חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קריאה לרפורמה מעמיקה במבחני תקנות מס הכנסה לקביעת שווי השימוש ברכב צמוד - דיני מיסים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרחים סם פרחים באומנות חנות פרחים

נושא המאמר: פרחים – מילון סמלים באומנות
מאת: יואב   שמור מאמר למועדפים

פרחים – מילון סמלים באומנות
פרחים תמיד היוו אובייקט אשר ציירים לא יכלו לעמוד בפניו. לאורך השנים איבדנו את הסמליות שקשורה בפרחים, אך בעבר ציירים בחרו בפרחים על מנת להעביר מסר מאד ספציפי על מושא יצירתם. המשמעות הנלווית לפרח מסוים משתנה בין תרבויות. משמעיות הפרחים המוצגות כאן הם עבור תרבות אירופאית מערבית, אלא אם כן מצוין אחרת.
חזרן (במבוק) – סמל לאריכות ימים (תמיד מצמיח ענפים ירוקים), חוסן וחינניות (מתכופף תדירות אך אינו נשבר בקלות). בפילוסופיה הסינית, הגבעול המרכזי, הישר והיציב של הבמבוק מסמל את הנתיב אל עבר ההארה. מקטעיו מייצגים את השלבים יש לעבור בדרך אליה.
ציפורן – סמל לאירוסין, בסין הציפורן הוא סמל לנישואין.
חרצית – סמלה הלאומי של יפן, מייצגים חיים ארוכים.
עלי תלתן – שלושת עלי התלתן הנפרדים מייצגים את השילוש הקדוש בנצרות – האל, הוא האב, ישו הבן ורוח הקודש. תלתן בעל 4 עלים נפרדים מייצג מזל.
חיננית – הפרח הבסיסי ביותר, חיננית לבנה היא סמל לתמימות.
סולאנום – צמח מאד רעיל בעל פרחים סגולים ופירות שחורים דמויי אוכמניות. סמל להונאה, סכנה ומוות.
"אל תשכחיני" – צמח הגדל סמוך לקרקע, בעל פרחים כחולים בדרך כלל. משמעותו של הפרח נרמזת משמו, משמעות של תחינה להיזכר. "אל תשכחיני", בפולקלור הם מילותיו האחרונות של צעיר אשר נפל ונסחף בנהר לאחר בניסיונו לקטוף את צמח זה עבור אהובתו.
יערה – סמל פחות נפוץ עבור אהבה ובנוסף עבור נדיבות.
אירוס – קשור במוות. במיתולוגיה היוונית האירוס היא אלת הקשת בענן, אשר לעתים הייתה יורדת לאדמה עם מסר מן האלים באמתחתה ולעתים הייתה מעבירה נשמות לעולם השאול. עלי הכותרת המתנוססים ועלי הגבע המוטים כלפי מטה מסמלים אמונה, אומץ, גבורה וחוכמה.
יסמין – צמח בעל ניחוח חזק מאד. פרחיו הלבנים מייצגים בהינדואיזם אהבה.
ערער – מסמל צניעות וטוהרה (פירותיו מוגנים ע"י עליו הקוצניים), ישו (אסוציאציה לכתר הקוצים אשר הולבש עליו) ונצח (ע"פ האמונה צמח הערער לעולם אינו מותקף ע"י חרקים ומזיקים).
חבצלת – פרח המסמל טוהרה צניעות ותמימות. חבצלת לבנה מסמלת את טהרתה של מריה הבתולה. באומנות, המלאך גבריאל היה בד"כ מאויר מציג למריה חבצלת לבנה כאשר הוא בא לבשר לה כי היא עומדת ללדת את בנו של האל.
לוטוס – סמל נפוץ באומנות האסייתית. הלוטוס מסמל לידה ולידה מחדש בגלל העובדה שעלי הכותרת שלו נפתחים כאשר השמש מגיחה ונסגרים כאשר היא שוקעת. כמו כן הוא מייצג פוריות, יצירה וענווה. הגבעול הארוך מסמל את הקשר שיש לנו לשורשים בעוד פרחיו מייצגים את ההארה אליה אנו שואפים.
דבקון – במסורת הנוצרית, עמידה מתחת לדבקון בחג המולד מעניקה לכולם את ההזדמנות לנשק אותך.
סחלב – פרחים המסמלים שלמות. הכתמים והנקודות על הסחלב לעתים מייצגות את דם ישו.
פרג – סמל למוות. פרגים אדומים מסמלים את יום הזיכרון (11 בנובמבר) עבור חללי מלחמת העולם הראשונה והשנייה.
ורד – ע"מ לסמל אהבה ותשוקה השתמשו בורדים אדומים. עבור צניעות ובתוליות השתמשו בורדים לבנים. עבור קנאה ונאמנות השתמשו בורדים צהובים. בקתוליות, ורדים אדומים הם סמל למריה הבתולה.
רוזמרין – בד"כ, פרחים אלו נכללו בזר הלוויות כסמל לזיכרון ובזר חתונות כסמל לנאמנות. קיימת אמונה שאם נוגעים במאהב אם ענף רוזמרין, לעד הוא יהיה נאמן.
חמנייה – בתור פרחים אשר בעיוורון עוקבים אחר השמש. חמניות מייצגות התאהבות ותשוקה חסרת גבולות.
דרדר – צמח קוצני בעל פרח יפיפה. סמלה הלאומי של סקוטלנד. קוציו מסמלים רוע והגנה גם יחד. בנצרות צמח זה מסמל את סבלו של ישו.
סיגלית – מסמלת נאמנות, ענווה וטוהר.

www.rose2u.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]