חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה אנחנו עושים ניתוח פלסטי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות תקשור רפואה משלימה הדרכה רוחנית

נושא המאמר: התמודדות עם נושאים הקשורים לזוגיות
מאת: אורן נוטוביץ   שמור מאמר למועדפים

סיפור ראשון:

שאלה: ערב טוב, .
שמי לאה וברצוני לדעת האם תיתכן זוגיות עם דודו והאם ניפגש בקרוב.
הכרנו לפני חודשיים אך עדיין אנחנו בשלב של שיחות במסנג'ר ובטלפון.
תודה רבה וחג שמח

תשובה: לאה היקרה,
נסי לחשוב לבד, האם את יכולה ליצור קשר עם אדם שאת לא כל כך מאמינה בו וגם לא ראית אותו? את חכמה מאוד, אנו יודעים זאת וכבר שנים לבד מחכה לנס הגדול, באמת כדאי להפגש עם אדם לא בטוח, שאת לא יודעת עליו באמת שום דבר? נסי להקשיב לאינטואיציות שלך ותהיה לך תשובה ברורה. באם לא, חיזרי אלי ואנסה לעזור.
הקשיבי לעצמך !!! באהבה ואור, אורן


שאלה: ערב טוב שוב,
אתה צודק אני שנים לבד. אך חושבת שגם בליינד דייט זה דבר לא בטוח בכל המובנים כך שצריך לקחת ריזיקות בחיים.
אני גרה במקום שמאד קשה להכיר בו. אני גרה בצפון הרחוק. כך,שכל שנותר לי הוא להיעזר באתרים השונים.
אשמח בכל זאת לקבל את חוות דעתך על הבחור.
תודה רבה

תשובה: ללאה היקרה,
אני מוסיף לך בדיקה ביואנרגטית: כשאני בודק את הבחור מותר לי לבדוק באופן כללי את מצבו האנרגטי ולעולם לא לפגוע בפרטיות שלו.
בתמונה כללית האדם חלש מאוד בכל המובנים, הוא זקוק להרבה אנרגיה
כל הזמן ואני לא חושב שזה מה שאת רוצה וזקוקה לו.אני לא רוצה להמשיך לפרט כי אסור לי, אך לא אמליץ לך עליו לקשר רציני.
אני מבין מאוד את בעייתך. את עוד צעירה ויש אפשרויות רבות להכרות
גם מחוץ לאינטרנט: סדנאות, קבוצות תמיכה, אתרים מהימנים שבהם את
רואה את האדם שמולך. שוב, יש לך אינטואיציות חזקות מאוד ואת לא משתמשת בהן בקשר זה. את יודעת לייעץ לאחרים טוב אך לעצמך קשה לך וזה מובן.
נסי לא להלחץ, בקרוב מאוד תכירי מישהו שיעשה לך טוב וזה מה שחשוב,
אל תוותרי על חלומותיך לגבי גברים. אני בטוח שתמצאי בקרוב מישהו נחמד.
אשמח לשמוע מה קורה, איתך, אורן

שאלה: היי אורן,
תודה רבה על הארתך. אקח את ייעוצך למקום טוב יותר ואפנים אותו בתוכי.
כמובן שאשמח לעדכן אותך באם תהיינה התפתחויות.

סיפור שני :

שאלה: שלום אורן,
האם אתה יכול לדעת בעזרת תיקשור האם תהיה לי זוגיות עם ב' עד חודש דצמבר? או שהאם אני אפגוש אותו ביום חמישי?
אם כן, מה אתה צריך לשם כך? איזה פרטים?
תודה
תשובה: לשוש היקרה. אני לא מתעסק בעתידנות. ניתן לראות כיוונים עתידיים אך אי אפשר לדעת הכל כי זה מבטל את הבחירה החופשית שלנו, עובדה היא שעד היום לא נולד אדם, בכל שנות האנושות, שידע לחזות עתיד במדויק.
ולשאלתך: שוש, את עייפה נורא וכבר מיואשת- יבוא, לא יבוא? אולי את לא תבואי? אולי הוא לא מתאים לך?. חשבי על כך וחזרי אלי.
איתך, אורן

שאלה: ובכל זאת אני לא כ"כ הבנתי את תשובתך? אתה יכול לדעת אם תהיה זוגיות או לא

תשובה: מעמית: התקשור לא נועד לחזות עתידות ומה שאורן שאל אותך אלו שאלות שאמרות לשקף את מצבך ולא את מצב הזוגיות שלך.
תקשור ועתידות זה שני דברים שונים ולצערי לא מעט אנשים מתבלבלים בניהם.
אני ממליץ לנסות ולחשוב על השאלות שאורן שאל אותך ושם מסתתרת התשובה.
יום טוב

