חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך מוציאים ויזה לארצות הברית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ארטיקל ספורט י.ססובר בע"מ אתר חוצפה

נושא המאמר: תפקידה של התקשורת וחוסר הפירגון "לשחקני החוץ " שלנו
מאת: אביגדור בורכו    שמור מאמר למועדפים

לעיתים אני שואל את עצמי האם חופש העיתונאות הינו לגיטימי או אובייקטיבי? כיצד עיתונאים מהארץ ניזונים מעיתונאים בחו"ל? ובמקום לנסות ,ולגונן על נציגנו באירופה, וביבשת הבריטית בעיקר הם מצטרפים ללינצ' התקשורתי על אברהם גרנט. מהיום שגרנט נחת לעמדת המאמן,לא חדלה התקשורת הבריטית והישראלית לתקוף את המאמן האלמוני כבייכול אשר הצעיד את הקבוצה מאז מהמקום השישי שביעי למקומה כיום גם בליגה וגם בצמרת האירופאית . למרות שצעד זה היה צפוי לאור הקירבה שלו לבעלים גם אני לא אהבתי את הדרך. בל נשכח שצ'לסי באותו זמן,גימגמה גם בליגה וגם באירופה בליגת האלופות , מקום השישי שביעיבליגה ולא ניצחה במסגרת ליגת האלופות, והיחסים בן המאמן מוריניו ליו"ר היו קשים מתמיד . גם מוריניו לא שבע נחת מהתקשורת האנגלית ,ולאחרון היו קבלות באירופה , ובמיוחד עם צ'לסי, אשר לראשונה בעידן הספונסר החדש זכו באליפות ולתהודה בצמרת הכדורגל הבריטי ,והארופאי . כפי שאצלנו דורשים מבית"ר ירושלים ,כך מצפים מצ'לסי שעם כל הכסף הגדול, אשר נשפך על שחקן בודד אחד ניתן להציב קבוצת צמרת בכל יגה אירופאית כגון הליגה ההולנדית, הבלגית ,או השוויצרית, ואפילו הגרמנית . כאוהד ספורט, וכדורגל בפרט אני מתרגש כל פעם מחדש שספורטאי זה או אחר מהמדינה מייצג את המדינה בתחרויות על מדליה או באליפות העולם, ולא משנה באיזה תחום משחק .כאוהד המדינה, והספורט לא משנה לי היחוס הקבוצתי או השייכות למועדון זה או אחר ולכן אינני מקבל את הצהרות של קומץ אוהדי הפועל ת"א, אשר מצהירים שאינם מניפים את דגל ישראל משום שהם אוהדי הקבוצה ולא המדינה . למרות זאת אמשיך לאהוד כל קבוצה אשר תצליח, ולי לא משנה אם תהיה זאת קבוצה מסכנין או מבאר שבע .חבל מאוד שלא כך חושבים בתקשורת הישראלית, אשר במקום לעודד את השחקנים, והמאמנים בחו"ל, ולפרגן הם מתמקדים ברכילות הזולה, ובטפל. ובמיוחד לאור המיקום אשר נמצא גרנט יחד עם הקבוצה ,כאשר עדיין נותרו סיכויים לזכייה באליפות, וגביע האלופות בהישג יד . כל ספורטאי או אדם אחר במקום גרנט היה נרגז אם ההתקפות כלפיו היו כפי שנוהגת מולו התקשורת הבריטית . אינני רוצה אפילו לשער כיצד היה נוהג המטיף התקשורתי הכי גדול נגד גרנט בארץ, וכוונתי כמובן הינה כלפי שלמה שרף זאת במידה, והוא היה במקומו. אינני בטוח גם שבהתקפתו של בן חיים כלפי גרנט לא היו מעורבים עיתונאים בריטים , אשר "נתנו חסות ", וגב לשחקן הישראלי. בכל מקום אחר היה מוצא עצמו בן חיים על המטוס הראשון הבייתה,וחבל שלא כך נהגו ראשי צ'לסי כלפי בן חיים. אני בז לשחקנים כאלה, אשר מנצלים את "העליהום התקשורתי" על מאמנו, ובמיוחד לאור העובדה שמקצועית בן חיים לא הוכיח את עצמו ,הוא מתנהל בכבדות ברחבת השש עשרה בכל המשחקים, אשר ניתנה לו ההזדמנות. ובטח שלא היה לו מקום בהרכב הקבוצה .


 


מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים לשימוש חופשי מאמרים מקצועיים פירסומי מאמרים פרסום מאמר בתוספת קישור לאתר אינטרנט מאמרים

[email protected]


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביגדור בורכו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]