חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חנות אמיתית או רק וירטואלית - תוכיחו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיסים העלמות מס רשות המיסים עו"ד מיסים

נושא המאמר: פעולות רשות המיסים כנגד העלמות מס
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) [email protected]

חדשות לבקרים אנו עדים למקרים רבים בהם נישומים "בוחרים" שלא לדווח לרשויות המס על אירוע מס שארע, בכדי להתחמק מתשלום המס. הניסיונות של רשויות המס בארץ ובעולם להלחם באלה הבוחרים לנהוג בדרך קלוקלת זו, עתיקים כמו המס עצמו.

דוגמאות לניסיונותיהם של נישומים להעלים מס הן רבות ומגוונות ביותר. ביום 11.3.08 למשל, הורשע אדם בהעלמות מס בגובה של 900,000 ₪ בגין מכירת 5,000 מכשירם ניידים שרכש בחו"ל מבלי להירשם אפילו כעוסק מורשה במע"מ, רק לאחרונה נחשפה פרשיית "עקיצה ברשת" על ידי חקירה סמויה שניהלה רשות המיסים, בה מואשמת חברות מסוימות בהפצת חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים.

למרות סמכויותיהן הרבות של רשויות המס בארץ להתחקות אחר אותם נישומים כאמור, אירועי מס רבים אינם מדווחים לרשויות המס. הנפגעים העיקריים הם כמובן יתר האזרחים, בכך שמימוש מטרת גביית המס הנועדה לממן את פעולותיה של המדינה נפגעת, והיא נופלת בסופו של דבר על אלו שכן משלמים מס כדין.

צעד גדול לשיפור אכיפת גביית המס ככלל, וכנגד מעלימי מס בפרט צעדה המדינה עת החליטה ביום 15.9.03 לאחד את ניהול נושא גביית המיסים, באמצעות הקמת רשות מיסים בארץ המאגדת בתוכה את אגף מס הכנסה, אגף מיסוי מקרקעין ואגף המכס והמע"מ. אחת המטרות שהציבה בפניה רשות המיסים בישראל, בכדי להילחם בתופעת אי הדיווח עת הוקמה ביום 1.9.04 בראשותו של איתן רב, הינה שקיפות מלאה וחיזוק המחויבות הציבורית לתשלום מס.

כלי נוסף בו עושה רשות המיסים שימוש לחשיפת מעלימי המס הם "מעבירי מידע", הלוא הם "מלשינים". אומנם תופעה זו גונתה על ידי רבים, אך בשנה האחרונה נרשמו מעל ל-1,000 העברות מידע אשר לפחות 100 מהן הביאו לגילוי מעלימי מס כבדים, לפתיחת חקירה נגדם, העמדתם לדין או גביית כופר כסף מהם.

בנוסף לפעולותיהם השוטפות של מחלקת החקירות והמודיעין של רשות המיסים, אשר מטרתם לחשוף מעלימי מס, מבצעת רשות המיסים מבצעים ממוקדים. בשבוע שעבר למשל, ערכה רשות המיסים בישראל מבצע ביקורת ניהול ספרים באזור נתניה אשר ממנה עלה, כי ב-41% מהעוסקים שנבדקו נתגלו ליקויים בניהול ספריהם ומתוכם 19% כלל לא רשמו תקבולים וכלל לא ניהלו ספרים.

משרדנו, המתמחה בדיני המס בארץ ובחו"ל מאמין, כי ניתן להילחם בנישומים המעלימים מס בדרכים חוקיות אך יחד עם, יש לשמור על זכויותיו של כל נישום ונישום. מטרתו של בית המשפט בסופו של יום היא גביית מס אמת, ועל ידי קידום פעולותיה של רשות המיסים ניתן יהא לצמצמם את אחוז מעלימי המס בקרבנו.



רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]



www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]