חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך לדיוור אלקטרוני (ניוזלטר)





    קישורי טקסט (לפרטים)




טיסה ליוון רומנטיקה אמיתית בסנטוריני!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנה רומנטית מתנות רומנטיות מתנה מקורית מתנות מקוריות

נושא המאמר: מתנה רומנטית
מאת: ענבל רם   שמור מאמר למועדפים

עוד בילדותי חלמתי תמיד שהגבר של חיי יהיה אחד כזה שיודע לפנק אשה כמו שצריך, טוב בסדר לא הייתי ילדה אבל בכל זאת בת 16 ויודעת מה רוצה מעצמה.

בגיל 16+ רוב הנערות יודעות מה זאת אהבה, אבל לא כל אותן נערות יודעות מה באמת המשמעות של אותה המילה אשר שוברת לבבות של מיליוני נשים וגברים בכל העולם. את בעלי היקר ואב בנותי הכרתי בנסיבות מאוד רומנטיות ולכן במאמר הזה אני מתיחסת לנושא האהבה והרומנטיקה במלוא תשומת הלב.

שאני שואלת את אמא שלי אודות הרומנטיקה של שנות החמישים והשישים אז תמיד מגיע המבט המאושר שאומר לי, "היו זמנים ילדתי, היו זמנים..." ואז אני חושבת לעצמי כל הזמן, מה זאת אומרת היו זמנים, למה כולם חושבים שהיום כבר אין את הרומנטיקה של פעם? ומה זה באמת להיות רומנטי?

אז הינה לפניכם כמה רעיונות מקוריים לרומנטיקנים אמיתיים.

צימר רומנטי:

הפתעה רומנטית טובה זו הפתעה שיש בה הפקט ריגוש בעוצמה רבה. קחו לדוגמא את הסיטואציה הבאה:
את מתכננת לצאת אם בן זוגך לנופש בצפון ולצורך העניין כרגע את קוראת את המאמר הזה מכוון שאת מחפשת צימר רומנטי לך ולבן זוגך. קראת את המאמר והתרגשת מהרעיונות ובתוך תוכך היית רוצה לחוות גם רגע רומנטי פרטי של עצמך.
טוב, אז בחרת לעצמך צימר רומנטי ברמות וקבעת לעצמך תאריך ועכשיו מה שבעצם נשאר זה להודיע לבן זוגך ולקבל את הסכמתו.

מתנה רומנטית:

עוד באותו הערב אתם יושבים ביחד בסלון ואת מחליטה לשתף אותו בבחירת הצימר הרומנטי שלך, את הסכמתו כמובן את מקבלת בפחות משלוש שניות כי את התרחיש שיש לו בראש את לא תדעי עד אשר תגיעי לאותו צימר רומנטי שהזמנת ברמות.
החבר שלך מתכנן עבורך את החופשה הכי חלומית שאת יכולה לדמיין, ממש מתחת לאף שלך ואת בכלל לא בכיוון של לחשוב על המתנה הרומנטית הכי מקורית שיכולת לחלום מיזה שנים.

מתנה מקורית:

חודש ימים הוא מחפש עבורך את המתנה הרומנטית המושלמת ביותר ובסוף הוא גם מצא אותה...
התכנון הוא כזה שאתם נוסעים ביחד לצימר שהזמנת ברמות, מגיעים ומתפעלים מהנוף המדהים ומהאווירה הטובה שבתוך הבקתה, נכנסים לנוח קצת שיהיה כוח לערב "כי הוא יודע מה הולך להיות ואת לא", קמים מהמיטה, מתלבשים, מתבשמים, מתנשקים, מתחבקים ויוצאים לארוחת הערב הרומנטית במסעדה שהוא בחר.

הצעת נישואין:

כבר קרוב לשעה שאתם יושבים ביחד באווירה רומנטית ומתענגים על המאכלים האהובים אליכם, ברקע מתנגנת מוסיקה רומנטית נעימה ולפתע את רואה את הגבר שיושב בשולחן לידכם, מחזיק טבעת ביד, קורע ברך ומציע נישואין לבחורה שאיתו.
באותו הרגע את מרגישה את האושר שמציף את אותה בחורה ומאחלת לה במבטך, "מזל טוב" ובן זוגך אשר מביט בך מהצד מחייך חיוך ערמומי כזה של חכי חכי...

ההפתעה הגדולה:

צר לי מאוד שאני לא יכולה להמשיך עד הסוף, אחרת אני הורסת לך את כל ההפתעה.
אבל תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב מה את צריכה לעשות כרגע כדי לדעת את סוף הסיפור בעצמך. דבר ראשון אין סיכוי שאת נכנסת עכשיו לאתר אחרת באמת הרסת לעצמך את ההפתעה, שלב ב' תעבירי לחבר של החבר שלך את המאמר כדי שהוא יעביר לחבר שלך כדי שהחבר שלך יקרא ויפנים כדי שאת תדעי על בשרך מה קרה אחרי המסעדה...












www.tiktak4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענבל רם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]