חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ערעור על שומת מס הכנסה ע"פ פקודת מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השכלה קורסים לימודים תכנון לימודים

נושא המאמר: האם קריאה מהירה מבטלת את הנאת הקריאה?
מאת: דנה טל   שמור מאמר למועדפים

הערה שכיחה למדי היא שקריאה מהירה מבטלת את ההנאה של הקריאה. עם זאת, האם זו הערה הוגנת לגמרי? האין הוגן יותר לומר שהיכולת לקרוא מהר מגבירה את הנאת הקריאה? כדי לענות על כך עלינו לבחון כמה סיבות לכך שקוראים מהר מלכתחילה.

עלינו לזכור תמיד כי קריאה מהירה זו מיומנות. היא נלמדת כאשר מתקיימות נסיבות אחדות ואין זו בהכרח מיומנות שיש להפעיל בכל פעם שקוראים.

לדוגמה, אם אתם מכורבלים במיטה עם רומן מתח חדש, לא סביר שתרצו לקרוא קריאה מהירה. הסיבה לכך: תחילה משום שהוצאתם כסף רב על הרומן ולכן אתם רוצים להאריך את משך הקריאה. שנית, מפני שחלק מהאווירה שהכנתם לקריאה היא אווירה של מנוחה ונינוחות.

אם נעבור עתה לתמונה שבה אנו קוראים את הדוח הכספי האחרון מחברת אי-בי-סי בע'מ, אפילו אם אנו עושים זאת במיטה, האווירה שבה אנו קוראים השתנתה דרמטית.

הצורך והסיבה לקריאת הטקסט בשני התסריטים האלה אינם דומים. בראשון אנחנו נמצאים בשעת פנאי. באחרון אנחנו נמצאים במצב מקצועי. ברור שבאחרון, שבו אנו רוצים לסיים את הקריאה ולישון, אנחנו יכולים לנצל את כישורי הקריאה המהירה ובראשון אנחנו עשויים להעדיף שלא לעשות זאת.

במלים אחרות, כישורי קריאה מהירה הם כישורים 'לפי הצורך'. תפעילו אותם לפעמים כאשר אתם צריכים לקרוא משהו מהר אבל אל תעשו זאת אם אין צורך.

יתר על כן, מאחר שרמת השימור שלכם משתפרת עם הקריאה המהירה, כדאי לקרוא מהר כאשר יש לכם צורך להבין ולשמור את המידע שאתם קוראים. אם נחזור אל הדוגמאות הקודמות של דוח כספי מול רומן מתח, סביר להניח שהבנה ושימור המידע בדוח הכספי מהווים יתרון עבורכם ועל כן תפעילו את כישורי הקריאה המהירה במקרה זה כדי לשפר את הסיכויים של ההבנה והשימור של הטקסט.

לבסוף, קריאה מהירה לא חייבת להיות מיומנות מקצועית מייגעת. אפשר ליהנות מקריאה מהירה באותו האופן שבו נהנים מקריאת רומן. כדי לעשות זאת עליכם ליצור אווירה מתאימה לקריאה מהירה. העלימו הסחות דעת, כגון מוזיקה ופטפוט. קראו את החומרים קריאה מוקדמת: קראו את תוכן העניינים, כותרות וכותרות משנה. אחר כך קראו את הטקסט במהירות. שמרו את המידע. השתמשו במידע זה.

מכאן שהיכולת לקרוא קריאה מהירה תאפשר לכם לבחור בקריאה מהירה יותר או איטית יותר. המדובר ביכולת לבחור.

www.limudimfinder.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דנה טל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]