חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שאלות בדרך להכנת תוכנית עסקית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס פאנג שוואי בנייה ושיפוצים קורס נדל"ן לימודי יזמות עסקית בעולם הבניה

נושא המאמר: נדל"ן
מאת: מכללת בילדינג   שמור מאמר למועדפים

הכסף בנדל"ן... אבל איך מגיעים אליו?

מי לא טייל ברחבי ישראל, ופתאום נפלו עיניו על פיסת קרקע בודדה שאין עליה ולו בניין אחד לרפואה ואמר, "את הבית שלי הייתי שם כאן!" או, "איך אף אחד לא תפס את השכל להקים פה גן אירועים/ מרכז מסחרי/ גן ילדים/ פארק שעשועים..." והרעיונות הם יצירתיים ובשפע אך נגמרים ברעיון. השאלה הגדולה, איך נכנסים לתחום הרווחי הזה? האם כל פיסת קרקע לא משומשת יכולה להיות פוטנציאל של יזמות נדל"ן? האם חייבים להיכנס לתחום יזמות נדל"ן או שישנם תחומים נוספים?
לפני שניכנס לנדל"ן יש להבין למה נדל"ן. יש להבין שבתרבות הישראלית כיום מגורים הם כבר מזמן לא רק קורת הגג שתחתה ישנים. כיום התפתחה תרבות דיור עצומה, ישנן דירות נופש, דירות סטודיו, דירות יוקרה, דירות להשכרה, בתים פרטיים, פנטהאוזים, בתים משותפים, לופטים, דירות גג, , דופלקסים, טריפלקסים ואין ספק שימציאו עוד שילובים בתחום הזה שהולך ומתפשט. לא רק אופן הדיור משתנה,גם החנויות השתנו במירוץ השנים. כיום תוכלו למצוא ריכוזי חנויות בקניונים, סנטרים, אאוטלטים, רחובות פתוחים, רחובות סגורים, גרנד, מדיום, סמול... כל אחד מחפש את המקום בוא יוכל לבלוט. מקומות בילוי נעשים חשובים יותר, אולמות אירועים, קלאבים, פאבים, צצים כמו פטריות אחרי הגשם. בתחום המשרדים, לא רק מחפשים את הבניין היוקרתי, בתי עסק אף יושבים בבניינים ישנים ולא רק במגדלי משרדים, בפארקים ענקיים, במגדלים מעורבים ועוד. כמובן שלכל אלה יש לבנות חניונים, מרכזים לוגיסטיים, מפעלי תעשייה וזה רק על קצה המזלג.
הנדל"ן מתפרש על פני המון אפשרויות להשקעה. השאלה באיזה צד של ההשקעה אתם רוצה להיות? המשקיע עצמו, שהובא לנכס על ידי מתווך נדל"ן? היזם שבאמצעות יזמות נדל"ן הביא לבניית המקום? רק תבחרו.
אם החלטתם לתווך את העסקה, אין זה אומר שבגלל שהצלחתם להפגיש בין הבת השכן לבין הבן של בעל המכולת התיווך הוא עניין של מה בכך.
אם ברצונכם להיות רציניים ולהיכנס לעובי הקורה, יש לעשות קורס תיווך נדל"ן שילמד אתכם את רזי הענף ואת הידע הרב הנדרש על מנת לעבור את בחינת רישוי למתווכי נדל"ן. לימודי נדל"ן אלו יקנו ידע והכרת תהליכים שיגדילו את הסיכוי לרווח יזמי מכובד. מתווך נדל"ן אשר לא עבר את בחינת הרישוי לא יוכל לעסוק בתחום הזה ולצבור מוניטין. אין דבר כזה, סתם להתחיל להיות מתווך נדל"ן.
תחום יזמות נדל"ן גם דורש קורס מיוחד של לימודי יזמות נדל"ן .זאת עקב השוק המורכב נדל"נית שאנו חיים בו בישראל, איך משיגים את האדמה מהממשלה, מקק"ל, מחקלאים ורשימת הבעלים עוד ארוכה. ונניח שמצאתם שטח שאף אחד לא חשב עליו לפניכם במדינתנו הענקית, איך בודקים את כדאיותו? איך מעוררים את ההד התקשורתי ומקימים מערך שיווק ומכירות לפרויקט? בלי כל זה פרויקט יזמות נדל"ן לבטח לא ינסוק.
לסיכום, יש פוטנציאל אדיר לתחום הנדל"ן ובייחוד בארץ, דברים אחדים שיש לזכור הוא שללא קורסים מכשירים לתחום הזה אין מה לעסוק בו, ולכן כל "הוראת תפעול ליזם הנדל"ן המתחיל" הן לא רציניות. אם אתם להוציא את המיטב מהעולם הזה צריך להיכנס אליו חזק, אחרי קורסים מכשירים רציניים לכל אחד מהתחומים החל מקורס רישיון תיווך נדלן, לימודי תיווך נדלן, לימודי יזמות נדלן, ועד לקורס בחינת רישוי נדלן שבלעדיה לא נעשה מתווך מתווך.

www.buildingcollege.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מכללת בילדינג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]