חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפחמימות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליווי עיסקי הלוואות הגדלת קו אשראי

נושא המאמר: שהחבל על הצוואר זה מתחיל להיות מאוחר
מאת: כפיר חזז, מכ"ל ים הזדמנויות עסקיות   שמור מאמר למועדפים

אתה עובד מסביב לשעון, אין יום ואין לילה, אתה מגיע ליום האחרון של החודש ועוד פעם חסר לך כסף למשכורות. תשלומים המחאות שהוצאת, הכל בדיוק על האשראי האחרון, הבנקים כבר לא יכולים להתחשב כמו שעשו פעם ולתת לך למשוך עוד קצת ולחרוג, הם טוענים שיש מעליהם חוק וידיהם כבולות. עסקים רבים הפונים אלינו נמצאים במצב זה בדיוק. סובלים מחוסר ניכר בהון חוזר המוגדר כמצב קשה ביותר לעסק שיכול להתפתח ומעוניין לגדול.
שהחבל על הצוואר קשה מאוד למצוא פתרונות יצירתיים ולהעניק ליווי עסקי על מנת לצאת מהצרה, הבקשה לבעלי עסקים חוזרת ונשנית, "אל תחכה לרגע האחרון, שהחבל מונח על הצוואר ורק אז תחל לחפש פתרונות ותפנה לליווי עסקי, אלא עשה זאת כל עוד ידך על העליונה". ראיה לטווח ארוך ובניה נכונה של פיתוח עסקי יכולים למנוע מצבים כאלו, לא אחת הכנו תוכניות פיתוח לעסקים שאיתם פנינו לבנקים על מנת להגדיל את האובליגו, שהפניה נעשתה מתוך ראיה רחבה וארוכת טווח יצרה אהדה אצל מנהל הסניף דבר אשר נתן לו את האפשרות להעניק לך את ההלוואה הדרושה או הגדלת קו האשראי שלך.
קיימות מספר סיבות לבעיית ההון חוזר, ביניהם, גידול של החברה, ירידה במכירות בכלל או עקב עונתיות בפרט, דברים אילו ורבים נוספים ניתן לחזות אותם מראש ואם מבצעים הכנה בצורה מסודרת אין שום סיבה שלא נהיה מוכנים לימים קשים, הרי אנחנו חיים בעולם העסקי הפרוע שמקורו באי הוודאות.

ההשפעה של בעיית תזרים מזומנים הינה בעיה שאינה משפיעה רק הפעילות בסוף החודש, אלא משפיעה על כל הפעילות העסקית של הארגון, הזמן הנגזל שיועד לפעילות השוטפת, רב, והלחץ גובר בכל יום שעובר. אתה כל הזמן חושב איך לצאת מהבעיה וכיצד לפתור אותה במקום להתרכז בניהול ופיתוח העסק.
קיימים פתרונות רבים, ניהול תזרים מזומנים תפעולי, תמחור תקופתי וכד' שיקנו לך את היכולת לראות לטווח ארוך, תשתמש בהם ותהפוך אותם לכלי ניהול, שבאמצעותו תוכל להקטין את הבעיות בעתיד.

בהצלחה, כפיר חזז

** אין בבלוג זה להמליץ או להציע מהלך ו/או פעילות עסקית כזאת או אחרת, כל מקרה הינו לגופו ומחויב להיבדק בצורה העסקית הטובה ביותר לפני יישומו בפועל.

www.yam-net.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י כפיר חזז, מכ"ל ים הזדמנויות עסקיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]