סיפור שלישי:

שאלה: שמי טלי - אני אשמח מאוד לקבל ייעוץ והכוונה בשני נושאים עבודה וזוגיות. מה ניתן לראות לגבי עבודה חדשה וטובה בקרוב? כיוון מאיפה יגיע מקור הכנסה, פרנסה, איך יהיה שיפור במצב הכלכלי.
ובלי קשר לעניין, האם צפויות לי נסיעות לחו"ל בקרוב?
ומה ניתן לראות לגבי הקשר עם מישהו-? האם יסתדרו הדברים בשבילי בקרוב? הוא מאוד חשוב לי ומאוד קשה איתו, יש קשיים ומכשולים, מרחק גיאוגרפי, הוא גר בחו"ל ושום דבר לא ברור איתו, כל הסיפור מסובך ומעורפל, המשפחה שלו עשתה בעיות ומעט הקשר שהיה איתם נותק, גם החברים לא עזרו ונעלמו בפתאומיות. אני לא יודעת איך להתקדם מכאן לאחר הניתוק שנוצר, מה לעשות, איך לפעול נכון ולא לטעות, האם יתבהר המצב הזה בין שנינו? יש דרך לדעת מה הוא חושב ומרגיש? כי הוא לא משתף והוא בוודאי שמע חלקי מידע מבולבל ויש אי הבנות שצריך להבהיר.
אני אשמח מאוד לתשובות, תודה רבה.

תשובה: לטלי היקרה,
אין ולא יהיה כח שיאמר לך מה לעשות בעולם זה. את עייפה כבר מחיפוש אחר מזור לכאביך ומנסה למצוא ולא מוצאת, מן תהליך כזה שחוזר על עצמו, אולי הגיע הרגע להתמסד קצת, למצוא בן זוג לחיים ולהנות מהם. להביא ילדים ולהיות כמו כל בן אנוש? אנו צוחקים קצת כי זו לא התשובה עבורך. את אוהבת משחקים, להנות, להשתגע, להתפרע ולכן אין שום טעם לחשוב על התמסדות, זה לא הרגע עבורך יקירתנו. אין מה לחפש גבר לנישואין כרגע. הגיע הזמן לעשות חיים ולהנות בתקופה קשה זו, זה לא הזמן לנישואין, שוב, אנא נסי להרגע לרגע ולחשוב באמת על עצמך, מה אני נטלי רוצה מעצמי, מחיי כרגע? ברגע שתהיה לך תשובה ברורה עשי זאת ותהני. זה הרגע לפרוץ את כל מחסומי הרגש ולהנות כמשמעו, פחות שאלות ויותר הנאה, לחיות.
חשבי טוב על תקשור זה, אם יש בעיה חזרי אלי.
איתך, אורן

שאלה: אורן, גרמת לי לחייך כשקראתי את התשובה שלך, אתה צודק בהרבה דברים באופן כללי אבל בסה"כ אני לא באמת משחקת ומתפרעת, אני די "ילדה טובה" אבל אולי כאן הבעיה וזה בדיוק מה שאני צריכה לעשות כדי להרגיש יותר טוב, אבל אני לא יכולה להרגע כי אני יותר מידי דואגת לכל דבר, יש לי הרבה דאגות שקשה לי להשתחרר מהן וכנראה זה תמיד היה ככה, רק עכשיו אולי יותר.
אני אשתדל מאוד להקשיב לעצות שלך אבל בכל זאת אני רוצה, צריכה וחייבת לקבל תשובות אחרות לשאלות שלי כי אני באמת לא מבינה את כל מה שמתרחש כרגע למרות שבזמן האחרון אני מבינה יותר ויותר את הדברים. הכל כל כך מטושטש בשבילי וקשה לי מאוד לא לדעת כמעט כלום מה קורה, מה יהיה ואני רק רוצה שיהיה יותר ברור.
אז בבקשה הסבר לי בדרך שלך על מה ששאלתי, קצת להבהיר את התמונה , סביר להניח שיעזור לי מאוד.
תודה רבה, נטלי.

