חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קופירייטר -זה הבנה ואחר כך הניסוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פסיכומטרי קורס פסיכומטרי קורסי פסיכומטרי הכנה לפסיכומטרי

נושא המאמר: טיפים לבחירת קורס פסיכומטרי
מאת: עו"ד אהוד צלטנר   שמור מאמר למועדפים

טיפים לבחירת קורס פסיכומטרי
הרבה שואלים מהו קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר.
השאלה החכמה יותר היא "מהו קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר בעבורי"?
לשם כך צריך לבחון את הרגלי הלמידה שלך.

האם הזיכרון שלך שמיעתי או דווקא ראייתי/חווייתי?
יש מבחן מאוד פשוט לבדוק מהו החוש הדומיננטי בזיכרון שלכם (הגם שבפני עצמו הוא לא יכול לספק תשובה חד משמעית).
כאשר אתם רוצים להיזכר במספר סלולרי של חבר, כיצד תעשו זאת:
"תשמעו" את המספר בראש – זיכרון שמיעתי.
"תראו בעיניים" את המספר – זיכרון ראייתי.
"תחייגו" את המספר בראשכם – זיכרון חווייתי.
אם הזיכרון שלכם חוויתי או ראייתי מומלץ ללמוד בקורס פסיכומטרי, העושה שימוש במצגות כחלק מתהליך הלמידה. המצגות יעזרו לכם לקלוט את החומר ולזכור כללים, תרגילים ושיטות עבודה.

מהי שיטת התרגול המועדפת עליכם?
ברוב המקרים התרגול המומלץ ביותר, הוא זה המדמה את המבחן, כלומר עפרון ודף תרגול.
אבל...יש תלמידים שככה משעמם להם. לפני מספר שנים, כאשר תרגול אינטרנטי בפסיכומטרי עוד היה בחיתוליו, אמר לי תלמיד שמאוד דגל בתרגול הפסיכומטרי באינטרנט את המשפט הבא:
"אנחנו כבר לא קוראים עיתונים, אנחנו קוראים Ynet, אנחנו לא נכנסים לספריות, אנחנו נכנסים לgoogle....אם תתן לי את אותו התרגול על גבי האינטרנט, את זה אני אפתור!".

היות והתרגול באינטרנט הוא חלק משיטת לימוד אינטראקטיבית, אז הוא מתאים יותר למי שמשתעמם מהר מתרגול פסיכומטרי, למי שרוצה לקבל פידבקים על העבודה/ביצועים שלו.

תלמידים שיותר חשוב להם שהמדריך יוכל לעקוב אחר התקדמותם ולמקד אותם – ימצאו את מבוקשם בקורסים עם תרגול אינטרנטי, משחקי אוצר מילים ומערכת הזנת בחינות אינטרנטית.

יחד עם זאת, למי שאין זמינות למחשב או שנרתע מעבודה מול מחשב – יש להיזהר מקורס "הנשען" על תרגול ממוחשב, כתחליף לספרי לימוד.

גודל הכיתה
יש תלמידים שהולכים לאיבוד ב"אצטדיון" של תלמידים ומוטב שיבחרו בכיתת פסיכומטרי בת 20 תלמידים.
יש תלמידים תחרותיים, בעלי בטחון עצמי רב, שבעבורם דווקא כיתה קטנה של פחות מ- 20 תלמידים, יכולה להיות פספוס, כי הם לא בהכרח ימצאו סביבם עוד תלמידים שיאתגרו אותם.

שליטה באנגלית
האם הקורס מתייחס לאנגלית כלאחר יד או שבמסגרת הקורס מושקעת עבודה וניתנים כלים מהותיים לשיפור האנגלית בתקופה מדודה? אל תסתפקו בסיסמאות – תבקשו לראות דוגמאות ותבחנו אם אתם אכן "מתחברים" לשיטות של אותו מכון פסיכומטרי. אם אתם דוברי אנגלית וקוראים שייקספיר לפני השינה (לא כדי להירדם!), אז ייתכן ועדיף לכם קורס שירכז מאמצים בנושאים אחרים.

לקויות למידה בפסיכומטרי
אלו לקויות למידה יש לכם וכמה הן יבואו לידי ביטוי בהליך הלמידה? חשוב להתייעץ עם אדם שמבין בנושא ובמקרים רבים, הדבר המומלץ הוא לגשת לקורס פסיכומטרי מותאם לתלמידים בעלי לקויות למידה (רק בחלק ממועדי הפסיכומטרי ישנן בחינות מותאמות). בכל מקרה חשוב ללמוד אצל מדריך פסיכומטרי מנוסה שכבר עם תלמידים בעלי לקויות למידה. באם קיבלתם אישור למפע"ם (מבחן פסיכומטרי על מחשב) – חשוב שבקורס תקבלו מבחן ממוחשב המדמה את המפע"ם.

פתרון לנקודות תורפה בפסיכומטרי
במבחן הפסיכומטרי יש כ- 30 תתי נושאים ועשרות מכשולים ידועים, המפרידים בין מיצוי היכולת של התלמיד לבין ציון הפסיכומטרי המיוחל. האם אתה אוטודידקט, האם אתה יודע לאתר נק' תורפה, האם יש לביה"ס לפסיכומטרי בו אתה לומד מערכת מיוחדת לניתוח נקודות תורפה ואלו כלים נותנים לך בכדי להתגבר עליהן? האם תמצה את יכולתך בתגבורים קבוצתיים או אימונים פרטיים?

מאמר זה נכתב באדיבות EZ Way פסיכומטרי

www.ezway.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד אהוד צלטנר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]