חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביהמ"ש הורה לשותף במיזם אינטרנטי להשיב את התוכנה והדומיין בו עשה שימוש לחברה המשותפת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ראיון עבודה תרגילי מוח האצלת סמכויות שיפור ביצועים

נושא המאמר: תרגילי מוח ® Brain Gym בעבודה
מאת: יונית שינטל - מדריכה מוסמכת מטעם הקרן לקינסיולוגיה חינוכית הבינלאומית   שמור מאמר למועדפים

בעולם העסקי המודרני של המאה ה-21 נראה כי האתגר הניהולי הגדול ביותר הוא יצירת יתרון תחרותי בכל רגע נתון הנובע מהטמעת האסטרטגיה העסקית בכל רובדי הארגון באופן מהיר ואפקטיבי. הדינאמיקה העסקית ותהליכי הגלובליזציה מחייבים גמישות, זיהוי הזדמנות והתאמת האסטרטגיות ודרכי הפעולה לתנאי השוק המשתנים. לא בכדי מראים המחקרים את הניתוק בין העשייה הניהולית למטרות הארגון. רק 22% מהמנהלים מזהים קשר ברור בין עבודתם לבין היעדים החשובים של הארגון ורק 54% יודעים מה עליהם לעשות על מנת להגיע למטרות הללו. (גאלופ)
הגורם האנושי בעבודה הולך ותופס מקום מרכזי יותר מתמיד בחיי ארגונים וניהולם. עם ההתפתחות המהירה של ארגוני ידע, הופכים הניהול בכלל ודרכי ניהול המשאב האנושי בפרט גורם מכריע בהצלחת הארגון והשגת יעדיו. בעיות ניהוליות רבות להן נחשפים ארגונים מקורן בהתנהגות הגורם האנושי ודרכי ניהולו.
התפיסה הניהולית מתבססת על הצורך בגישה שיטתית לנושא של גיוס, שימור ופיתוח של המשאב האנושי, שבכל ארגון הוא האמצעי העיקרי של הוצאה לפועל של מטרות הארגון. פיתוח אישי של העובד טומן בחובו רווח כפול הן לעובד באופן אישי והן לארגון. פיתוח עובדים וטיפוחם משפיעים על העסקתם של עובדים שבעי רצון יותר, מונעים, יוזמים, חושבים, מעורבים, שותפים, יעילים ומייעלים, בעלי ידע רב יותר, המסוגלים להשפיע ולשמש דוגמה אישית, תוך הפנמת יעדי הארגון והשגתם באופן מיטבי ואפקטיבי.
תרגילי מוח Brain Gym ® הם חלק מתכנית מקיפה להתפתחות אישית בשם קינסיולוגיה חינוכית (Edu-K). דר' פול דניסון, מפתח ומייסד התוכנית, גייס את המומחיות שלו בחינוך ויצר שיטה לבניית למידה חדשה על חוויות בתנועה. תרגילי מוח היא שיטה המאפשרת שיפור ביצועים מנטליים, קוגניטיביים ומוטוריים באמצעות תנועה. פעילויות אלו יעילות בהכנה של כל לומד לקראת רכישה ואימון בכישורי חשיבה וקואורדינציה.
השיטה מבוססת על תהליך מובנה שבליבתו 26 תרגילי תנועה פשוטים ומהנים, המשפרים את הקשרים בין מרכזי השליטה במוח תוך כדי התמקדות במטרות אישיות. שיטה זו מחברת תנועה ולמידה במערכת נפלאה ומאפשרת לנו להפוך כל למידה לאתגר המקדם אותנו אל המטרה.
בקבוצות קטנות לומדים ומתנסים המשתתפים במימוש חלומותיהם תוך שימוש בעוצמתה, חוכמתה ותמיכתה של הקבוצה. לעבוד בקבוצה זה כמו לנצח על תזמורת שבה עוצמתו של כל יחיד מצטרפת בהרמוניה מופלאה ליצירה רב מימדית הגדולה לאין שיעור מסך מרכיביה. הקבוצה משמשת סביבה מעצימה העושה שימוש במשאבים הרבים של משתתפיה לטובת השגת מטרות ומיצוי הפוטנציאל האישי של כל פרטיה.
מקצת מתועלות סדנת תרגילי מוח Brain Gym ® בארגון הן:
• מפתחת אנשים בארגון לממש יכולותיהם ולהעצים עצמם וסביבתם.
• מוכיחה לעובדים שהארגון משקיע בהם ממקום של הערכה.
• מגבירה מחויבות, אחריות ומוטיבציה.
• מאפשרת ביתר עוצמה להשיג מטרות ארגוניות.


