חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תחום הזכיינות צובר תאוצה בשנים האחרונות ומגלגל בארץ ובעולם למעלה מטרליון וחצי יורו בשנה. יזמים שמעונ...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לשכות סריקה סריקת מסמכים ניהול מסמכים סריקה

נושא המאמר: סריקת מסמכים בחכמה
מאת: מנהל האתר Documents – אתר השער לניהול וסריקת מסמכים   שמור מאמר למועדפים

לקוחות רבים המבקשים לבצע סריקה בעצמם או להיעזר בספקי שרותי סריקה נוטים לחשוב כי סריקה ברזולוציה גבוהה תיתן תוצאות טובות יותר. סורק מקצועי מאפשר סריקה ברזולוציה מכסימלית של 600 DPI.

סריקה בעוצמה המירבית תיתן אמנם קובץ איכותי, אך יחד עם זאת משקל הקובץ יהיה גבוה והוא עשוי להגיע לערכים הנעים בין מספר מגה ביטים בודד ועד כמה עשרות מגה בייטים. אני יכול להמליץ בחום על סריקה מסוג זה במקרה אחד – כשתרצו לסרוק תמונות.
אם יש לכם תמונות צבעוניות וחשוב לכם לקבל איכות דומה לצילום במצלמה דיגיטלית, כדאי לסרוק ברזולוציה המכסימלית.

קחו בחשבון שקצב הסריקה יהיה איטי, גם אם הסורק מחובר למחשב מתקדם. ככלל, כשאתם רואים סורקים המבטיחים ערכים של של 4,800 DPI או 9,600 DPI חשוב לדעת שערכים אלה אינם ערכי סריקה אמיתיים של הסורק, אלא מדובר בערכים שעברו אינטרפולציה באמצעות מעורבות תוכנה. מאידך, סריקת תמונות או מסמכים הדורשים איכות גבוהה מומלץ לבצע ברזולוציה של של 300 DPI. לקבלת איכות מכסימלית כדאי להגדיר את מצב הסריקה בערך גבוה של עומק הצבע, רצוי ב- 24 ביט.

אם אתם רוצים לסרוק מסמכים בשחור לבן בלבד, אני ממליץ על לא יותר מ- של 150 DPI. גודל הקבצים יהיה מספר עשרות קילו בייטים, האיכות תהיה טובה וקצב הסריקה יהיה מהיר.
לכן כשאתם מתלבטים באיזו רזולוציה לסרוק, השתמשו בהמלצות האלה ותקבלו סריקה איכותית, מהירה ובנפח קטן וסביר שלא יתפוס שטח אחסון גדול במחשב שלכם.
הכותב הוא מנהל האתר Documents – אתר השער לניהול וסריקת מסמכים.
http://www.documents.co.il

www.documents.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מנהל האתר Documents – אתר השער לניהול וסריקת מסמכים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]