חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברת משלח יד זרה ע"פ פקודת מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רכישת דירה עו"ד נדלן עו"ד נדל"ן נדל"ן עו"ד

נושא המאמר: 15.5% הנחה ברכישת דירה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) [email protected]

רכישת דירה היא העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר עבור מרבית המשפחות בישראל, בוודאי עבור זוגות צעירים שעדיין לא התבססו כהלכה. בעקבות העלות הגבוהה של דירות, בעיות כספיות והחשש מלהתחייב במשכנתא בסכומים גדולים, מעדיפים זוגות צעירים רבים לגור בשכירות במשך שנים רבות ולדחות את ההחלטה לרכוש דירה משלהם.

בכדי לסייע לזוגות צעירים ולמשפחות חסרי דיור שרוצים לבנות בית משלהם, הגיש ח"כ אלחנן גלזר ביום 31.12.07 הצעת חוק לתיקון חוק מס ערך מוסף. לפי הצעת החוק יבוטלו מסים ברכישת דירה ראשונה באופן חד פעמי, באופן בו ייהנו הרוכשים מהנחה משמעותית ברכישת דירתם הראשונה, כך שמחירי הדירות יוזלו בשיעור דומה לשיעור המע"מ המוטל כחוק. במכירת דירת מגורים מידי קבלן, הפטור ממע"מ יינתן עד לסכום של 120,000$ כך שהחלק העודף לא יזכה לפטור ממס. יש לציין כי הפטור ממיסוי הנו חד פעמי לרכישת דירה ראשונה בלבד .
בכדי למנוע ניצול לרעה של החוק, מוצע שאם הדירה תימכר תוך חמש שנים מיום קנייתה ישולם מס ערך מוסף בגין הדירה כחוק.

על פניו נראה כי הצעת החוק מבורכת ותסייע לזוגות צעירים ומשפחות אשר אין בבעלותם דירה לרכוש את הנכס שחלמו עליו כל חייהם. מעבר לכך, בשל העובדה כי רכישת דירה מאדם פרטי שאינו עוסק במילא פטורה ממע"מ, הרי שהצעת החוק מעודדת רכישת דירות חדשות מקבלנים, עובדה אשר עשויה להניע את גלגלי הצמיחה במשק בכלל ובשוק הנדל"ן בפרט.
תמוהה בעינינו העובדה כי הפטור ממס יחול רק על רכישת דירות חדשות מקבלנים היות ודירות חדשות במרבית המקרים יקרות יותר מדירות ישנות, כך שהן פחות אטרקטיביות עבור זוגות צעירים. אנו סבורים כי על המדינה לסייע לזוגות צעירים גם ברכישת דירות שאינן חדשות באמצעות מתן סובסידיה, אם בדרך ישירה ואם בדרך של מתן נקודות זיכוי במס הכנסה.

העובדה כי הפטור ממיסוי יינתן רק לרכישת הדירה הראשונה עלולה לפגוע בזכותם של זוגות צעירים אשר קיבלו דירה או חלק מדירה בירושה, ליהנות מהפטור באופן שוויוני לזוגות אחרים, מהסיבה שהם רשומים כבעלי דירה או חלק ממנה ובשל כך לא יהיו זכאים לניצול הפטור החד פעמי.

רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]

רכישת דירה עו"ד נדלן נדל"ן עוד רואה חשבון מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il



www.adciser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד(רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]