חניכה אישית-עסקית הינה מיוחדת בכך שהיא מובילה את הארגון לתוצאות עסקיות רצויות דרך פעילות להעצמה אישית ומימוש הפוטנציאל האישי. כל עובד, מנהל זעיר ואף בכיר "תקוע" בנושאים שונים – תכנון, כספים, תקשורת עם עובדים, שיווק, ניהול יומיומי ועוד. על מנת להוביל את העסק לתוצאות מיטביות, יש צורך לחנוך את העובד או בעל העסק אישית ולהוביל אותו לפריצת דרך בתחומים בהם הוא "תקוע" אישית. תהליך העבודה בתרגילי מוח מצייד את התלמיד בתהליך עם כלים שבהם יוכל להשתמש כך שהתוצאות שמושגות הן ארוכות טווח.

סיפורי הצלחה

הסיפור האישי שלי שעם סיום סדנת תרגילי מוח הראשונה שלי שבתי לעבודתי בחברת הייטק גדולה. קודם לסדנה קודמתי לתפקיד חדש ואחד מהמטלות שלי היתה לחולל דו"ח שבועי מורכב שהמנהל שלי יצר. מכיוון שהדו"ח היה חדשני ומורכב נאלצתי להיעזר במנהל שלי בעבודה על הדו"ח והדבר גזל שעות רבות משנינו. כאשר שבתי לעבודה והגיע היום של הדו"ח, המנהל שלי היה עסוק והחלטתי להתחיל בדו"ח בעצמי. להפתעתי הגמורה סיימתי את הדו"ח בשעה וחצי. כאשר המנהל שלי התפנה, קרא לי לבוא לעבוד על הדו"ח. הראיתי לו את הדו"ח כפי שביצעתי אותו. בו במקום, המנהל שלי אמר לי שהוא מבקש שאביא לו את החשבונית של הסדנה. כאשר עשיתי זאת, הוא אמר ש"אין לי ספק שהסדנה שיפרה את הביצועים שלך בעבודה בצורה משמעותית ובמיוחד בא הדבר לידי ביטוי בדו"ח השבועי, לכן החלטתי להעניק לך את הסדנה במתנה".

א.א. סטודנטית בת 26, ניגשה לראיון עבודה עם סיום סדנת תרגילי מוח. התפקיד דרש ידע ונסיון בניהול חשבונות למשרה מלאה. א.א. היתה ללא נסיון ובכוונתה לעבוד רק חצי משרה. היא עברה בהצלחה את ראיון העבודה והתקבלה לעבודה בחצי משרה.

ח.ח. גננת בחרה לשפר את נושא האצלת סמכויות. הגננת סיפרה שהיא מתקשה להאציל סמכויות לסייעת ולעובדים אחרים בגן ובמקום זאת כל נטל העבודה נופל על כתפיה. לאחר איזון לפעולה בארגון הצליחה הגננת לשפר את יכולת הארגון שלה בעבודה ובמיוחד בנושא האצלת סמכויות. היא סיפרה בגאווה כיצד כעת היא מרגישה שהעומס בעבודה מתחלק עם העובדים הנוספים שכעת "מתלוננים" על כך שהיא מעבידה אותם יותר.

לפרטים על סדנאות והרצאות לקבוצות בארגונים ובחברות, צרו קשר עם יונית דרך האתר
www.braingym4me.com או בטלפון: 054-2340233

www.braingym4me.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונית שינטל - מדריכה מוסמכת מטעם הקרן לקינסיולוגיה חינוכית הבינלאומית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]