תשובה: טלי היקרה,
אנא, נסי לחשוב קצת על עצמך, את מאוד דואגת לכולם ולא שמה לב כלל לעצמך, זו "הבעיה". ברגע ומתפללים אל מי שאת מאמינה ומבקשים!!! מבקשים מה שאת רוצה, נושמים עמוק ושוב חוזרים על התרגיל. זהו תרגיל לחיים, כל יום בבוקרו של יום ואם בא לך אז גם בערב, לנשום עמוק ולשחרר. הרבה דברים טובים קורים בתרגיל כה פשוט שמכוון לכל אדם. ברגע שתפנימי שאת גדולה וחזקה ויכולה לשלוט בחייך, אפילו קצת, הכל משתנה. את בוחרת בכל בוקר מה לעשות ואיך לחיות ותוך פרק זמן די קצר הדברים מתחילים להתממש. זה נשמע אולי פנטסטי אבל זו האמת לאמיתה.
נסי ותהני ואם משהו לא מובן חזרי אלי.
בהצלחה, אורן

שאלה: אורן, תודה לך, הבנתי אבל בד"כ אני מתפללת ככה בלילה לפני השינה, מתי בדיוק צריך לעשות את התרגיל בבוקר? לפני שקמים או אחרי? בזמן האחרון אני כל כך עייפה בבוקר ולא יכולה לחשוב על כלום. אני אנסה, מקווה שאצליח גם להתרכז.
בנוסף, לא ברור לי למה אי אפשר לענות על השאלות שלי, אני מבינה שאתה עושה את מה שאתה חושב שנכון בשבילי כרגע, אבל אולי בכל זאת אפשר לומר משהו? חשבתי שאפשר לשמוע משהו, איזושהי תשובה, אולי צריך פרטים נוספים?
זה מאוד חשוב לי לקבל מידע בשלב זה. תודה רבה, טלי.

תגובה: לטלי היקרה,
אני חוזר אליך שוב בתקווה שהמידע "יארגן" לך את הדברים: את עייפה מאוד.
כדי שעייפות זו תעבור עלייך לעשות כמה דברים:1.לא לאכול ג'אנק פוד. להתחיל לחשוב על עצמך כיצור נפרד מכל אדם, כישות אור הרוצה להתפתח ולהפתח לעולם, זה ייעודך, לשרוד ולהנות
2. חלק מהתשובות נמצאות כמובן בשאלות שלך, עייפות- לאכול ולישון טוב.
הכרות עם גברים- לא עכשיו כשאת עייפה כל כך, עליך להתחזק בדרך הנכונה, גבר לא יעזור לך בכך להיפך ואת יודעת זאת ועדין מתנגדת לתשובות.
שמחה- לא לפחד כל כך. לצאת לטיולים, לנשום אוויר הרים, את לא זקוקה כרגע לתרופות וזה אומר שאם תאכלי יותר טוב תוכלי לישון טוב יותר, מה שיגרום לך להרגיש יותר טוב, דבר שיחזק אותך באופן כללי. מה שחשוב בכל התהליך הוא לא להתאמץ כלל. את לא צריכה לעשות שום דבר בבוקרו של יום, פשוט לשבת ולבקש עזרה ואז לא לעשות דבר. לתת לעולם לחבק אותך ולא לעשות דבר, תנסי ותהני וספרי לי איך הרגשת.
איתך, אורן

שאלה: שלום
תודה לך על התשובה,לא הספקתי להגיב קודם, מה שאמרת על ג'אנק פוד נכון, בזמן האחרון אני צורכת יותר סוכר וזה משפיע עליי, אבל אני מקפידה לשמור בעיקר בגלל בעיות של מערכת העיכול, יש לי רגישות גבוהה וזה הכרחי בשבילי לשמור יותר למרות שלא תמיד זה עוזר ולא תמיד שומרים. המון דברים לא מתאימים לי גם בתור טיפול כמו תרופות או תוספי מזון.
לאחרונה אני עושה טיפולי רפלקסולוגיה ואני לא רואה שיפור ברמה הפיזית,
אולי שינוי פנימי,רגשי, פרספקטיבה אחרת. בד"כ הכל תלוי באוכל הנכון בזמן הנכון וכמובן בגורמים נוספים.
באשר לתרגיל ניסיתי, כמעט שכחתי,לא הרגשתי משהו מסויים מיוחד, כנראה שצריך להמשיך, ביקשתי משהו שתכננתי כבר לעשות, ללכת לאיזה מקום ועשיתי וזה טוב שכך, השאלה אם זה קשור,ברור שמבקשים גם את הדברים הכי קטנים.
בעניין של הזוגיות, אני לא שאלתי על היכרות באופן כללי ואת מי מתאים לי להכיר עכשיו, אני רק שאלתי על מישהו אחד מסויים,זה שהזכרתי קודם, רק עליו ומה קורה איתו. האם אתה יכול בבקשה לספר לי משהו עליו,על ריי, משהו חדש אחר, טיפ קטן להמשך הדרך,הנושא הזה מורכב ומפריע לי חוסר הידיעה וכל השקט מסביב עכשיו. אני אשמח מאוד לשמוע את דעתך.
תודה רבה , טלי

