חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תושבות- היבטי מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמילות מכס חברת י.ססובר בע"מ ארטיקל מאמרים בספורט

נושא המאמר: יצוגיות ואתיקה בספורט
מאת: אביגדור בורכו   שמור מאמר למועדפים

בכל מדינות המערב אנו צופים במאמנים, ועסקנים לבושים בחליפות ערב מפוארות דבר אשר עד לפני מספר שנים לא היה מקובל כלל בספורט הישראלי פרט לספורטאים אשר יצגו אותנו באולימפיאדות. כאשר צפינו יותר, ויותר בעסקני ספורט, ובשחקני כדורגל בפרט לבושים בחליפות היו לא מעט הרמות גבה לגבי סגנון, ואופי לבושו של השחקן, והמאמן הישראלי. נשאלת השאלה מה מידת ורמת היצוגיות הנדרשת , וכיצד באמת עליו להיות מיוצג או לבוש.
לא עוד מכנסי ספורט, וטרנינגים של חברת אדידס כפי שהראו לנו רוב עולי ברית המועצות עם נחיתתם בשדה התעופה. אולי לבישת מוטגים ושעוני ברייטלינג כפי שהתפאר שחקן נבחרת לשעבר אשר ישב מספר שנים בכלא עקב הברחת סמים . אולי החיבור בן לבישת המותגים, והחליפות ומחיריהם גרמו ללא מעט שחקנים להיות מהמרים כבדים, אשר הפסידו את כל ממונם, משום שלא היו מוכנים לעולם הזוהר של לבישת מותגים, ומימון הדוגמנויות ,אשר כיכבו לצידם .
סוגיה זאת עלתה השנה לא אחת ,ובמיוחד על ידי ראשי קבוצת מכבי חיפה , אשר הצהירו שראובן עטר אולי מאמן ראוי, אך בנושא היצוג שלו והיצוגיות שלו ישנה בעייה קשה .
אולי היו אלה התלתלים שלו או דיבורו הברור, אך לא כל כך ראוי עקב אוצר מילים לא כל כך מפותח, או שמה נימה של גזענות או סגירת חשבון עם כוכב העבר על שעזב את האגודה לטובת הכסף הגדול של שפירה ז"ל, והמעבר המתוקשר לטובת חוזה חסר תקדים בכדורגל הישראלי בזמנו וגזילת האליפות מהיריבה העירונית .
אם בכך הדברים אמורים אני מבין היום, ורק לאחר עשר שנים, את כעסם של אוהדי הפועל ת"א על הפועל בית שאן במשחק "השרוכים" המפורסם.
לגבי אותו משחק ברור ששחקני הפועל בית שאן "לא רצו לנצח" אך ברור לכולם שהפועל ת"א באותה שנה ניצחה בראשון לציון שש אפס ניצחון עם נימה של פתיחת רגליים לטובת האלופה שבדרך אולי ? וברור שנותרו עוד מספר משחקים, ולא הכל היה תלוי באותו משחק, אך לא ברור מדוע יענקלה שחר מתנהג כפי שמתנהג ,ומצהיר כפי שמצהיר על ראובן עטר במיוחד לאור העובדה שהוא אמור להפריד אתרגשותיו מול השיקול המקצועי ורצון הרחוב והקהל הביתי אשר מאיים בחרם מנויים .
אף אחד לא שכח כיצד גילגל מליונים על חשבון ברקוביץ רביבו ובן עיון ויעקובו ואף אחד לא פצה פה מולו עד להגעתו של ארקדי גיידמק אשר גימד את מעשיו ותרומתו של יענקלה שחר בכדורגל הישראלי למרות שעשה בוחטות לא קטנות על חשבון שחקניו.
האם זה קשור לתגובותיו הקיצוניות בטלוויזיה, ובחדרי ההלבשה של קבוצתו ? או אולי זה קשור בכלל למנטליות הילדותית שלו, ובחוסר היכולת שלו לשלוט ברגשותיו כאוהד הקבוצה ולא כספונסר של הקבוצה, ובחוסר היכולת שלו להפריד בן השניים.
כפי שכל ספונסר רוצה לשמור על היצוגיות של קבוצתו כך מאמני הכדורגל בארץ מצפים לשמור על כבודם במיוחד כאשר הם מביאים קבלות .
אתיקה מקצועית הולכת יחד עם מקצוענות ומי שמגדיר את עצמו כמקצוען חייב לשמור על כללי האתיקה . אל תעשה לאחרים את מה שלא רציתה שיעשו לך . זכות האדם לכבוד אך החובה לכבד הינה לפני הכל . לצערי לא כך הדברים מתנהלים בארץ .
זכורות לי התבטאויותיו המזלזלות של גידאמק לגבי אופיו, ולבושו והתנהגותו של מזרחי למרות זכיתו באליפות ראשונה ,עם בית"ר ירושלים. כפי שלכולם זכורות ההתבטאויות של יענקלה שחר, וחבר עוזריו על אופיו, ולבושו ,ורמת היצוגיות של ראובן עטר אשר בגללה אינו ראוי לאמן במכבי חיפה .
ראובן עטר ממשיך לסלסל את תלתליו, וממשיך ללכת בלבוש לא מנכר עניים, וללא גורמטים ושרשרים,ושעוני רולקס או בריטלינג , כפי שרוב שחקני העבר והווה בישראל היו מתפארים . אפילו איננו מתלבש בחולצות ארמני או מותגים אחרות אשר עולות בקנה אחד של מענק השרדות של שחקני שמשון ת"א והכל בגלל הצנעה . עטר בניגוד למאמנים אחרים איננו רברבן, ורכלן, ועדיין ללא צבא עיתונאים, אשר מגינים עליו, אולי מהפחד שלא יסומנו על ידי העריץ ב ה הידיעה בארץ עד לבואו של ארקדי גיידמק וכוונתי היא ליענקלה שחר .
ראובן עטר הינו מאמן מקצועי אשר מתעסק במקצוענות בלבד וראוי לאמן בכל קבוצה גדולה בארץ

[email protected]


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביגדור בורכו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]