חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איזה בן זוג אתה ? האם אתה בן זוג טוב ? כיצד תראיין את הדייט שלך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלות חברת הובלות אחסנה מחסנים

נושא המאמר: הובלות - מדריך ללקוח
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

הובלות – מדריך ללקוח
כדי לפתוח חברת הובלות לא צריך הרבה. כל שנדרש הוא לקנות או לשכור משאית או טנדר, למצוא מספר מצומצם של עובדים בשכר מינימום ויאללה לעבודה.
כיוון שכל כך קל כיום להקים חברת הובלות יש בשוק מאות חאפרים. אז איך תזהו את אותם חפארים? ואם כבר נפלתם על חאפר כיצד תצמצמו נזקים?
ראשית כל צריך לדעת לבחור חברת הובלות טובה ומקצועית. איך מזהים אחת כזאת? השיטה הטובה ביותר היא לקבל המלצות מאדם שהשתמש בשרות של אותה חברה. אפשרות שניה היא להיכנס לאינטרנט להקיש את שם החברה בגוגל ולקרוא קצת אודותיה. לחברות רציניות יש בדרך כלל אתר אינטרנט מכובד, לחאפרים ברוב המקרים אין אתר בכלל או לכל היותר יש להם עמוד אינטרנט שקל לזהות שמאחוריו לא עומדת חברה רצינית. כלל אצבע - בדרך כלל לחאפרים אין משרד והטלפון המפורסם הוא טלפון נייד בלבד.
איך החאפרים פועלים?
הרבה פעמים החפארים מפזרים הצעות מחיר מאוד זולות להרבה אנשים בלי הקפדה שלא להתחייב לשני אנשים שונים על אותו יום ואותה שעה. לבסוף הם בוחרים להגיע לאותו אדם שמשתלם להם לבצע את ההובלה והמזמין השני ממתין עם המכנסים למטה להובלה שלא תגיע. חלק מהחאפרים לא יצרו קשר בכלל וחלקם ירימו טלפון לספר שאחד הסבלים שבר את הרגל, או שסבתא של אחד מהם נפטרה.
המלצה
בחרו חברת הובלות רצינית ואמינה.
מה ניתן לעשות בכדי לשפר את הסיכוי שחברת ההובלות תגיע במועד שנקבע?
המלצה
הגיעו להסכם אם אותה חברה שאם אחד הצדדים מבטל הוא נקנס ב-500 ₪. סביר שאף אחד מהצדדים לא יגיע עם זה לבית משפט, אך בכל זאת הסיכוי שחברת ההובלות תגיע עולה.
העלמות פריטים
לא אחת נעלמים (למעשה נגנבים) פריטים בזמן ההובלה. כמו כן היו מקרים בעבר שכל תכולת הדירה נגנבה בשלמותה (בדרך כלל לשטחים).
המלצה
הקפידו להעביר פריטים יקרי ערך כגון תכשיטים ברכבכם הפרטי ואם מתאפשר סעו אחרי המוביל בזמן שהוא מעביר את תכולת הדירה.
ניסיון סחיטה
פעמים רבות נותן המוביל הצעת מחיר נמוכה מאוד ובמהלך העמסה הוא מנסה להעלות את המחיר.
הטיעונים השכיחים: "לא אמרתם שהדירה על עמודים" "לא ציינתם שיש שמונה מדרגות בכניסה לבניין" " לא דייקתם בתיאור המקרר בעל נפח שעולה על 500 ליטר" ולכן יש להוסיף עוד סכום כסף.
הצעת מחיר אינה כרוכה בתשלום לכן דאי מאוד שהמוביל יבוא יראה את הדירה ויתן את הצעת המחיר. בהרבה מקרים מנסים המובילים לחסוך את ההגעה ולתת הצעת מחיר בטלפון. במקרים בהם מדובר בחפצים בודדים וברורים ניתן להסתמך על הצעה טלפונית. במקרים בהם מדובר בתכולת דירה גדולה יש להתעקש שהמוביל יגיע לדירה וייתן הצעת מחיר כתובה.
המלצה
אל-תיכנעו לסחיטה. אם המוביל התחיל בהעמסה אמרו לו שהוא מוזמן להחזיר את הפריטים למקום ותזמינו מוביל אחר. ברוב המוחלט של המקרים המוביל יוותר וימשיך בהובלה.
חשיבות ההסכם
כמו כן, על מנת למנוע מראש סיטואציה כזאת מומלץ לחתום על הסכם עם המוביל לאחר שראה את הדירה. בדרך כלל חאפרים יעדיפו הסכם בע"פ על מנת להשאיר את הפרטים מעורפלים. דירשו הסכם בכתב והקפידו לפרט ככל הניתן: מועדן ההובלה, זמן ההובלה, תכולת הדירה (תוך פרוט מקסימלי), ביטוחים, קנסות בגין איחורים והפרות חוזה.
ביטוח תכולה
מובילים רבים מנסים לחסוך את ביטוח התכולה ובמקרה של תאונה בה תכולת דירתכם ניזוקה אין לה כיסוי ביטוחי
המלצה
בקשו לראות את פוליסת ביטוח התכולה. אל תתבלבלו בין פוליסת הרכב לבין פוליסת התכולה.
טיפים
עיקר שכרם של המובילים (הסבלים עצמם) מבוסס על טיפים. רוב התשלום עובר לבעל הבית.
המלצה
מומלץ לדאוג לשתיה למובילים ואם ניתן אז גם כיבוד קל. אין חובה לתת טיפ. ההחלטה אם לתת טיפ או לא היא שלכם והיא מבוססת על טיב השרות שהמובילים העניקו.

www.isa-group.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]