תגובה: לטלי היקרה,
אני מצטער שלא עניתי לך ישירות אבל בד"כ אני מסתכל על ההודעות שנמצאות בראש הפורום ולא שמתי לב לתגובתך.
קודם כל את עייפה מאוד. הכי חשוב זה להתחזק. רמי יכול לחכות לך ועוד הרבה גברים גם. אין חשיבות לגבר מסוים כעת. את חייבת להבין זאת. כמה שתשאלי, תרצי, תחכי, הוא לא יבוא. את חייבת להבין זאת. שוב, ברגע שתביני זאת תתעוררי, יהיה לך קל יותר ותוכלי להתחיל לצעוד בדרך בה בחרת.
אין דרך אחרת מלבד בחירה חופשית בכל רגע. זה לא אומר שאנו יודעים או שולטים בכל דבר, ההפך הוא הנכון, אך ניתן לשנות דברים קטנים שהופכים לשינוי גדול.
אני ממליץ לך לרדת מהנושא של רמי ולהתחיל לטפל בעצמך, כמו שאת, יפה ורכה וענוגה. ברגע שתביני זאת עולמך יתמלא באור של עשייה ושימחה והקשר הבא יבוא מתוך כח ולא ממסכנות, מפחדים, מחוסר אהבה.
אנו מאוד מבינים לליבך ויודעים שקשה לך אך זה לא אומר שאי אפשר לשנות ולהשתנות ולפתוח דף חדש בחיים, דף של שימחה ואהבה.
תנסי לא להפגע מתקשור זה הבא ממך, מתוך עולמך הפצוע והכואב אל עולם של שמחה וצחוק וזה אפשרי.
אשמח לעזור לך. איתך, אורן

שאלה: שלום אורן
תודה רבה לך על התשובה ולא חשוב מתי היא מגיעה. אין ספק שהעזרה שלך מיוחדת וכך גם כל דרך העבודה שלך. אתה אומר דברים נכונים גם אם קשה להבין ולקבל אותם. אני אשתדל מאוד להקשיב לעצות האלה, רואים שהתקשור הזה בא ממקום ממש אחר, מקום טוב, אבל
אף אחד לא אשם במה שקורה לי, זה בעיה שלי, חבל שהדברים הסתבכו ככה אבל אני מאמינה ומקווה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. אני לא יכולה להסביר כרגע במסגרת הזאת את כל הסיפור המסובך הזה ואיך הכל קרה, כנראה שהיה צריך לקרות כי למדתי המון דברים חשובים בדרך וקיבלתי גם דברים טובים.
אני רק יכולה לומר שהנושא עם רמי נשאר מאוד פתוח ואי אפשר להשאיר את זה ככה, צריך לשים את הקלפים על השולחן בשביל להמשיך הלאה וזה קשה בשלט רחוק, כשהוא נמצא בקצה השני של העולם אבל חשוב לי לדבר איתו, זה גורם לי להרגיש טוב, אני רק צריכה לדעת עכשיו שזה אפשרי ושהוא לא מושפע מסיפורים ששמע, ממשפחה שלו ואחרים, שהוא יהיה מוכן לשמוע את הגרסה שלי בשקט. רק הפעם אני מבקשת לשאול,בבקשה אם אפשר לדבר איתו שוב, מזמן הבנתי בעצמי שדרך הפעולה שלי לא היתה נכונה והתנתקתי מכל האנשים האלה כבר הרבה זמן,לא רציתי אבל עכשיו אין שום קשר איתם. אני אשמח מאוד לתשובה.תודה רבה, טלי.


