חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בין תכנון לתחמון - פטורים והקלות במיסוי מקרקעין - רכישת דירה - מיסוי מקרקעין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שירה בציבור זמר עברי מאמרים להקות וזמרים

נושא המאמר: זמר ים תיכוני - מאמר שלישי
מאת: "צמד הווי ובידור"   שמור מאמר למועדפים

שלום רב.
זוכרים? אנחנו במידע השלישי בסדרה אודות הזמרים בסגנון הים תיכוני
והפעם,נתמקד בשלושה זמרים שהשפיעו מאוד על הזמר הים תיכוני בארץ שלנו. נציין מייד,שאלה רק חלק קטן מאוד משלל הזמרים שקמו לנו בסגנון הזה.
שימי תבורי - נולד בשם שמשון טווילי בשנת 1953 בנס ציונה.
שימי תבורי היה אחד מראשוני האמנים שחצו את הקווים מעולם המוסיקה המזרחית אל המיינסטרים. שיריו הפכו ללהיטי פופ והוא התארח בתוכניות ליל שבת וב"עוד להיט" כשהוא מקדים זמרים כמו חיים משה וזוהר ארגוב. חייו הסוערים, נישואיו, גירושיו,חיבתו להימורים וחזרתו לחיק המסורת, הם שהחזירו אותו אל הכותרות בשנים האחרונות כשהם דוחקים הצידה את העיסוק במוסיקה שלו ולא בצדק.
משנת 2000 ואילך זוכה תבורי לעדנה מחודשת, ששיאה במופע הצדעה לו ולפעלו במסגרת פסטיבל ישראל 2003.

חיים משה נולד בשם חיים מוסה בשנת 1955 ברמת השרון. הזמר חיים משה הוא מהאמנים היציבים ביותר במוזיקה המזרחית ששמר במשך שנים על מקומו בצמרת.
משה נולד בשכונת מורשה ברמת השרון, אביו חלם שיהיה רב כמו סבו, אבל הוא נמשך מאז ומתמיד לצלילים הים תיכוניים. הוא היה חבר בלהקת צלילי הכרם ושר לצידו של דקלון, שהשפיע עליו מאוד בעיקר בשירי מסורת תימניים. למשה צבע קול ייחודי שלא ניתן לחקות. משה הושפע ממוזיקה ערבית והוא אחד מבכירי המבצעים ברבעי טונים ערביים.

אייל גולן נולד בשם אייל ביטון בשנת 1971 ברחובות.
הוא ללא ספק הזמר המזרחי המוביל של תחילת שנות האלפיים. גולן, שפרץ עם אלבומו השלישי "בלעדייך", בישר מהפכה מוזיקלית שהתחוללה כאן בסוף שנות ה-90. שלוש שנים לפני יציאת אלבום זה, הוא סומן על ידי יודעי דבר בברנז'ה הים תיכונית ככישרון שישבור שיאי הצלחה.
לאחר שני אלבומיו "לחישה בלילה" ו"הופעה חיה", שהצליחו חלקית (הראשון היה כשלון והשני מכר מעל 30 אלף עותקים) גולן פרע את השטרות. "בלעדייך" מכר מעל 120 אלף עותקים תוך שלושה חודשים.הלהיטים מתוכו "צאי אל החלון", "לב של גבר" ו"בלעדייך" הפכו אותו לכוכב פופ לוהט ומושא לחיקויים. היום הוא נחשב לכוכב על עם להיטי ענק כמו "דמעות", "יפה שלי" ועוד. הוא הופיע ברחבי העולם באולמות כמו ה"אולימפיה" בפריז.
תודה ולהתראות במאמר הבא
יורם ומוטי
"צמד הווי ובדור"

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י "צמד הווי ובידור" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]