לפני שתעבור למסך הבא.'

וזהו המפתח. המחבר הטוב ביותר לתוכן אתר עסקי קטן אינו בהכרח האדם שמכיר טוב מכולם את המוצר או השירות מבחינה טכנית. לעתים קרובות, מוטב להעסיק מחבר שמשמש בתפקיד מתווך של 'מגן הלקוח', המקבל את המידע מקבוצה אחת ומתרגם אותה לאחרת.

2. תבחר נושא מתאים.

אם העסק הקטן מציע רק מוצר או שירות אחד, זה יהיה גם הנושא בתוכן של האתר. במקרה זה, כדאי להתמקד בבחירת הזווית המתאימה גם כן. אל תגיד לאנשים מה שאתה רוצה שהם יידעו – זו דרך מחשבה לא מעודכנת על מידע ציבורי, בייחוד בהקשר של תוכן באתרי אינטרנט עסקיים קטנים. במקום זאת תגלה מה אנשים רוצים לדעת על סוגי המוצרים שאתה מציע, ותשתמש בתוכן של האתר כדי לענות על שאלות אלה.

אם אתה כותב תוכן לאינטרנט בשביל חברה בעלת מוצרים או שירותים רבים, עליך להשקיע זמן רב יותר בבחירת נושאים תחילה ובבחירת הזווית לאחר מכן. במקרה זה, מדובר בעיקר בארגון של הנושאים. אתרי אינטרנט גדולים בעלי נושאים רבים מתאימים באופן מושלם למערכת של קטגוריות ותת-קטגוריות: אלה המוצרים שלנו >> וזהו מוצר 'א' >> וזה העמוד המתאר את מוצר 'א' בפירוט.

3. תקיף את הנושא מכל היבטיו

בין אם אתה כותב על אחד המוצרים שלך או שאתה יוצר חומר הוראה מסוג כלשהו, עליך לכסות את כל הזוויות של הנושא. אין דבר גרוע יותר מאשר תוכן באינטרנט שנעשתה בו רק חצי עבודה, מסביר לך למה נושא מסוים חשוב אבל לא ממשיך באותו הקו.

כאשר אתה קרוב לנושא מסוים – כמו אצל אנשים היוצרים מוצר או שירות – קל להניח שאחרים מבינים בנושא כמוך. אבל בדרך כלל ההפך הוא הנכון, ולכן עליך להסביר את כל ההיבטים של הנושא כאשר אתה כותב תוכן לאתר האינטרנט העסקי שלך.

רוצה להציג עמודים קצרים יחסית לקריאה קלה? אתה יכול לעשות זאת ועדיין להציע מידע מושלם. לכך נועדו הקישורים!

4. תיתן לינק למקורות קשורים

זהו מפתח נהדר לפיתוח תוכן באתר האינטרנט העסקי שלך. תנסה ליצור מסמכים מוסמכים שאחרים בתחום שלך יפנו אליהם וימליצו עליהם בפני אחרים. אחד מהקריטריוניים המרכזיים למסמך מקור הוא שהוא מקשר למידע תומך רב, באותו האתר ובמקומות אחרים באינטרנט.

נוסף על כך שאתה נחמד אל הקוראים, תוכן שימושי זה ישכנע מנהלי אתרים אחרים לתת לינק לאתר שלך. זה מוסיף ל'פופולריות' של הלינק שלך וישפר את הדירוג של אתר האינטרנט העסקי שלך במנוע החיפוש.

בכתיבת אתר אינטרנט מסוים תנסה לחשוב עליו כעל 'המדריך האולטימטיבי ל X .' זהו הצעד הראשון ליצורת מסמכים מוסמכים שלבסוף שולטים במנועי החיפוש ומנווטים תנועת גולשים אינסופית אל המחברים. אבל נדיר שאפשר ליצור 'מדריך אולטימטיבי' לכל דבר שהוא בעמוד אחד בלבד ולכן תיתן לינקים בחופשיות למקורות אחרים באתר שלך ובמקומות אחרים (כל עוד הם לא מתחרים ישירים).

5. תוסיף גרפיקה, תמונות וכו' לתמיכה.

קריאה מקוונת מקשה על העיניים. אתה יכול להקל על עבודת הקורא בשתי דרכים. ראשית, תעצב את התוכן בהתאם לקריאה באינטרנט (פסקאות קצרות, טורים קצרים, כוכביות רבות, כותרות, כותרות משנה וכו'). שנית, תוסיף תמונות תומכות וגרפיקה מסייעת.

גרפיקה מתאימה עשויה לשפר את התוכן באתר האינטרנט בכמה דרכים. תמונות מלהיבות יותר מטקסט במבט ראשון ולכן הן מושכות את העין ומשמרות את הקוראים. הן גם עוזרות להבהיר את המסר באמצעות חיזוק חזותי.

סיכום

יש לי מוטו שאני משתמש בו ביחס לתוכן באינטרנט. 'אם לא שווה להעלות זאת לאינטרנט, אל תשים זאת באינטרנט'. בכך אני מזכיר לעצמי שעליי להשתמש בטכניקות המתוארות לעיל ליצור תוכן אינטרנט נעלה. מפני שזה תוכן שמוביל להצלחה מקוונת. תיישם את השיעורים האלה על אתר האינטרנט העסקי שלך ותחזה בהצלחה גוברת והולכת.

www.sitebuildingsimple.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]