חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להקטין את כמות דואר הזבל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אחריות חברתית יחסי ציבור

נושא המאמר: אחריות חברתית ויחסי ציבור
מאת: יעל לוטן - מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים


אחריות חברתית ויחסי ציבור

מה הקשר בין עולם העסקים לחברה ולערכים? בדרך כלל נראה כי אין כל קשר בין עולם העסקים למה שקורה בחברה שלנו ואם קיים קשר כזה הלוא הוא סמוי מן העין.
אחריות חברתית הוא המעשה בו ארגונים ועסקים מוכנים להתחייב ולעזור לקדם אוכלוסיה מסוימת או ערך מסוים בחברה מתוך אמונה בו ורצון בקידומו.
אחריות חברתית תהיה הפיכת הקשר בין עולם העסקים לחברה ולערכים חברתיים לגלוי ומוכר.
למעשה, יותר ויותר חברות מבינות היום כי באמת יש בכוחן וביכולתן להשפיע, לשנות ולעזור בתחומים שונים בחברה ובכך לתרום בצורה מהותית ולסייע לחברה.
דוגמא מצוינת לפרויקט אחריות חברתית וקשר עם הקהילה שלקחתי בו חלק היה עם חברת פרטנר:
חברת פרטנר ראתה את הקשר עם הקהילה כחלק בלתי נפרד מדרכה וערכיה. את קשרי הקהילה של פרטנר הוביל חזון של חינוך וטכנולוגיה. חברת פרטנר מאמינה כי אימוץ הטכנולוגיה הוא צעד הכרחי בדרך ליצירת הזדמנות שווה ובעידוד למקצוענות.
במסגרת פעילותה ומעורבותה בקהילה, יזמה חברת פרטנר את קייטנות orange – קייטנות המשלבות לימודי טכנולוגיה ותקשורת עם פעילויות העשרה ונופש לילדים. הקייטנות הופעלו בשיתוף עם גופים עירוניים וקהילתיים ומעורבים בנושא ממנהלי המרכזים הקהילתיים ועד ראש הערים.
במהלך השנים האחרונות קיימה החברה כ-30 קייטנות ברחבי הארץ.
כלומר: הערכים והאידיאולוגיות של החברה הפכו לעשייה ותרומה בקרב אוכלוסיות שזקוקות לעזרה הזו- חשיפה לקדמה ולטכנולוגיה.
באותה צורה בדיוק כל חברה יכולה לבנות את האסטרטגיה שלה ולראות מה הערכים שחשובים לה, איזה מסר היא הייתה רוצה לשדר ואיזו עזרה תשקף את מהות החברה. לאחר מכן, העשייה למען הקהילה והתרומה יהיו יישום האסטרטגיה ברוח הערכים והמודל הרצוי.
מעורבות חברתית של ארגונים ועסקים הינה תופעה ההולכת ומתרחבת בשנים האחרונות גם בישראל. יותר ארגונים מגדירים מחויבות חברתית כאחת המטרות העליונות בחזון של עסק.
אפשר לראות שישנה מודעות לחשיבות הדבר מבחינת שני הצדדים העסק והחברה. ארגונים החלו להבין את הערך המוסף העסקי שמקבל הארגון כתוצאה מכך שהוא תורם למען מטרות חשובות בחברה, וזאת מעבר לסיפוק הרב שמקבל צוות העובדים.


בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מפנימות את רעיון האחריות החברתית. אבל לאמצעי התקשורת השגרתיים אין מקום או רצון לספר זאת, כך שהפעילות הענפה לא באה לידי ביטוי בצורה הולמת. אנחנו, כגוף תקשורתי, שפועל לקידום אחריות חברתית ולפעילויות של שיתוף פעולה אסטרטגי בין שלוש צלעות המשולש: עסקים, קהילה ותקשורת, עונים על הצורך החיוני של הבאת דברים לידיעת הציבור.

בברכה,




יעל לוטן – מנכ"לית
לוטן תדמיות בע"מ
03-5667474
Lotan@lotan.org.il



www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן - מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."