חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אודות הפזמונאי - אהוד מנור.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים סקס פמיניזם נשיות

נושא המאמר: הפמיניזם הוא כמו הסכסוך הפלשתינאי- אומר העיתונאי בן כספית
מאת: שירית בן- ישראל   שמור מאמר למועדפים

מבט בשניים- האומנם?

שבת. 11.00 בבוקר. מזמן לא צפיתי בתוכנית "מבט נשי". כן, אני יודעת, שכיום היא מכונה "מבט בשניים", לא בשתיים" חלילה וחס, הואיל ונוכחותו של בן כספית, על פי ההפקה, מטה את הכף, במסך, כמו בחיים, פעם אחת נוספת לטובת מתן במה למין הגברי. וכן, אני מכירה את הטענה, שהאקדמיה ללשון... הגוף הארכאי, אחד מהאנדרטאות שטרם נגנבו או נהרסו במדינת ישראל, קבע כך.



הפאנל- מי באמת קובע?

פרופסור דפנה למיש, ראש חוג בבר אילן, נציגת שדולת הנשים, שלצערי אינני זוכרת את שמה, מול נציגות העולם העסקי; שירה מרגלית, מנכ"ל משותף במקאן אריקסון ואילון זרמון, מבעלי "זרמון גולדמן". האקדמיה וארגוני הנשים מול המציאות הישראלית, המעוצבת ומיוצרת באמצעות עולם העסקים, הקובע את תמונת עולמנו, על פי שיקולי מכירות נטו.


זרמון- התם... או אולי התן?

פסח, למיטב ידיעתי יגיע בחודש הבא. ולמרות זאת, מיטיב זרמון לשחק את תפקיד ה"התם".
ומה, סקס זה דבר שמפריע?
מה, יעלי ויהודה עירומים נוטפי ריר, הזויים זה סקס?
וזה רע?,
אישה אנורקטית, לבושה תחתונים וחזייה שחורים, רכובה על מזחלת, המוביל מזחלת באמצעות כלבים, במינוס 40 מעלות זה סקס?,
והגבר בעירום, למעט תחתונים שחורים, שרץ באותו שלג זה סקס?, והעובדה, שהאישה בשחור מפתה את הגבר בשלג, בין הכלבים והקור זה סקס?
וזה בהכרח רע?
והאם לא כך מתנהגות כל הנשים בעולם?...
והעובדה שהגבר מהופנט, מעירומה של הדמות המייצגת את המין הנשי בסצנה וניגש אליה זה סקס?
וזה שהיא מפגינה את עוצמתה בהחלטה להפכו לכלב, (אמנם ראש הכלבים במזחלת שלה) זה סקס?,
וזה רע?.

מה אתן רוצות, ממני שואלות בתמימות, פניו של זרמון. התם מההגדה, והאמנה לי, התם במיטבו. אי אפשר להאשים את זרמון. הוא גבוה, תופש מרחב מילולי ופיזי עצום, ביחס לאוכלוסיית הפאנל, וחשוב מכך עבורו, מודע לכך.

לי נראה זרמון, מניפולאטור מעולה, המיטיב להשתמש בסטריאוטיפים גבריים קלאסיים, ומתעל אותם לרווחת לקוחותיו. ולא, הוא הכל חוץ מתם. וגם את זה לדעתי הוא יודע. מסוקס, מקורח, מזיל מיניות בעצמו, ובודאי שיקרא שורות אלא, יזיל ריר מעצם האמירה, כי עבורו היא מחמאה. בעצם, לדעתי לקהל מבוגר יותר, יכול זרמון לדגמן בעצמו. הוא ימכור את הסקס שלו. ולצערי גם יצליח.

שאלו אותו אם יש לו בת? והאם ירצה שהיא תהיה כזו. לא זוכרת שענה. אבל בטוח שהוא היה אומר שלו זה לא יקרה, או שהבת שלו, אם יש לו, לא תתנהג ככה. לה, למרות כל הפרסומות שהוא עושה, לה לא יקרו דברים כאלו. זה מנגנון ההגנה של רב הא- נשים.

הילדה היפיפה, שנרצחה לפני יומיים, כשנסעה ברכבה, להביא את אחותה מבנין, הסמוך למקום מגוריה בפתח תקווה, לא חשבה שלה זה יקרה, אבל, הרוצח שראה בודאי מליון פרסומות עמוסות סקס נשי קורבני, במינוס 40 מעלות בשלג, או בספק גבר וספק אישה ותפוח מתנגשים בעץ, חשב לצערי אחרת.




