חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דימוי עצמי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אבחון בתוי פנים הסרת עין הרע הסרת חסימות אנרגיות שליליות

נושא המאמר: עין הרע
מאת: מיטל אלבז (לביא)-מתקשרת יועצת רוחנית ומסטיקנית   שמור מאמר למועדפים

עין הרע

עין הרע זה אנרגייה שלילית ש"נדבקת" לאדם וגורמת לו עיכובים וחסימות בחיים.

עין הרע נגרמת בעיקר מיצר רע, צרות עין של אנשים, וקנאה.
אבל יחד עם זאת עין הרע יכולה להגיע גם כתוצאה של אהבה - כתוצאה של תשבוחות יתר.
עין הרע נוצרת גם מאיך שהשומע את הדברים חושב באותו רגע גם אם הוא הגיב בשימחה לדבריך המספר,עדיין עלול לקרות מצב שבו המחשבה של השומע בתת המודע שלו או במודע היתה צרות עין ,קנאה תחרותיות ומחשבות רעות. כיוון שלא חייב להיות מצב שכל פעם שתספר לאחרים מה שקורה איתך תידבק אליך עין הרע.
עלול להיות מצב אומנם אומנם נדיר אבל עדיין עלול לקרות מצב שתספר למאה אנשים אחרים דברים טובים שקרו בחייך ועדיין תצליח זה יקרה כי כשסיפרת להם את סיפורך השמחים המחשבה שלהם בתוך תת המודע או במודע היתה חיובית.

נקודה למחשבה: האם שכשאתם מספרים את צרותיכם לאנשים אחרים הופך המצב ליותר טוב???

למשל :
אמא שאוהבת את בנה מאוד והיא באה לכל החברות שלה בשכונה ובמועדון ובבנק ומספרת עליו כמה הוא מוכשר ומוצלח ומצליח ועובד בעבודה יוקרתית ותפקיד בכיר והוא גם לומד באוניברסיטה ויש לו אישה נהדרת משכילה בת בית מבשלת עובדת במקום עבודה מדהים והמשכורת שלה בעננים והאהבה בינהם עד לב השמיים ויש לו ילדים שיש להם הצלחה גדולה בלימודים ובחברה הם מאוד מקובלים ובריאים ויפים ופתאום בום טרח פתאום את שומעת שיש להם בעיות בזוגיות והם כל הזמן רבים והילדים פתאום חולים המון בלי שום סיבה מיוחדת והוא פתאום יש לו נחשים מתחת לרגליים בעבודה ואתה בכלל פיטרו מעבודה ויש לילדים פתאום בעיות עם חברים שמתחילים לסכסך.
הדוגמא הזו בכוונה מוצגת בהגזמה מספיק שיש עיכוב אחד בתחום אחד כדי להבין שמישהו עושה לך עין הרע מתוך אהבה או מתוך שינאה זה יכול להיות גם וגם.

עין הרע יכולים לעשות שכנים לקוחות חברים הורים ילדים סבא סבתא אנשים שעובדים איתך בעבודה ואפילו אתה לעצמך.
דוגמא:
אם אתה התקבלת למקום עבודה חד ומזהיר מבחינתך והובטחה לך משכורת גבוהה ותנאים טובים ואתה כ"כ מתלהב שאתה הולך לספר על כך לכל מי שרוצה ולא רוצה לשמוע אתה עושה לעצמך עין הרע. פתאום אתה עלול לגלות שאתה לא מתאים להם שם או שאתה פתאום עושה טעויות שטוטיות בעבודה או שפיך הורס לך.
המסקנה - תמיד תהיה צנוע גם בצורת לבוש גם בצורה חיצונית גם בצורת הדיבור גם בצורת המחשבה אתה לא יכול לדעת מאיפה זה יכול להגיע אליך.
דוגמא:
אם אתה בעל חנות ונכנסה אליך לקוחה שלא היתה מרוצה מהשירות שלך או מהיחס שלך אליה או של אחת המוכרות שלך ומספיק שהיא קיללה אותך בליבה או כעסה עליך מידי וזה פגע בה מידי (לא תמיד תדע מכך אתה בעל החנות) אתה עלול לגלות שתוך זמן קצר יהיו לך עיכובים בפרנסה והדברים לא יזרמו טוב בחנות.

עין הרע עלולה לגרום ל:
- בעיות זוגיות -ריבים פרידה או גירושין במקרים שהעין הרע או החסימות חזקות.
- בעיות פרנסה- סכסוכים עם חברים לעבודה שהופכים לנחשים מתחת לרגליים. טעויות שחוזרות על עצמם בעבודה שמעולם לא היו
צריכות להופיע במצב רגיל. ובמקרה של עין הרע חזקה וחסימות חזקות פיטורין ועד למצב שהבעיה תחזור גם במקום עבודה הבא אם תמצא עבודה חדשה.
-רעש בין בני הבית- פתאום יש כל הזמן ריבים לבית שבדר"כ רגוע עד למצב של צעקות רמות שמים ובמקרים קיצוניים אלימות.
-השתלטות עין הרע על הפה- פתאום אתה האוייב של עצמך אתה מדבר כל הזמן דברים שעלולים לפגוע בך ולהרוס לך בבית במשפחה
בעבודה אתה עלול גם לומר דברים שאתה לא מתכוון להם אבל הלשון תופסת רגליים ומדברת מעצמה בלי כל שליטה של המוח.

פרטים ליצירת קשר:
WWW.METAPLIM.CO.IL/MEITAL
פלאפון: 0522-584232 מיטל
אימייל: [email protected]
שיחה מאתר STARS בעלות של 9.90 לדקה 018-449-0179-88816 שלוחה 40 בשלוחה ישירה.

www.metaplim.co.il/meital


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל אלבז (לביא)-מתקשרת יועצת רוחנית ומסטיקנית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]