תגובה: טלי היקרה,
אנא, בבקשה ממך נסי לא לחשוב על רמי אלא על עצמך. את עצובה מאוד מכל מה שקרה לכן לא חשוב מה היה אלא מה קורה איתך כרגע. רמי לא אוהב אותך בכלל. את פצעת אותו והכאבת לו וזה נגמר. לא יעזרו כל ההתחרטויות שלך, מכתבים וכן הלאה. זה מה שהיה ונגמר. אי אפשר לחדש קשר זה לעולמים וטוב שכך. ברגע שתביני זאת יוקל לך מאוד. אנחנו עושים טעויות בחיים כי זה מה שצריך לקרות. אין דרך חזרה. באם את רוצה את יכולה לבקש סליחה כעת, כאילו לאוויר, כמו תפילה וזה יגיע ודאי לרמי או למי שזה צריך להגיע וזהו. האמיני שאפשר לכפר על דברים גם כשהאדם לא נמצא בסביבתנו. לשם כך נועדה התפילה והסליחה. ברגע שתביני זאת תוכלי לשחרר את רמי וזהו.
חייך נפתחים מחדש כעת לעולם מלא באהבה ושמחה ואין שום צורך להתעסק בעבר. שוב, כשתביני זאת יוקל לך מאוד וכל האנרגיה שלך תופנה לכיוונים חיובים וזהו.
אל פחד. אנחנו איתך תמיד ולעולם ועד.
שלך באהבה, כל האורות שבעולם

שאלה: תודה על הכוונות הטובות אבל הפעם אני לא מסכימה עם דברייך וחייבת לחלוק עליהם. מה שקרה לא היה ונגמר, זה עוד לא התחיל, זה רק בהקפאה. זה לא הגיוני בכלל שהוא ירגיש משהו שלילי בהיכרות כזאת שטחית, הוא לא מכיר אותי מספיק, והוא מעולם לא אמר לי שום דבר שלילי בצורה ישירה וגם לא בצורה עקיפה. רמי הוא אדם טוב לב ומאוד נחמד, רק צריך את הזמן שלו להבין. בנוסף, לא הגיוני לומר שפגעתי בו, גם אני לא מכירה אותו מספיק בשביל זה, ואני בכלל לא עשיתי לו שום דבר רע. אם כבר אפשר לומר שאני נפגעתי ממנו שלא בכוונה ומהמשפחה שלו שלא הבינו אותי ואת כל העניין המורכב הזה. בסה"כ דיברתי איתם ועם עוד כמה אנשים וביקשתי מספר טלפון, זה ממש לא נורא ולא סוף העולם למצוא טלפונים ולרצות לדבר עם אדם באופן ישיר כדי להסביר. דברים משתנים כל הזמן וברור שתמיד אפשר לחדש קשרים במיוחד במצב הזה, כמו שאמרתי קודם, זה בעיה שלי אז אני אמצא פתרון ואני אעשה את מה שאני אמצא לנכון.אני חושבת שכל הבעיות שלי נפרדות זו מזו ולא צריך לחבר הכל יחד, כל דבר הוא בנפרד. אני מאוד מודה לך על כל העזרה וההדרכה. טלי

תגובה: לטלי היקרה,
רציתי רק לאמר לך שתקשור הוא רק חלק מהחיים שלנו, זהו אור הדרך, אך אנו הבוחרים באיזו דרך ללכת ומה לעשות. אין שום חובה לעשות מה שנאמר, זוהי זכות ולא יותר. אני מקווה שיהיה לך טוב ובאם את זקוקה לעזרה, אני כאן.
בהצלחה, אורן

שאלה: אורן
תודה על התגובה, אני מבינה את מה שנאמר וכבר יודעת שהייעוץ הוא רק ייעוץ והבחירה וההחלטה הן תמיד שלנו. תודה על כל העצות החשובות.
נטלי
אשמח לענות לשאלות או תגובות למאמר.

בתודה, אורן נוטוביץ


אודות הכותב:
אורן נוטוביץ, עובד סוציאלי (B.A), מומחה לרפואה משלימה-הוליסטית.
אורן עוסק באבחון וטיפול בבעיות גוף ונפש ומדריך רוחני. שיטות אבחון וטיפול מיוחדות
כגון: תקשור, ביואנרגיה, הילינג, דמיון מודרך ועוד בשילוב עם נסיון רב וראיה רחבה של מכלול האדם, יוצרים מפגש מיוחד הנותן אור על מקורות הבעיה והדרכים הטובות ביותר לטפל בה.
אתר: www.orentikshur.com
טל. 054-6649283

www.orentikshur.com/37648/שאלות-ותשובות-בתקשור-זוגיות


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן נוטוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]