"פמיניזם זה כמו הסכסוך הפלשתינאי" מכריז בן כספית.

למה הוא לא שולט על פיו?. לעיתים, אני מרגישה שכספית מעתיק, ושלא בחן, את המניירות, השפה והקודים, הנהוגים ומקובלים על מגרשי הכדורגל, של בית"ר, מכבי, הפועל וכל השאר, אל מסך התוכנית. אז מי הוא בעצם מי?, אני תוהה, ביני לבין עצמי. הנשים הם הפלשתינאים, או אולי המחבלים המתאבדים, או אולי 72 הבתולות, והגברים הם היהודים?. וזה מסביר לי, את השנאה העמוקה שאני קולטת מכיוונו של כספית לעבר מוסקונה- לרמן. ולא, היא לא מייצגת עבורי את דמות האישה המשוחררת, גם לא את מודל החיקוי, לא פעם ולא היום. אבל אני, להבדיל ממה שנדמה לי, לא פיתחתי שנאה אליה. וכספית, על פניו, כן.



בנות....והאם אנו זקוקות לילדה בת 13 לפרסומת נוטפת סקס או לא?

שירה מרגלית, ממקאן אריקסון קוראת לנוכחות "בנות". כמובן, למרות שתצא, שנייה אחר כך לתיקון מיידי, בהתאם לרוח הפוליטי קלי קורקט. היא שבויה באותן תפישות שוביניסטיות, למרות שהיא מנסה להסוות אותן, תחת אצטלא של תודעה נשית, מהסוג שגורם לה לתהות, האם היא באמת זקוקה לילדה בת 13 לפרסומת נוטפת סקס או לא?. אתן מבינות?!.



התוכנית "בנות"

למען ההגינות אומר, שכאשר שמעתי על התוכנית, לפני מספר חודשים שלחתי להפקה, כתבות, פרופיל חברת STS, שבבעלותי, (המתמחה בהעצמת נשים, הן ברובד האישי והן ברובד העסקי), וצילומים שלי מתוכניות טלוויזיה, בהן השתתפתי, מתוך כוונה להגיע לאודישן. חשבתי שמדובר בתוכנית רצינית, שסוף-סוף תיתן במה לנשים. לא שוב, לבלונדיניות, בדרניות, חסרות תודעה ומודעות פמיניסטית, לא לבנות מצחקקות, למעט רבקה מיכאלי, הבלתי מתבגרת בעליל ומירי נבו. ציפית למודל חיקוי, ציפית למסר עם עומק. ציפיתי, חיכיתי וזה לא בא. אז התברר לי, שהתוכנית מופקת בחסות "אולווייס". שוב, חברה עסקית. היא לא מתעניינת בי. היא לא מתעניינת בנשים. היא מתעניינת ב-ב-נ-ו-ת. או ליתר דיוק בבננות. צעירות, קצרות תודעה, מצחקקות, שטוחות, חומר גלם ביד ה "אולווייס",לעיצוב דור נוסף של בנות, ולא נשים, מהסוג שזרמון מיטיב למכור להן את המוצרים, שהוא מייצג, כמובן מהולים ברוטב הסקס, הלא סקסיסטי... לכשתגדלנה (בגיל כמובן, ולא חלילה ברובד הרגשי- תודעתי- מנטאלי). תחבושות וטמפונים זה לא לנשים בגיל 48. בודאי לא לאישה מצליחה, מוכשרת ומשכילה, וגם יפה וחתיכה, בת 48 כמוני, שלפני חצי שנה עברה ניתוח של הוצאת רחם- חצוצרות ושחלות, ואגב, כמוני יש אלפים מידי שנה. אני ואתן, לא מעניינות את "אולווייס", לכן המסר- "שטוטניקי", השיחה- בגובה עיניים של גמדה, אוצר המילים ועומקו- דומה לשיחת בנות קשקשניות, מהזן הלא כל כך חכם, בגיל הטיפש עשרה. לפעמים יש חריגות משמחות, אבל הן בגדר טעות רגעית. עכשיו, אתן מבינות, מדוע לתוכנית קוראים בנות.



