חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 טיפים לחפיפה נכונה!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריכות בריכות שחייה בריכות שחיה אינטקס

נושא המאמר: בריכות שחייה - עובדות
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

בריכות שחייה

בריכת שחייה היא גוף סגור מלא מים אשר מיועד לשחייה או לשם שעשוע. לבריכות קיימים מספר גדלים סטנדרטיים. הגדולות והעמוקות ביותרת הן הבריכות האולימפיות.
בריכת שחייה יכולה להבנות על או מעל האדמה ומחומרים כמו פלסטיק, מתכת או בטון.

בריכות שחייה בהיסטוריה

הבריכה הגדולה בעיר העתיקה מואנג'ודארו אשר חורבותיה נמצאו בפקיסטן נחפרה קרוב לודאי 3000 שנים לפני הספירה. גודלה הוא 12 מטרים על 7 מטרים, היא נבנתה על בסיס לבנים אשר כוסו בחומר איטום עשוי מזפת.
היוונים הקדומים והרומאים בנו בריכות מלאכותיות למטרות אימונים עבור ה- "פלאסטרס", בית הספר להאבקות. כמו כן עבור ענפי ספורט ימיים ועבור אימונים צבאיים.
קיסרים רומאים החזיקו בריכות פרטיות אשר לרב היו דגים שוחים בן. מכאן גם שמן הלטיני של בריכות השחייה. בריכת השחייה המחוממת הראשונה נבנתה ע"י גאיוס מאקנאס, לורד רומאי עשיר במאה הראשונה לפני הספירה. גאיוס נחשב לאחד הפטרונים הראשונים של האומנות. תושבי סרי-לנקה הקדומים בנו צמדי בריכות במאה הרביעית לפני הספירה. בריכות אלו היו מאופיינות בגרמי מדרגות.

בריכות שחייה בעידן המודרני

בריכות שחייה הפכו פופולאריות בבריטניה באמצע המאה ה- 19. עד 1837 6 בריכות מקורות היו מצויות בלונדון. לאחר תחילתם של המשחקים האולימפיים ב- 1896 והפיכתו של השחייה לספורט אולימפי, בריכות השחייה הפכו פופולאריות. ב- 1939, לאוקספורד הייתה את הבריכה המקורה הציבורית הראשונה. וספורט השחייה החל להמריא. התאחדות השחייה החובבנית נוסדה ב- 1869 באנגליה ומועדון השחייה של אוקספורד ב- 1909.
בריכת "אדי העמוק" אשר נבנתה ב- 1915 היא הבריכה הותיקה ביותר בארה"ב. לאחר מלחמת העולם הראשונה ההתעניינות בשחייה תחרותית גברה ואיתו הצורך באימונים.

בריכות שחייה פרטיות הפכו פופולאריות בארה"ב לאחר מלחמת העולם השנייה והפרסום אשר ניתן לשחייה ע"י סרטים הוליוודיים בהופכם את הבריכות לסמל סטאטוס נחשק. יותר מ- 50 שנים לאחר מכן בריכות שחייה פרטיות מצויות בכל מקום בעולם. אפילו המדינות הקטנות נהנות מתעשיית בריכות משגשגת. ניו-זילנד מחזיקה בשיא של ממוצע בריכות שחייה למספר ראשים (בניו זילנד ישנם 65,000 בריכות שחייה פרטיות).

אחת מבריכות השחייה הגדולות ביותר שאי-פעם נבנו קיימת במוסקבה. לאחר שפרויקט ה- "ארמון הסובייטי" נשאר בלתי גמור, הפכו יסודותיו לבריכת שחיה באוויר הפתוח לאחר מות סטאלין בשנות החמישים.

בריכות שחייה - שיאים

על פי ספר השיאים של גינס, בריכת השחייה הגדולה בעולם היא בריכת מי הים, סן אלפונסו דל-מאר אשר באלגרובו, צ'ילה. אורך הבריכה 1,013 מטרים ושטחה 20 דונמים. בנייתה הושלמה בדצמבר 2006.
בריכת השחייה המקורה הגדולה ביותר בארה"ב נמצאת במרכז האימונים של סוכנות החלל האמריקאית ביוסטון, טקסס. מרכז הצלילה "נימו 33" ליד בריסל אשר בבלגיה הוא בית לבריכת השחייה העמוקה ביותר בעולם. לבריכה שני אזורים עמוקים שטוחים בעומקים של 5 מטרים ו- 10 מטרים ובור מעגלי אשר מגיע לעומק של 33 מטרים.
בריכת השחייה ע"ש פליישקר בסן פרנסיסקו, קליפורניה, הייתה בריכת השחייה הגדולה ביותר בארה"ב. היא נפתחה ב- 1925וגודלה היה 300 מטרים על 45 מטרים. למצילים ניתנו קיאקים לצורך סיורים שגרתיים בבריכה. הבריכה נסגרה ב- 1971 לאחר מחסור במימון.

www.splash.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]