חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיצול דירות לאחר המחאה החברתית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתיבת מאמרים כתיבה שיווקית קופירייטינג

נושא המאמר: כתיבת מאמרים באינטרנט- על מה לכתוב וכיצד
מאת: אריאלה זמיר   שמור מאמר למועדפים

הרשת האינטרנטית, מהווה חכה משוכללת לבעלי עסקים כדי לדוג לקוחות פוטנציאליים. בעוד רבים מאיתנו משקיעים ימים בכתיבת פליירים, בעיצובם ובפיזורם בתיבות דואר אקראיות, (או באנשי מקצוע ), יושבים אחרים שעות בודדות, כותבים מאמר ובלחיצת עכבר מקבלים ים של כניסות לאתר שלהם.
על מה לכתוב וכיצד –ברשימה של אריאלה זמיר.

פיתיונות ברשת // אריאלה זמיר

אתם שוב חושבים על הדפסת פליירים ואיפה אתם יכולים לפזר אותם?
מה דעתכם לכתוב מאמר ולשלוח לחלל הווירטואלי? קשה? תחשבו כמה כסף יעלו לכם הפליירים, כמה כתותי רגליים, טלפונים וכמה לקוחות בסוף "תתפסו". ואם כל זה לא משכנע, אז רק לידיעתכם, גם פליירים צריך לדעת איך לכתוב. השתכנעתם? יאללה לעבודה. בלחיצת ENTER אחת תוכלו לשגר את היצירה אל העולם.

1. על מה לכתוב?

על מה התכוונתם לעשות פלייר?

א. סדנאות /קורסים / הרצאות וכו'.
תתארו את הסיפורים שמאחורי הסדנא. תנו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לראות את עצמם בסיפורים האלו. את האישה שמתאבלת על אובדן הנישואין ולא מצליחה לאסוף את עצמה (סדנא לפתיחת פרק ב'), את האימא שעומדת חסרת אונים מול התינוק שהכניס כמה עלים של דשא לתוך הפה ומשתנק (קורס החייאה לתינוקות).

ב. ליבה
אתה יועץ פיננסי לעסקים קטנים? כתוב מאמרים מהעולם שלך (הלא קטן בעליל). החל מטיפים איך לשרוד את השנתיים הראשונות של העסק, דרך ניהול נכון של תזרים מזומנים ועד לרמזורים אדומים בכביש אל הירוקים. כתבו על זה כבר? לא יכול להיות!, לעולם אף אחד לא יכול לכתוב על העסק שלך כמו שאתה כותב עליו. רק אתה יודע על נקודת החן שיש לו מתחת לברך שמאל.

ב. חידושים והמצאות
פיתחת שיטה מיוחדת להרזיה? – כתבי עליה. על החדשנות, על פריצת הדרך, על התוצאות בשטח (את יכולה לראיין מטופלים). תוך כדי תקתוקי מקלדת את מניפה טוריה של חלוצה. בבוא העת, כשהמתחרים ינסו ללכת בתלם שיצרת, הם יגלו שכבר מזמן עברת לטרקטור. במילה אחרת "מומחית".

ג. תגליות
גילית תוך כדי טיפול באומנות עם ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז, שאם הם שומעים ברקע קולות מהטבע, הם נרגעים ויוצרים בצורה טובה יותר ומרוכזת, שתף בתגלית את ההורים לילדים כאלו,
הם לבטח ישמחו לשמוע שיש דרכים ידידותיות בהרבה מריטלין.

2. איך לכתוב?

בין אם אתה כותב על הדרך ליצור גופים חלולים מעיסות נייר ובין אם את קוסמטיקאית הרוצה לכתוב על תמצית הדרים חדשה שהופכת פנים לחלקות כמו קליפת תפוח, יש לכתוב את זה בצורה נכונה. נכונה מבחינת התוכן ונכונה מבחינה הצורה.

א. התרכזו בנושא
את רוצה לכתוב על תמצית ההדרים? התרכזי בה. מה היא מכילה? מה יש בה שגורם למראה חלק, רענן ובריא?. אלו תופעות לוואי (אם בכלל) היא יכולה לגרום?, האם יש לה את האישורים המתאימים ממשרד הבריאות?, למי היא מיועדת? ועוד כהנה שאלות שישאלו את עצמן אלו שיקראו את הדברים.

אם תוך כדי הכתיבה נזכרת, בהארה הגדולה שהייתה לך באמצע הקידה לשמש בשיעור יוגה, כי ייעודך הגדול בחיים הוא להיות קוסמטיקאית, –יופי! תשאירי את זה לפוסט במסגרת בלוג שתפתחי באחד האתרים. או כטור אישי שתפרסמי אותו באחד מאתרי הנשים. תוכלי לקורא לו "פינצטה"- סיפורים קטנים מחדר הקוסמטיקאית.

ב. רכזו תועלות
שהשירות שלכם, או המוצר נותנים. אם זה ייעוץ קצר מועד, עלות יחסית נמוכה ביחס לאלטרנטיבות האחרות הקיימות בשוק, טיפול ללא כאבים או ללא שימוש בחומרים כימיים, אפשרות ליישום עצמי ועוד. הראו להם את התועלות על עיניים לחות שלא יצטרכו להתייבש עד שיאספו אותן בפינצטה.

ג. גרמו להם להתרכז
פתחו את המאמר שלכם בפתיח מעניין. אתם יכולים לנסות פתיח סיפורי, פתיח סטטיסטי או כל פתיח אחר שיכול לגרום לאצבעות של הלקוחות שלכם לגלגל את העכבר. הימנעו מקלישאות דוגמת: "תמצית ההדרים תעשה לך עור פנים כמו טוסיק של תינוק". אנשים יגיעו בהבזק באנר אחד למסקנה שמה שאת אומרת, אומרות כל הקוסמטיקאיות.

ד. עריכה
הגהה, שיכתוב, עריכה - כל התשובות נכונות על מנת שהמאמר יראה יפה, ולא רק שהתוכן שלו יהיה מעניין. כתבתם הכול בצורה של בלוק?, חלקו לפסקאות.
זה הזמן לבדוק למה הוורד סימן כמה אדומים. להכניס פסיקים ונקודות.
בדקו כמות מילים. לא, אין צורך לספור. יש מונה אוטומטי תחת "כלים" או tools"".
פחות מ-300 מילה – קצר מידי. מעל 800 – ארוך מידי. נסו לכוון על האמצע.

ה. הוסיפו כותרת והפנייה למאמר.
זה אף פעם לא מזיק להגיש לעורך עבודה קרובה לשלמות. המאמר שלכם רק יפורסם מהר יותר.

ו. סיימתם? בראוו!
רגע! את האתר שלכם רשמת?

www.zamirkeyword.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאלה זמיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]