הבנות של CASTRO

גם לליין שהשיקה CASTRO, בתחילת דרכה קראה בנות "GIRLS", לליין של המין השני, קראה "MEN", לא "בנים" חלילה, למרות שכספית טען בנחרצות, שגם למין שלו, הוא קורא "בנים". עד לכאן מגיעה ההיתממות של זרמון וכספית. "לא ידעתי", לא עומד במבחן המציאות, למרות שהם ממשיכים לאורך כל התוכנית, להחזיק בה כטענה. CASTRO יודעת, הפרסום יודע, גם אנחנו יודעות, וגם זרמון וגם כספית יודעים.



"סקס זה לא בהכרח סקסיסטיות"...

זרמון שולף כקוסם מכובעו את המשפט "סקס זה לא בהכרח סקסיסטיות" ויחד איתו, את השופטת דורנר.... לא מכירה את הפסיקה המדוברת, ולמרות זאת אני אומרת, שמי רוצה להיתלות בפסיקה מסוימת, תמיד תימצא אחת, שתתמוך בטענה המדוברת. וכן, לצערי, נשים רבות, המגיעות לעמדות מפתח, לא זו בלבד, שאינן משרתות את הנשים, או את החברה, אלא נהפוך הוא, עדיף היה שלא תגענה לאן שהגיעו. על כך מוסיפה פרופסור למיש, למרות שזרמון מימין וכספית משמאל קוטעים אותה באמצע משפט, (בגסות ובעקשות שלאינן במקומן), שחשוב שתגענה נשים עם תודעה ומודעות, ולא נשים ברמת עיקרון.....



מעמד האישה- מה השתנה? או מה לא השתנה?

מוסקונה- לרמן וכספית, דוגמא נוספת להנצחת מעמד האישה בחיים; הוא מנהל את הדיון, היא מתלהטת, הוא המרגיע הלאומי, למרות, שאם נבדוק את הפנינים שהוא מייצר בתוכנית, כדוגמת "פמיניזם זה כמו הסכסוך הפלשתינאי" , אנו חייבות לתהות, באיזה סטייל ייחודי, של הרגעה הוא משתמש, אולי פצצת אטום. כספית פותח את הדיון, בהצגת הפאנל, וכספית גם סוגר את הדיון, אף על פי שאינו מסוגל להקריא ברצף את האמייל, למרות שדף הפרטים מוחזק בידו, ממש מול עיניו.



אז מה היה לנו כאן?

7 מפתחות הזהב למודל האישה האידיאלית, מבית היוצר של "מבט בשניים"


1. "פמיניזם זה כמו הסכסוך הפלשתינאי"- זכויות היוצרים לתובנה העמוקה שמורות לבן כספית, הפילוסוף הלאומי.

2. העצמת האישה היא העצמת המיניות שלה.

3. אישה חזקה היא אישה מינית כל הזמן, מול כל גבר, בכל מקום!

4. אישה מועצמת, על פי מרגלית ממקאן אריקסון (בפרסומת "קוטקס")- יוזמת סקס אדום בכל שנייה, או לפחות חושבת עליו..... כי זה מה ש "מעצמה" עושה!

5. שימוש בסקס חיובי, חיוני והינו כורח המציאות, על פי זרמון ומרגלית, נציגות עסקי הפרסום, מעצבי התדמיות והמציאויות של א- נשים. ....

6. הוצאת המיניות מהמרחב הפרטי לציבורי, שהיא המסר העיקרי המעצבן, לגבי מעמד האישה הינה סימן לעוצמתה של אישה. מכאן, אני מבינה, שמודל המעצמה המהלכת, היא לא אחרת מאשר ידידתנו דמי מור, משפדת ומפתה יפהפייה, הנעה בין מייקל דוגלאס, (לשעבר על פי העיתונות, נגמל מסקס, במכוני גמילה ייחודיים ויקרים בארה"ב), לאשטוני קוצ'ר, ילד מקסים, שאימץ בחיים את בנותיה, שהן קרובות יותר לגילו מאימן. ולא, אני לא מקנאה.

7. אין סקסיזם בפרסום, הכל המצאה נשית של הפמיניסטיות מחרחרות המלחמה בעולמנו.

אודות הכותב:
שירית בן- ישראל
המומחית להעצמה מעשית בישראל

יועצת עסקית וארגונית, מרצה ומאמנת
אישית ועסקית.

מנכ"לית STS החברה המובילה,
בתחום העצמה מעשית של נשים

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: [email protected]


www.sts4u.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]